Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wymiana tarcz tył


dzik23

Rekomendowane odpowiedzi

postanowilem sie zabrac za wymiane tarcz i klockow z moim ojcem ale potrzebujemy pomocy gdyz nie wiemy od czego zaczac

tutaj zalaczam fotki tyl lewy

1

dscn2931z.th.jpg

2

dscn2929j.th.jpg

3

dscn2928r.th.jpg

4

dscn2927n.th.jpg

5

dscn2926e.th.jpg

wiemy juz z forum ze tloczek trzeba wciskac i przed tym odkrecic korek od zbiornika z plynem hamulcowym tylko od czego zaczac i w tym mamy troszke problem

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tłoczkiem jest tak ze trzeba go wciskac i wkrecac jednoczesnie,jest do tego specjalny przyrzad ale i bez niego sobie poradzisz za pomoca klucza od szlifierki i małego sciska stolarskiego,wszystko zobaczysz jak odkrecisz zacisk.Sa tam takie śruby na prowadzeniu klocka,bodajrze potrzebujesz klucz 13 i 15,15 przytrzymujesz 13 odkrecasz śruby,jak masz klocki dobrej firmy pewnie masz te sruby w komplecie.Zreszta jest o tym temat na forum o malowaniu zacisków w b6,przeszukaj dobrze tam jest fajnie pokazane.Co do tarcz,musisz odkrecic cały zacisk,z tył za tarczami masz takie imbusy nie wiem jaki nr.jedna wyzej druga znajduje sie dosc nisko,dobra grzechotka i powinno pójsc.Tarcze zejda bez problemu.Odkrecasz korek od zbiorniczka i do dzieła,uwazaj zeby sie płyn nie przelał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrecasz korek od zbiorniczka

po co ? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem, ale przez odpowietrznik a nie zbiorniczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co,odkrecasz odpowietrznik,wkrecasz tłoczek,po całym zabiegu dolewasz płynu jesli jest mało i to wszystko?

jesli tak to na przyszłosc bede modrzejszy,ale mało kto tak robi stad sam przy wymianie tego nie wiedziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Co do tarcz,musisz odkrecic cały zacisk,z tył za tarczami masz takie imbusy nie wiem jaki nr.jedna wyzej druga znajduje

po pierwsze-imbusy są z przodu-z tyłu masz śruby

a po drugie nie musisz ściągać całego zacisku do wymiany tarcz z tyłu-w sytuacji,jaką miałem kilka tygodni temu-śruba nie chciała się odkręcić,więc odkręcasz jedna śrubę na górze,pamiętając,że musisz użyć dwóch kluczy płaskich,bo będzie się obracać-(jak podejdziesz do zacisku-zobaczysz,jak to wygląda)opuszczasz zacisk i blokujesz,bo sprężyna odbije-wyjmujesz starą tarczę i wkładasz nowa- pod kątem i pomagasz sobie gumowym młotkiem i niech mi nikt nie mówi,ze się tarcza wygnie,bo trzeba by słonia,żeby na nią stanął -może wtedy się wygnie,jak jest zimna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik, Kolega pisze o zdjeciu tarczy

co niesie za soba demontaz jarzm

i jest odwrotnie jak piszesz

na przodzie sa dwie sruby a na tyle imbus nr 8

Twoja wypowiedz jest zgodna ale tylko w przypadku wymiany klockow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik, Kolega pisze o zdjeciu tarczy

co niesie za soba demontaz jarzm

i jest odwrotnie jak piszesz

na przodzie sa dwie sruby a na tyle imbus nr 8

Twoja wypowiedz jest zgodna ale tylko w przypadku wymiany klockow

Tomek-wymieniałem u siebie nie raz-z przodu jest imbus,z tyłu śruby-zdejmowałem z tyłu tarczę,bez zdjęcia jarzma,odkręciłem górną śrubę i wychyliłem zacisk na bok-to wszystko-poniżej zdjęcia z tyłu,gdzie w B6 masz srubę do ustawiania kąta-więc się nie pomylisz,bo z przodu jej nie ma-sam widzisz,że są śruby-a z przodu masz imbusa z plastikową zaślepką-zaślepkę oczywiście zdjąłem do zdjęcia

ec75df9aaed0e961.jpg

234757da33366897.jpg

3182efb5443f7eaf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik, to sa sruby ktore wykreca sie przy wymianie klockow

przy wymianie tarcz sa inne sruby, te ktorymi sa przykrecane jarzma do zwrotnic

o tych mowimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik, to sa sruby ktore wykreca sie przy wymianie klockow

przy wymianie tarcz sa inne sruby, te ktorymi sa przykrecane jarzma do zwrotnic

o tych mowimy

powtarzam jeszcze raz-wymieniłem tarcze z tyłu-odkręcając tylko jedną śrubę od tylnego zacisku-proszę -link do wątka,gdzie jest opisane ,jak się wyjmuje zacisk i można wyjąć tarczę,wychylając ją do siebie i wychodzi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=142531.0

Dominik, to sa sruby ktore wykreca sie przy wymianie klockow

przy wymianie tarcz sa inne sruby, te ktorymi sa przykrecane jarzma do zwrotnic

o tych mowimy

co do jarzm i odkręcania ich-zgoda :embarrassed: -z przodu śruby ,z tyłu imbusy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne,mi za cholera nie udało sie tak sciagnac tarczy,ach kazdy robi jak uważa,byle efekt był ok.

lekko nie było,ale poszło :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...