Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALF] Zaciski z 2.7 Biturbo?Czy opłaca się je założyć?


sajmon8526

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,chciałem was koledzy zapytac jak to jest z tymi zaciskami z 2.7 Bit.. .One maja jeden tłoczek czy kilka bo ja kompletnie pojecia nie mam.Mam taka mysl aby kupic sobie takie zaciski i załozyc i teraz pytanie czy one polepsza moja sprawnosc hamulców oczywiscie przy nowych tarczach i klockach jeszcze bo znalazłem taki komplet.Powiedzcie tez czy dobra to cena czy tez za drogo.Były tez zaciski ze skody superB z auta z 2010 roku nie wiem czy to nie za duzo kasy i czy moze gdzies taniej bym dostał?daje linki do 2.7 i do skody tez:

http://moto.allegro.pl/audi-s4-2-7-bi-turbo-zaciski-tarcze-komplet-oryg-i1590045343.html

http://moto.allegro.pl/skoda-superb-08-11-zaciski-jarzma-hamulcowe-312-mm-i1585016744.html

no i oczywiscie czy one beda pasic do mojej taczki :>

Czekam na porady.. :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby załozyc hamulce od S4-ki musisz zmienic:

zwrotnice, dolny wahacz, przegub jesli nie całą półoś

za duzo mieszania a i tak nie ma 100% pewnosci że bedzie wszystko ok

szukaj lepiej jarzm na 312mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok spawdze to.Sprawdze rowniez jakie mam zaciski i bo czytałem ze jezeli beda ATE to wtedy moge tylko jażma jeszcze załatwic tarcze no i klocki bo wieksze pewnie beda.Ciekaw jestem czy bedzie jakas roznica:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok spawdze to.Sprawdze rowniez jakie mam zaciski i bo czytałem ze jezeli beda ATE to wtedy moge tylko jażma jeszcze załatwic tarcze no i klocki bo wieksze pewnie beda.Ciekaw jestem czy bedzie jakas roznica:)

a co chcesz sprawdzac ?????? :polew: :polew: :polew: :polew:

na przodzie masz zacisk Ate, tarcza 288/25mm

a róznica jest odczuwalna, mozna dac jeszcze lepszy klocek np FDSP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to jest troche rezania ale da sie to zamontować do B5 bo znajomy miał to w A4 2.8 . Teraz jeździ to autko po tomaszowie maz. cały zabieg jest dosyć drogi bo musisz mieć tarcze , zaciski ,jażma no i conajmniej 17" felgi bo mniejsza nie wejdzie oczywiście jeśli mówimy o zestawie z S4 , cały zestawik ładnie chamuje i jeżeli masz troche kasy odłożonej to można sie bawić w taki zabieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 16" tez wchodzi ale nie na kazda[br]Dopisany: 08 Maj 2011, 18:30_________________________________________________a tak na marginesie to zaciski od S4-ki to straszna kupa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 16" tez wchodzi ale nie na kazda[br]Dopisany: 08 Maj 2011, 18:30_________________________________________________a tak na marginesie to zaciski od S4-ki to straszna kupa

Czemu kupa ? z tego co wiem to cena troche nie ciekawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wam szczerze ze nie wnikałem w te ulepszanie hebli:) czytałem posty na naszym forum w warsztata zrob to sam jest pikny opis co i jak:)ale mam klocki luźne juz w jazmach i mi puknie przy hamowaniu i mnie to wkurza i jak bym jazma juz zmieniał to juz bym wolał polepszyc to i owo:) Tylko włąsnie czy to sie opłaci i czy poprawi heble na tyle aby ładnie z wiekszych predkosci sie hamowało.Skoro mam ATE zaciski tak jak devastation mówisz to pozostaje mi dorwac jazma z np audi a6 2.5 tdi 180km tak?potem dorzucam nowe tarcze gładkie powiedzmy boscha i klocki tez FDSP i powinno sie to zgrac na tyle aby heble były mocniejsze tak.A mam pytanie jeszcze.Czy zacisk z audi a6 2.5 tdi 180 bedzie taki sam czy mocniejszy delikatnie obudowa czy czyms innym?Opłaci sie załozyc cały komplet czyli jazma z zaciskami z a6 czy tylko jażma załatwic na 312 do moejgo zacisku i powinno byc ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaciski sa takie same, potrzebujesz jarzma i tarcze i jezdzisz. Z jarzmami jest krucho. Musisz szukac te z malym rozstawem otworow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaciski sa takie same, potrzebujesz jarzma i tarcze i jezdzisz. Z jarzmami jest krucho. Musisz szukac te z malym rozstawem otworow

Ja akurat mam ATE czyli po zmianie jarzm na ine można założyć większe tarcze ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie.Skoro zacisk zostanie ten sam ATE to załozmy czy zacisk od którego wezme jażmo załozmy ze to bedzie audi a6 2.5 tdi 180 km 2004 rok to czy beda te zaciski rozniły sie srednica tłoczka?zastanawiałem sie nad ty ze jezeli mój zacisk zostanie załoze jazma na 312 i tarcze i klocki to zacisk bedzie musiał wiecej siły włozyc w to aby scisnac tarcze albo trzeba bedzie wiekszej siły uzyc aby ten tłoczek ruszyc z odpowiednia siła.Jak uwazacie moze niepatrzebnie sie myle a moze cos w tym jest.Im wieksza srednica tłoczka tym mniej siły potrzeba chyba do jego wypchniecia a co za tym idzie wieksza siła docisku klocków a efektem bedzie lepsza praca hebli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk jest ten sam, srednica tłoczka tez

jarzmo od rocznika 2004 ma juz wiekszy rozstaw otwórów

o reszcie sie nie wypowiadam było nascie postow na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk jest ten sam, srednica tłoczka tez

jarzmo od rocznika 2004 ma juz wiekszy rozstaw otwórów

o reszcie sie nie wypowiadam było nascie postow na ten temat

Nie od 2004 tylko od 2001 roku. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...