Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Chip - słabe auto


darooo

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

17 maja 2010 roku auto kolegi zostało zawirusowane u Aligatora.

Turbo AWX, reszta seria.

Na blacie 250 tyś km.

Olej półsyntetyk Mobila

Filtry niedawno

Kat siedzi cały

Kolega narzeka, że auto nie ma takiego ducha jak kiedyś, jest słabsze jak po chipie. Bardzo proszę, spójrzcie na logi i coś poradźcie :notworthy:

Może kat out :mysli:

Statyczne:

Log (0 - 018)

Log (1 - 023)

Log (2 - 000)

Log (3 - 013)

Log (4 - 007)

Log (5 - 004)

Log (6 - 003)

Log (7 - 001)

BS:

Log (0 - 003)

Log (1 - 000)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 001)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011,011,011) - trzy razy raz za razem tak ja drogi było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka temp w dolocie ?

z logów nie widać nic niepokojącego :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka temp w dolocie ?

Tzn.?

Ogólnie auto idzie ładnie jak by porównywać do zwykłego mojego afn ale kolega twierdzi, że to i tak nie jest to. W ostatnim czasie wymieniony N75, odma bo pękła, pierwszy wąż pomiędzy turbiną a wzmocnieniem.

Zauważyliśmy, że seryjni icek jest opocony/osyfiały olejem na czarnym plastiku, mniej więcej na łączeniu plastik - aluminium. Wynikało by z tego, że icek bardzo delikatnie jest nie szczelny...? Czy to może być ewentualną przyczyną? W logach widać aby gdzieś doładowanie uciekało?

Druga rzecz to autko czasami trzęsie, szczególnie po ostrym pałowaniu, drążek biegów na luzie wychyla się w jedną i drugą 3-5 mm ale wystarczy lekko dodać gazu i jest idealnie. Sprzęgło raczej ok bo po chipie padło i jest nowa ori tarcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przeciąg na przepływce jest duży i wygląda to tak że wraz z wzrostem obr rośnie gdy ciśnienie jest w miare stałe a powinno być odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co, wymieniamy przepływke i jedziemy się przejechać a przy okazji z logować. Tylko którą grupę aby nie robić wszystkich od nowa? Niestety będę się z nim widział dopiero za dwa tygodnie... Chyba, że sam prędzej skombinuje przepłyke... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz nie jest winny, możliwe że gdzieś włąśnie ucieka ciśnienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliśmy, że seryjni icek jest opocony/osyfiały olejem na czarnym plastiku, mniej więcej na łączeniu plastik - aluminium. Wynikało by z tego, że icek bardzo delikatnie jest nie szczelny...? Czy to może być ewentualną przyczyną? W logach widać aby gdzieś doładowanie uciekało?

to jest ewidentna przyczyna, widać to dobrze w logach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy:

Dzięki, dzięki. Już szukamy icka i pewnie w sobotę będziemy grzebać.

Kto się orientuje jak wyciągnąć IC? Bo tutka znaleźć nie mogę a doczytałem się tylko, że trzeba zwalić zderzak bo kierownice powietrza są takie duże.. co jest trochę nam nie na rękę. Da radę tylko od góry ewentualnie od nadkola?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak to dwie śruby, chwila roboty, ja ic wyjmowałem przy okazji zwalania całego przodu(chłodnic) no i to też nie jest dużo roboty, a czy da się bez zwalania chłodnic nie próbowałem

może wstaw ic od alfy 154 2.5TDI czy jakoś tak, pod czipa wskazana, kto robił czipa i ile to ma koni i Nm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstaw ic od alfy 154 2.5TDI czy jakoś tak, pod czipa wskazana, kto robił czipa i ile to ma koni i Nm?

Nie lubię ściągać zderzak ze względu na ślizgi. Szerze powiem, że ściągałem/zakładałem zderzak z 10 razy i nadal nie ogarniam. Potrafię trochę przy aucie zrobić ale jak widzę ten zderzak to mnie strzyka. Zakładam z jeden strony i potem mam problemy aby wcisnąć drugi ślizg bo tam jest za mało miejsca aby na tyle cofną zderzak "wgłąb" auta aby prowadzenie w zderzaku minęło łapy ślizgu.

Jeśli masz jakieś wskazówki to bardzo chętnie bo w sobotę będę robił tak 4 razy a tutek na forum nic mi nie rozjaśnia sprawy.

Chip u Aligatora (pierwsza linijka pierwszego postu :wink4:)

Icek z Alfy podchodzi w seryjne miejsce? Mieści się? Czytałem gdzie temat o icku alfy i chyba się tak łatwo nie mieści...

Wynik: 145 km 310 Nm

Moment spuszczony był ze względu na słabe sprzęgło które w sumie i tak chwile później padało :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mi jak trzepało drążkiem na postoju i po przegazuwie przestawało okazało sie że plecionka się rozsypała. A co do mocy to faktycznie ma troszke mniej niż napisałeś bo po logach widze że rozpędza sie jak moja a ja mam około 120HP i 300NM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...