Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Mega problem z turbiną


djark00s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zaczne od tego ze padla mi turbinka w audi 1.9 tdi AJM.

Zamowilem nowa w sensie od kolegi z forum po przebiegu 170 tys.

Przyszla paczuszka zero luzow na wirnikach itp wyglada wporzadku .

Zalozylem odpalam chmura bialego dymu . rozgrzalem go na biegu jalowym kopcil caly czas. pojechalem sie przejechac.

po dodaniu gazu 1,2,3 obroty do 3 tysiecy siwy dym raz bialy raz czarny generalnei auto w jednym momencie samo zaczelo dodawac gazu to szybko zgasilem chmura dymu za mna zrobilo mi sie tak 2 razy . dodam ze auto jedzie normalnie przyspiesza elegancko wszystko spoko . Nawet pod koniec testow raz przestaje kopcic zachwile kopci ale juz na czarno teraz. i strasznie pluje olejem z egru w mega ilosciach... . Wyczytalem ze sa to objawy uszkodzonego turba . ale Turbinka gwizdze i pompuje az milo.. nie wiem co robic. prosze o jakas podpowiedz.

pozdrawiam i dziekuje z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzów może nie być ale może puszczać olej przez uszczelniacze

chociaż jak raz biało raz czarno to może coś przy montażu popiepszyłeś :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciagnij waz od turba i zobacz, wytrzyj pojezdzij, jak zarzygany to turbo leje,a najprosciej to zdejmij ten wąż i gazuj, widac bedzie jak bedzie plul olejem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie . z tym dymieniem to mysle ze sie uspokoi bo pewnie sie musi wypalic ten stary olej to poszedl w wydech jak tamta turbawka mi padla. bardziej martwi mnie ten EGR ;/ czemu tak leje z niego...[br]Dopisany: 09 Maj 2011, 21:37_________________________________________________

sciagnij waz od turba i zobacz, wytrzyj pojezdzij, jak zarzygany to turbo leje,a najprosciej to zdejmij ten wąż i gazuj, widac bedzie jak bedzie plul olejem .

ten waz gumowy co jest zaraz wirnik :> ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widze problemu, usun egr bedziesz mial problem z glowy,a i na dynamice auto zyska.

sciagnij ten wąż co wyglada jak S , ten pod spodem turba, bo ten co mowisz to dolot.

jak Ci wyrzygala stara to musisz to przeczekac i dopiero patrzyc co sie bedzie dzialo, nie napisales odrazu ,ze stara wyrzygala. teraz pewnie masz pelno oleju w dolocie i wydechu. wypali sie, problem powinien zniknac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może miałeś o groma oleju w IC. Jezdziłeś na nowej, ładnie pompowało i mogło zassać. zdejmij wąż i zobacz czy się niagara z niego nie wyleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci wali olejem z EGR-u to go wywal. Boże... :wallbash: :wallbash:

Skoro leje olejem z niego to znaczy że olej jest w dolocie. Zaślepienie go zmieni tyle że cały ten olej poleci do silnika i nic więcej...

Nagromadzony olej w IC po takiej jeździe powinno przedmuchac, :mysli:

Wyczyśc cały dolot, i wtedy zobacz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych błędów z egr-a nie będziesz miał. Wywal jego i już. Jak się Tobie zechce to przeczyść-przemyj cały układ dolotowy od turbo do kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tyle co odbija sie na dwumasie,tylko gaszenie auta poprzez odciecie powietrza jest znacznie lżejsze niz poprzez odciecie paliwa, nie rzuca tak silnikiem wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...