Jump to content

darooo

Pasjonat
  • Content Count

    629
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About darooo

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Poznań

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie bo nawet nie podejrzewam, że problem może być od czegoś innego niż wspomaganie. Ori rozrząd założony jakieś 15-20 tys. km temu więc nie powinien być zużyty. Z alternatorem nigdy nic nie robiłem ale w poprzednim audi b5 robiłem sprzęgło alternatora to objawy są inne i łatwo je namierzyć. Tutaj zdecydowanie jest to coś z układem wspomagania.
  2. Cześć, Od kilku dni mam problem z wspomaganie, zaczyna piszczeć po porządnym rozgrzaniu, czuć lekkie pogorszenie wspomagania, działa powiedzmy na 75% 1.9 TDI AWX, 340 tys. km, jak mam auto od 95 tys. to miałem tylko raz problem powiedzmy z 50 tys. temu, piszczało podobnie ale wystarczyła wymiana części płynu i było ok. Ostatnio płyn wymieniałam około 3000 km temu bo żona miała kolizje z dzikiem i uszkodziło chłodniczke płynu wspomagania, wymieniłem tyle ile "wyciekło" z pompy, przewodów i zbiornika. Płyn zalałem oryginalny, nie pamiętam symbolu ale był zielony jeśli to ważne mogę iść do garażu i sprawdzić symbol. Film z przed chwili, poziom płynu idealny - 90% zakresu min/max, czysty, niepienni się przy maksymalnym skręceniu. Co to może być, czyżby koniec pompy? Jeśli tak to co najlepiej? Regeneracja, zamiennik bo raczej używka to średni pomysł? https://youtu.be/ePMrxjF9IKk
  3. Cześć, Mam problem z swoim autem, ale najpierw trochę historii: 7 lat u mnie, 95 tys. przejechane przez ten czas, teraz ma 340 więc może przy kupnie miał już ze 100 tys. w pamięci. Ale przez ten czas nigdy nic z silnikiem się nie działo. Paliwo porządne, olej co 10 tys. km (Motul pełen syntetyk), biegi przeważnie widziały pełen zakres obrotów, przed zgaszeniem czekałem chwilę itd. Stety niestety od 2 lat autem jeździ żona, przebiegi niskie ~5000 km/rocznie, biegi przełączane raczej "nisko"... tyle o ile tankuje jej lepsze paliwo lotus dynamic. EGR zaślepiony. Od jakiegoś czasu samochód trzęsie/buja przeważnie po rozgrzaniu ale też czasami na zimnym. Na zimnym ogólnie bardzo śmierdzą spaliny, są bardzo tak jak by "ciężki", mam garaż podziemny i długo jej jeszcze czuć. Dolot, turbo, uszczelka - szczelne i ok. Podejrzewam, że problem pochodzi od wtrysku co zresztą pokazał błąd, pytanie czy logi powiedzą czy wtrysk padł czy inna jest tego przyczyna? Ja nie pamiętam aby zdarzały mi się tryby awaryjne ale odkąd jeździ żona raz po raz mi się to zdarza ale staram się nadrabiać i wietrzyć turbo, tak samo było dziś, pierwszy log i bum, tryb awaryjne ale potem już kolejne zero problemów. Z góry dziękuje za pomoc w nakierowaniu na problem. Statyczne: Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_60Dsp1Q.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_nqa8J.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Dn1vt2.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_viUOsl.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_glNWn2e.html BS: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_r4Ov2cn.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7NFB4z.html Dynamiczne pojedynczo: Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_aB6mtcs.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_9ILj9F.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_yH7yKP.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_SfByQ.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_9rGkr2.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_d4MBxn.html Dynamiczne razem: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_hMvP6bk.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_IS4fAQ.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_pD1C168.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_2nMp33K.html Błędy na silniku: Control Module Part Number: 038 906 019 FP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1538 Software Coding: 00002 1 Błąd Zapis.: 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -
  4. Nie wiem kompletnie w jakim dziale to napisać więc jeśli mod uważa, że gdzie indziej to niech przeniesie. Jako, że żonka upolowała dzika centralnie przodem jestem zmuszony wymienić "przód". Chłodnica klimy na dziurkę wiec do wymiany, chłodnica wody szczelna ale wygięta (nie wiem czy da się do wyprostować po zdemontowaniu?) a pas przedni jest złamany pod lampą oraz tak jak by podgięty w okolicach zamku, tak jak by zawinął się pod spód. Wszelkie inne elementy jak wisko, wentylator klimy inne plastyki, chłodniczka wspomagania itd są całe wiec potrzebuje te trzy główne \ duże elementy. I teraz główne pytanie z tematu. Kupić używkę ale oryginał który kosztuje średnio 600-700 czy 3x nowy zamiennik pas, chłodnica wody i klimy które kosztują ~200 zł / sztuka i wychodzi na to samo. Używek obawiam się ze względu na po pierwsze zamaskowane wady a dwa na warunki w jakich to było przechowywane (np. wilgoć w chłodnicy klimy?). Co z tego, że są gwarancje rozruchowe jak złożenie tego do kupy, napełnienie klimatyzacji są to określone koszty i czas. Czy miał ktoś doświadczenie z zamiennikami ww. elementów? Zależy mi aby wszystko pasowało, nie zależy mi np., że w przyszłości przy sprzedaży auta te elementy będą wyglądać na nowe bo nie będę zatajać historii auta.
  5. Witam, żonka przydzwoniła w dzika i trochę kratki mi popękały... Chce wymienić wszystkie, żeby ładnie było i jak przeglądam allegro widzę, że namnożyło się teraz pełno zamienników. Grill zamiennik nowy ~120 zł gdzie używka ~100 zł i wiadomo, że taki grill jak ma 10-15 lat to zawsze jakieś odpryski będą. Czy miał ktoś do czynienia z takimi zamiennikami? Czy są one akceptującej jakości, pasują bez problemów?
  6. Siemanko, Jak by ktoś szukał zwykłego tylnego zderzaka do B6 avant to oddam za browara bo mi leży: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/363313-tylny-zderzak-a4-b6-avant-tdi-oraz-drzwi-tylne-lewe/ Odbiór okolice Swarzędza.
  7. darooo

