Lardza Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Panowie mam taki problem otóż przeciągnąłem sobie zasilanie do wzmacniacza muzycznego z akumulatora do bagażnika (cudem jakoś się udało bo ciężki jest dostęp aby przejść z komory silnika do wnętrza) lecz niestety musiałem jakąś gumę uszczelniającą zagiąć lub coś bo do środka leje mi się teraz woda w czasie deszczu, cała podłoga pod pedałami jest mokra. Dzisiaj rozebrałem wszystko na nowo podłoga się suszy i chcę to teraz jakoś naprawić lecz ciężko jest w ogóle cokolwiek zobaczyć i mam pytanie jak zdjąć komputer, który znajduje się w grodzi silnika po prawej stronie przy podszybiu? Oczywiście nie chce go odłączać lecz lekko przesunąć aby zobaczyć zanim co może być przyczyną. Na pierwszy rzut oka jest jedna śruba lecz jest chyba przykręcana od spodu bo wystaje tylko szpilka bez główki... Ktoś już się w takie coś bawił? Czy dać sobie spokój i zasilanie pociągnąć z innego miejsca?
wrclaguna Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Urwales najgorsze mocowanie w obudowie ECU , bardzo czesty przypadek mozesz miec klopoty teraz po deszczu albo po myciu auta .Opis jest na forum ( tylko trzeba poszukac ) ile srub trzeba odkrecic i jak zdjac wszystkie plastiki .
Lardza Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Po przewertowaniu 40 stron znalazłem kilka tematów, dzięki za słowo ecu zapomniałem o tej nazwie i przez to wyszukiwarka mało co wypluwała Mam pytanie czy ten opis pomoże mi przy b6 http://www.a4-klub.pl/smf/b5usuwanie_zanieczyszczen_przy_ecu_i_uszczelnienie_obudowy-t16054.0.html ? Znalazłem również rysunek techniczny http://postimage.org/image/3e1xil12c/ mam nadzieję że jest dobry oraz czy numer uszczelki pod komputerem to ten z numerem 20? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/95fab555f868997d.html jak tak to która pozycja? Mam nadzieję że chodziło Ci o te materiały bo nic innego nie znalazłem...
wrclaguna Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Pare rzeczy robilem u siebie i demontowalem ta obudowe jest tam fotka ktore sruby trzeba odkrecic aby dostac sie do srodka. Wazna rzecz aby dostac sie do sruby kolo wycieraczki trzeba ja odkrecic a pozniej dlugim kluczem odkrecic srube mocujaca obudowe . http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=141026.60
Lardza Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Ok dzięki Wyczytałem jeszcze żeby dostać się do tej uszczelki trzeba rozpiąć ECU. Jeżeli zrobię to na rozłączonym akumulatorze to raczej nic nie powinno się stać, autko po ponownym podłączeniu powinno palić normalnie?
Lardza Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Nic nie musisz rozlaczac Jednak rozłączyłem z tych 4 kostek wew. auta okazało się że poluzowana była uszczelka nie od ecu ale ta która znajduje się pod obudową ecu. Teraz tylko dobrze wysuszyć i sprawa załatwiona Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się