Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przepływomierz-mechanik upiera się przy swoim zdaniu


bubbba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mechanik stwierdził, że padł mi przepływomierz powietrza. Oryginalnie miałem zamontowanego Boscha nr 0 280 217 529, mechanik wsadził Boscha 0 281 002 461. Silnik AWX, auto z marca 2001. Jak zwróciłem mechanikowi uwagę, że przepływkę którą włożył wkładano do tych silników ale od kwietnia 2001, to stwierdził, że ten przepływomierz też może zostać zastosowany do mojego silnika. Co o tym sądzić ? Iść w zaparte i kazać wymienić, czy faktycznie nie ma to różnicy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awx to awx wedlug mnie jest to moze jakas wersja poprawiona pozatym dziala tak samo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie sam nie wiem co robić, mechanik raczej spoko gość ;( Po wymianie przepływki auto ożyło. Zastanawiam się, czemu producent miesiąc później (od nr podwozia 8E..2..000 001) niż moje auto, do tego samego silnika czyli AWX, zaczął wkładać przepływkę o innym numerze ??. [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 21:18_________________________________________________

awx to awx wedlug mnie jest to moze jakas wersja poprawiona pozatym dziala tak samo :wink4:

Patrząc na te dwie przepływki, widać że do tej nowej (która niby nie jest do mojego auta) dołożono dodatkową rurkę w której siedzi ten czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, a jaki byl problem, ze musiales wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, a jaki byl problem, ze musiales wymienic?

Brak przyśpieszenia, zbierał się jak żółw, przy starcie turbiny trochę było czuć moc ale bardzo krótko i szybko zdychał. Po wymianie przepływki silnik ożył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio u siebie w AHU wymieniałem przepływkę miałem takie same objawy tzn.silnik muł i jak podpiąłem się do vaga to pokazywał mi się błąd przepływonierza, po wymianie wszystko wruciło do normy i oczywiście błąd znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi czy przepływa mierzy tyle co trzeba i jak będzie ok to nie szukałbym dziury w całym :) Skoro mówisz że auto zaczęło jeździć to pewnie mechanik ma racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi czy przepływa mierzy tyle co trzeba i jak będzie ok to nie szukałbym dziury w całym :) Skoro mówisz że auto zaczęło jeździć to pewnie mechanik ma racje.

Mechanior podpiął Vaga żeby mi udowodnić, że przepływomierz pracuje odpowiednio. W czasie jazdy na 3 tyś obrotów i pedale gazu w podłodze pokazywał coś około 1100 lub 1200, co według mechaniora było prawidłowym wskazaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi czy przepływa mierzy tyle co trzeba i jak będzie ok to nie szukałbym dziury w całym :) Skoro mówisz że auto zaczęło jeździć to pewnie mechanik ma racje.

Mechanior podpiął Vaga żeby mi udowodnić, że przepływomierz pracuje odpowiednio. W czasie jazdy na 3 tyś obrotów i pedale gazu w podłodze pokazywał coś około 1100 lub 1200, co według mechaniora było prawidłowym wskazaniem.

Jezeli chcesz sprawdzic jak mierzy lmm zaloguj jeszcze grupe 008, sama grupa 003 jest malo wiarygodna.., pozatym 1100, 1200 troche odbiega od wartosci zadanej ktora w AWX-e jest 850mg/R

zaloguj 8-semke i bedzie wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w każdym modelu im nowszy numerki się zmieniają, ale to nie znaczy ze parametry są inne. jeśli auto ożyło wiec nie szukaj :evil: dziury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chcesz sprawdzic jak mierzy lmm zaloguj jeszcze grupe 008, sama grupa 003 jest malo wiarygodna.., pozatym 1100, 1200 troche odbiega od wartosci zadanej ktora w AWX-e jest 850mg/R

Obejrzałem w FAQ forum "Diagnostyka VAG" przykładowe logi grupy 003 w AWX-e które były uznane za poprawne, a też osiągały wartości do prawie 1200. Także nie wiem czy ta twoja teoria jest słuszna :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chcesz sprawdzic jak mierzy lmm zaloguj jeszcze grupe 008, sama grupa 003 jest malo wiarygodna.., pozatym 1100, 1200 troche odbiega od wartosci zadanej ktora w AWX-e jest 850mg/R

Obejrzałem w FAQ forum "Diagnostyka VAG" przykładowe logi grupy 003 w AWX-e które były uznane za poprawne, a też osiągały wartości do prawie 1200. Także nie wiem czy ta twoja teoria jest słuszna :mysli:

Niesluszny to jest pomiar twojego mechanika, sprawdzajac lmm logujemy 003,008,010 dlatego ci napisalem zebys dorzucil chociaz 008. Po samej grupie 003 nie jestes w stanie sprawdzic poprawnosci dzialania przeplywomierza. A wartosci ktore podales nie sa wzorcowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...