    B6 DIVISION

    Siemanko, Jak by ktoś szukał zwykłego tylnego zderzaka do B6 avant to oddam za browara bo mi leży: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/363313-tylny-zderzak-a4-b6-avant-tdi-oraz-drzwi-tylne-lewe/
  8. Odnosisz się do mojego filmu czy do kolegi postu? Jakie gniazdo masz na myśli? Piastę? Czy co?
  9. Ale masz identyczne stuki? U mnie widzisz na filmie, stuka tylko jak jadę w lewo i dokręcam... Drążek sprawdziłem, łączniki wymieniłem na szarpakach zero także życzę powodzenia i daj znać!
  10. Niestety cały czas stuka, nie miałem czasu walczyć od czasu filmu. Może ma ktoś jakiś pomysł?
  11. Od jakiegoś czasu stuka mi coś w prawym przodzie szczególnie w zakręcie, kiedy ruszam, albo kiedy skręcam itp. Przed długi czas nie umiałem odtworzyć tego stukania specjalnie aż do ostatniej jazdy po rondzie Film został nagrany kiedy jadę po rondzie i "dokręcam" mocniej kierownicą czyli tak jak bym za symulował skręt. Jadąc w drugą stronę - pod prąd nic nie stuka Byłem na dwóch różnych stacjach diagnostycznych i nic, tzn pierwsza powiedział, że tylko łączniki stabilizatora które tego samego dnia wymieniłem na lemfordera. Druga wizyta po wymianie łączników nic nie wykazała. Koło dobrze dokręcone luzów zawieszenia niby nie ma, wyhaczyłem ostatnio drążek kierowniczy z zwrotnicy i absolutne zero, na tym dużym "przegubie" oraz na końcówce - dwie osoby macały Przeguby? Sam nie wiem, pół oś na frazie luz nie ma, jedynie mogłem poruszać pół osią od przegubu do przegubu (mam film jeśli ktoś by chciał) na jakiś 1 mm, nie wiem czy to jest normalne? Niestety nie porównałem z drugą pół osią.... ;/ Czy ktoś ma jakiś pomysł? Bo ja już lekko się poddaje. https://youtu.be/vRrRmTXyvBI
  12. No to czas najwyższy było się za to zabrać bo niby nie śmierdziało ale czasami coś tam zalatywało. Sam nie wiem kiedy, chyba jak trochę wilgotniej było, po deszczu... Smród to może nie był ale fiołki też nie Poczytałem i najbardziej spodobał mi się sposób z czyszczeniem parownika alkoholem izopropylowym więc podsumowując dla potomnych gdyby ktoś się wahał. Czas operacji to godzinka na luzie. Demontujemy schowek i można "myć", wlałem 0,25 litra do ropownika i zaczynamy myć, niestety otwór jest położony "blisko" parownika więc dysza nie jest skierowana zbyt prostopadle ale wszystko jest możliwe. Do kontroli opływu można położyć jakiś karton i zobaczyć czy leci czy nie Włączyłem auto, popsikałem trochę w wentylator, wyłączyłem, popsikałem delikatnie w kratki, wlałem kolejne 0,25 litra i wypsikałem resztę w parownik. Po tej operacji zostawiłem auto na 20 minut żeby to ładni wywiało i odparowało bo z kratek sam zapach alkoholu Dopiero 2 dni upłynęło od akcji ale myślę, że będzie dobrze, nic od soboty nie wyczułem a padało wymiana filtra pewnie też pomogła bo trochę brudy był. Mam pytanie, skąd klima w trybie ECON powinna pobierać powietrze? Jak powinny być ustawione klapki przy wentylatorze. Bo zauważyłem, że kiedy jest AUTO pobiera z wewnątrz auta a kiedy ECON to z zewnątrz?
  13. darooo

    B6 DIVISION

    Hohoho co za spotkanie Zobacz, daj znać na telefon/pw/gdziekolwiek i chętnie wpadnę tym bardziej, że w profilu widzę jakiegoś potwora
  14. darooo

    B6 DIVISION

    Kupował ktokolwiek zamiennik prawe/lewej kratki do zwykłego zderzaka? Coś z tych: http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6-sm-isqm-4-default-0519&buyNew=1&counters=1&department=wszystkie+dzia%C5%82y&order=qd&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&string=praw*+zderz*+a4+b6+-%C5%9Blizg* Warte to cokolwiek? Czy szkoda nerwów...?
  15. darooo

    B6 DIVISION

    Pomoże ktoś czy da się okleić małe dekielki folia? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/108485-b6-division/?p=4254219
×
×
  • Create New...