Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wmiana zegarów


sumoss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie czy jezeli podmienie zegary z audi a4 1.9 110km automat do audi 1.9 tdi AJM manual 116km czy dam rade odpalic czy nic sie nie stanie z samochodami obydwa sa po fl konkretnie chce sprawdzic dzialanie zegarow paliwa i wody pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy chociaz uda mi sie przekrecic zaplon tak zeby pokazywaly mi wskazowki temp wody i stan paliwa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nic przytm nie rozwale ??[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 19:34_________________________________________________czyli moge bez obaw sprubowac zmienic zegar od innej w celu tylko i wylacznie sprawdzenia dzialania zegarow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie ale jak masz większe mozliwości i dostęp do kogoś konkretnego to mozna zawiesić immo w komputerze albo jak masz oryginalnego VCDS to jest mozliwość na jednym z okien "zezwolenie startu"

Uruchamia silnik tylko jeden raz pomijając immo jeśli Ci zależy na odpaleniu.

Poza tym jak podepniesz liczniki to można przekręcić stacyjkę i nawet przetestować wskaźniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak przetestowac wskazniki jak mogl bys wtlumaczyc ?? bo jestem w tym temacie zielony :)[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 19:52_________________________________________________tylko wlasnie sie obawiam tego zeby jak podepne od brata zegary to zeby potem u niego bylo wszystko ok zeby czegos nie popsuc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Ci się dzieje z zegarami, że chcesz przekładać do sprawdzenia

jest możliwość podpięcia VAG-a i bez wyciągania sprawdzić działanie zegarków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=203129.0[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 20:12_________________________________________________pozniej zrobie fotki i wrzuce [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 20:13_________________________________________________gdy nawet bez kluczyka wlacze postojowki otworze drzwi to wskazowka temp wody i paliwa troszke podskakuja i opadaja a ogolnie temp wody szaleje i jak sie zagrzeje to piszczy niemilosiernie

[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 20:14_________________________________________________wyłączony zaplon włączone same postojówki:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f15397d83b1e58b1.html

postojowki wlaczone i zaplon:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5188aa3a6c4f250d.html

postojowki wlaczone i odpalony silnik (rozgrzany do 50%) stal ok 4godz:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45c070b1beace1e8.html

gd silnik rozgrzeje sie na maxa zegar pokazuje grubo ponad 120 stopni i ta kontrolka mruga co jest na wyswietlaczu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03b77e59890bc761.html

A po przejechaniu ok 5km z mrugajaca kontrolka i wskazowka ponad max opada do stopnia takiego jak na poprzednim zdjeciu jakies 105 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to jakiś problem z elektryką, że tak dziwnie się te zegary zachowują może ktoś jeszcze coś podpowie w temacie

jak podpinałeś VAG-a to robiłeś test zegarów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak i wszystko bylo ok a mowiles cos ze mozna przeprowadzic test zegarow recznie bez VAG-a ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ręcznie się nie da nic sprawdzić, pisałem, że VAG-a podłączasz i bez wyciągania zegarów z auta możesz sprawdzić czyli zrobić test zegarów...

ciężko mi coś sensownego podpowiedzieć, ja bym jeszcze spróbował przeczyścić dobrze styki w liczniku i kostkach potraktować je jakimś preparatem do styków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprubuje dzieki jak by cos ktos wiedzial wiecej prosze o opinie pozdrawiam i dzieki z gory :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnij licznik i zobacz cy plecy licznika są białe czy czarne. Czarne to podłącz VAG-a i przetestuj wskaźniki a jak masz białe plecy to znaczy że masz licznik JAEGER i możliwe że masz to samo co mi się przytrafiło.

W moim ktoś grzebał jakimiś kablami (pewnie cofał licznik) i popierniczył oprogramowanie a z jest tak procek motoroli i do tego zabezpieczony to tylko wymiana na nowy. Ale nie będę Cię straszył, ja za naprawę zapłaciłem 200zł i jak do tej pory wszystko jest BDB.

Na poczatek sprawdź tego producenta licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyl mam bialy, a wlasnie slyszalem ze to moze byc przez cofanie licznika przez niekumatych w te spraw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak jaeger i wariuja wskazowki,to nic nie pomoze,choc jeden udalo mi sie uratowac,bo stal samochod troche w zime przed domem zamiast w garazu i zrobily sie zimne luty,podgrzalem i hulal,ale znow potem cos sie dzialo,tylko ze gosc nie jezdzi wozem praktycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...