Skocz do zawartości

wiraż1610

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wiraż1610

Osiągnięcia wiraż1610

0

Reputacja

  1. wiraż1610

    [INNE] Nastawnik

    Nastawnik wyczyszczę za jakiś czas, ponieważ obecnie brak czasu i muszę jeździć tak jak jest. Mam nadzieję ,że dam radę (nie robiłem jeszcze tego) i problem zniknie. Chciałbym uzyskać tylko informację dlaczego oślepiony ecu (nie widzi prędkości samochodu) powoduję ustąpienie szarpania podczas jazdy? Na odłączonej wtyczce auto jedzie jak dawniej, zero ubytku mocy.
  2. wiraż1610

    [INNE] Nastawnik

    Witam. Mam problem z nastawnikiem pompy w Audi b4 1Z, ponieważ falują obroty na biegu jałowym i podczas jazdy na 4 i 5 biegu powyżej 2000 obr. szarpie silnikiem. Odpiąłem kostkę przy skrzyni biegów od prędkości auta i szarpanie ustało.(Diagnozę tą wyczytałem na forum) Mam pytanie: dlaczego poprzez taki zabieg przestaje szarpać? I czy jeśli będę tak jeździł dłużej z odpiętą ową kostką to nic nie będzie się dziać(oprócz braku prędkości na szafie)?
  3. Egr działa. Ale to nie jest w bs
  4. Na dekę nie patrz ponieważ 90 st. na blacie nie jest miarodajny. Możliwe że termostat będzie do wymiany. Tak kąt syn. trochę do poprawki. Egr zaślepiony, nie działa lub za zimny silnik. Dołącz 003 bs. Daj jeszcze logi dynamiczne 003, 008, 010, 011.
  5. Wszystko statycznie ok. Zrób jeszcze logi w bs 000, 003,004.011 i dynamiczne 011, 010, 003, 008.. Teraz w twoim silniku nie musiałeś logować 018, 023, to do silników PD pompowtryski.
  6. Masz nieszczelność w dolocie. Turbo-ic-kolektor ssący. Sprawdź dokładnie wszystkie połączenia na opaskach szczególnie przy ic (zapocenia, widoczny olej , smugi). Przepływka raczej ok. Reszta też ok.
  7. wiraż1610

    [INNE] Proszę o pomoc

    Wczoraj podłączyłem się moim vagiem pod stare Audi 80 b4 1.9 TDI 90 KM z 94. Podłączyłem się pierwszy raz na redukcji. Podłączenie było prawidłowe białe do białego czarne do czarnego. Nie mogłem się połączyć. Wyskakiwał mi cały czas problem z brakiem komunikacji z autem, wiec odpuściłem. Obecnie nie mogę połączyć się z żadnym autem. Wcześniej interfejs chodził ładnie. Wyczułem z tego pudełka interfejsu zapach jakby spalenizny. Otworzyłem go i zapach jest bardzo mocny. Czy mogło dojść do jakiegoś zwarcia spowodowane ową 80? Czy może fejs był kiepskiej jakości?
  8. Mam na imię Zenek jestem z Olsztyna i posiadam Audi A4 1.9 Tdi 115km. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...