djark00s 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam Zaczne od tego ze padla mi turbinka w audi 1.9 tdi AJM. Zamowilem nowa w sensie od kolegi z forum po przebiegu 170 tys. Przyszla paczuszka zero luzow na wirnikach itp wyglada wporzadku . Zalozylem odpalam chmura bialego dymu . rozgrzalem go na biegu jalowym kopcil caly czas. pojechalem sie przejechac. po dodaniu gazu 1,2,3 obroty do 3 tysiecy siwy dym raz bialy raz czarny generalnei auto w jednym momencie samo zaczelo dodawac gazu to szybko zgasilem chmura dymu za mna zrobilo mi sie tak 2 razy . dodam ze auto jedzie normalnie przyspiesza elegancko wszystko spoko . Nawet pod koniec testow raz przestaje kopcic zachwile kopci ale juz na czarno teraz. i strasznie pluje olejem z egru w mega ilosciach... . Wyczytalem ze sa to objawy uszkodzonego turba . ale Turbinka gwizdze i pompuje az milo.. nie wiem co robic. prosze o jakas podpowiedz. pozdrawiam i dziekuje z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 luzów może nie być ale może puszczać olej przez uszczelniacze chociaż jak raz biało raz czarno to może coś przy montażu popiepszyłeś :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 sciagnij waz od turba i zobacz, wytrzyj pojezdzij, jak zarzygany to turbo leje,a najprosciej to zdejmij ten wąż i gazuj, widac bedzie jak bedzie plul olejem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djark00s 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 raczej nie . z tym dymieniem to mysle ze sie uspokoi bo pewnie sie musi wypalic ten stary olej to poszedl w wydech jak tamta turbawka mi padla. bardziej martwi mnie ten EGR ;/ czemu tak leje z niego...[br]Dopisany: 09 Maj 2011, 21:37_________________________________________________ sciagnij waz od turba i zobacz, wytrzyj pojezdzij, jak zarzygany to turbo leje,a najprosciej to zdejmij ten wąż i gazuj, widac bedzie jak bedzie plul olejem . ten waz gumowy co jest zaraz wirnik :> ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 nie widze problemu, usun egr bedziesz mial problem z glowy,a i na dynamice auto zyska. sciagnij ten wąż co wyglada jak S , ten pod spodem turba, bo ten co mowisz to dolot. jak Ci wyrzygala stara to musisz to przeczekac i dopiero patrzyc co sie bedzie dzialo, nie napisales odrazu ,ze stara wyrzygala. teraz pewnie masz pelno oleju w dolocie i wydechu. wypali sie, problem powinien zniknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djark00s 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 no wlasnie wyrzygala stara ... co do EGru to czytalem ze w w 115 na popmpo wtryskach nie mozna zaslepiac wywalac itp.. nei wiem czy to prawda czy nie . Ale ten lejacy egr mnie martwi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łaszczu 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Może miałeś o groma oleju w IC. Jezdziłeś na nowej, ładnie pompowało i mogło zassać. zdejmij wąż i zobacz czy się niagara z niego nie wyleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djark00s 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 okej jutro to zrobie . moze rzeczywiscie jest i taka opcja . dzieki dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Jak ci wali olejem z EGR-u to go wywal. Boże... :wallbash: Skoro leje olejem z niego to znaczy że olej jest w dolocie. Zaślepienie go zmieni tyle że cały ten olej poleci do silnika i nic więcej... Nagromadzony olej w IC po takiej jeździe powinno przedmuchac, Wyczyśc cały dolot, i wtedy zobacz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Żadnych błędów z egr-a nie będziesz miał. Wywal jego i już. Jak się Tobie zechce to przeczyść-przemyj cały układ dolotowy od turbo do kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 zaslep EGRa ale zostaw klape gaszaca bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djark00s 0 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 no OK to zaslepie w takim razie. ale czy mozna w silnikach PD :> ? i jakbys mogl powiedziec jak to dokladnie zrobic ? dzieki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=142468.0;highlight=zaslepienie+egr z tego co wiem nie ma przeciwskazan wazne zeby zostawic klape gaszaca jej brak odbija sie na dwumasie chociaz sa tacy co laduja sama redukcje i jest ok poszukaj na forum jest tego od groma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 nie tyle co odbija sie na dwumasie,tylko gaszenie auta poprzez odciecie powietrza jest znacznie lżejsze niz poprzez odciecie paliwa, nie rzuca tak silnikiem wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się