Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 AFN-Do 110km/h jest ok a powyżej jest zamulony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a kto napisał że mechanik skasował ode mnie 100zł?To jest zaprzyjazniony mechanik i mam podlączenie za darmo. Na AKP każdy go poleca jako mechanika z Olsztyna i faktycznie jest bardzo dobry.Jeśli problem sie powtórzy mam podjechać i wtedy będzie szukał głębiej.

Opublikowano

jezeli byl blad, powinien byc jego numer i przyczyna.

Opublikowano

nie wiem nigdy nie korzystalem. wole ross-techa lub klony

Opublikowano

Tak sie zastanawiam,bo podlancza mi zawsze taki tester http://moto.allegro.pl/item301315865_tester_audi_vw_vag_1552_nowy_vag1552_gw_12_m_sc.html

W sumie ma normalnie lapka z interfejsem ale zawsze tym sie podlancza. Czy taki tester jest lepszy od zwyklego zestawu lapek plus interface?

fajna zabawka .. mialem przyjemnosc sie tym pobawic ....

jest lepszy bo polaczysz sie ze wszystkim ze stajni Vag'a nie zalezenie jak stary jest pazdzioch ... jest wygodny,maly,poreczny i odporny na upadki,brud itp ...

wada jest malutki wyswietlacz do ktorego nie moglem sie przyzwuczaic oraz brak mozliwisci zrobienia logow ... oraz cena .... nowy kosztuje troszke grosza ...

Opublikowano

a "ross-techowym" nie podlaczysz sie do kazdego? wydawalo mi sie ze to tylko kwestia wtyczek?

Opublikowano

a "ross-techowym" nie podlaczysz sie do kazdego? wydawalo mi sie ze to tylko kwestia wtyczek?

oczywiscie ze sie podłączysz ..... ;) [ale np interfacem za 100 zł juz nie - w takim kontekscie to napisalem] :naughty:

Opublikowano

no to :cool:, juz chcialem pytac o czarna liste czego nie podlacze.

Opublikowano

W związku z tym że to ja zacząłem ten wątek. I znalazłem na forum że przyczyną notlauf'a może być nieszczelność układu dolotowego. Chciałem się zapytać co sprawdzić, gdzie zajrzeć w ramach sobotniego popołudnia żeby sobie przejrzeć zaciski na wężach, przewody itp. Oczywiście chodzi mi o elementy związane z układem dolotowym w silniku 90KM AHU. :wallbash:

Opublikowano

przyczyną notlauf'a może być nieszczelność układu dolotowego.

Na tym forum to znalazles?? :shocked:

Podaj link do tego jak mozesz.

Jezeli nieszczelnosc powoduje notlauf to tylko ukladu podcisnienia (sterowania n75)

Opublikowano

Wymieniłem N75, wtyczkę od przepływomierza bo była uszkodzona. I generalnie jest lepiej niż było przed (zawsze przed wymianą wtyczki włączał mi sie tryb awaryjny powyżej 110-120km/h) a teraz po wymianie wtyczki czasami przejade nawet 100km i nie włączy mi sie notlauf a czasem się zdaża ze nawet na odcinku 100km kilka razy. Wg mnie to chyba chyba raczej na 100% przepływomierz. Jak mówicie ?

A z tym układem dolotowym to znalzałem na tym forum i tak sobie pomyślałem że może lepiej sprawdzę najpierw ten układ zanim kupię przepływomierz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...