Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kluczykiem dorobionym??


bushi

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam dorobiony kluczyk zprogramowany itd. Wszystko ok ale dość często zdzrz mu się że immo nie wyłancza i nie mogę odpalić . Oczywicie robię numer z orginalnym w stacyjce i dorobionym w drzwiach (5x przkręcam) i wszystko ok działa. Znomu jak otworzę kluczyk dorobiony odłąćzę od baterii to znowu immo nie wyłancza. CO jest grane zle zaprogramowane immo czy wian kluczyka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Immo blokuje ci ECU to nie ma nic do tego bateria pilota.

Popraw połączenia kabli pod stacyjką, potem usuń błędy i dopasuj sterownik ECU do Immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szogun możesz wyjaśnic te pojęcia jak: jakie dokładnie kable, jakie i gdzie błędy i jaki sterownik ECU?? :oops:

No problem :wink:

ECU - Engine Control Unit: sterownik silnika.

Kabelki poprawia się w kostce przy cewce odczytującej sygnał z transpondera w kluczyku. Jest ona zamontowana pod plastikiem przy stacyjce.

Aby je poprawić trzeba zdemontować kierownicę i osłonę przełączników zespolonych pod kierownicą. Są tam dwa kabelki, jeden zielony i drugi czarny, w przewodzie ekranowanym folią aluminiową. Dochodzą do wtyczki, która jest podłączona do cewki Immo.

Jeśli wystąpi przerwanie sygnału między Immobilizerem a sterownikiem silnika to w Immo zapisywany jest błąd 01177. W tym momencie zapisywany jest błąd w sterowniku silnika o numerze 17978 (informuje o zablokowanym sterowniku silnika przez Immobilizer). Po usunięciu ich i przeprowadzeniu dopasowania Immo do ECU powraca możliwość odpalenia samochodu.

PS: Jeśli pokażą się wam te dwa błędy razem, a ktoś będzie was próbował przekonać, że to kluczyk jest nie OK to popukajcie się mu w głowę, bo popadł w rutynę i wszystkie błędy sprowadza do jednego.

Za nieprawidłowe sygnały z kluczyka odpowiada błąd 01176.

01179 to nieprawidłowo zaprogramowany kluczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze temet ten nie jest ci obcy :shock: tylko zr dzieje sie to tylko z nowym kluczykiem na orginale spoko. Dzisiaj byłem znowu u elektryka i ponownie mi go zaprogramował spoko dopaliłem zatrzymałem się odpaliłem, wieczorem poszedłem sparawdzić a tu znowu miga kontr immo? Masz pomysł co jest grane zastanawiam sie czy nie zmnienić kluczyk n a inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie z podobnego tematu.Kupujac a4 otrzymałem 2 kluczyki normalne,do tego jeden plastikowy o podobnym wzorze co orginały i jeszcze jeden mały kluczyk.

do czego one moga byc?w którym kluczyku jest immo,i gdzie sie znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze temet ten nie jest ci obcy :shock: tylko zr dzieje sie to tylko z nowym kluczykiem na orginale spoko. Dzisiaj byłem znowu u elektryka i ponownie mi go zaprogramował spoko dopaliłem zatrzymałem się odpaliłem, wieczorem poszedłem sparawdzić a tu znowu miga kontr immo? Masz pomysł co jest grane zastanawiam sie czy nie zmnienić kluczyk n a inny

Oczywiście, że nie jest mi obcy, bo średnio raz na rok blokuje mi samochód i nie mogę odpalić. Pomaga tylko wtedy wykasowanie błędów i dopasowanie od nowa ECU do Immo.

Sprawdź jakie błędy zapisuje ci Immo w momencie, kiedy wsadziswz dorabiany kluczyk i nie chce odpalić. Jeśli 01176 to problem z kluczykiem.

Jaki kluczyk dorabiałeś? Scyzoryk?

Całkiem możliwe, że transponder w kluczyku jest zbyt oddalony od grotu.

Ja kiedy dorabiałem sobie scyzoryk, to z gościem od kluczyków sprawdzaliśmy w samochodzie i jak przesunął transponder na koniec kluczyka to cewka go nie czytała. Po przesunięciu w pobliże grotu wszystko było OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem wystarczy transponder wlozyc do kluczyka do gory nogami i tez nie bedzie banglac mimo ze jest dobrze kod wpisany :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kluczyk dorabiałeś? Scyzoryk?

Całkiem możliwe, że transponder w kluczyku jest zbyt oddalony od grotu.

Szogun tak jest to scyzoryk ale od nowych modeli nie ten prostokątny tlko ten co serszy jest na końcu gdzie grot sprawdzę to co pisaleiście moze zadziała
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kluczyk dorabiałeś? Scyzoryk?

Całkiem możliwe, że transponder w kluczyku jest zbyt oddalony od grotu.

Szogun tak jest to scyzoryk ale od nowych modeli nie ten prostokątny tlko ten co serszy jest na końcu gdzie grot sprawdzę to co pisaleiście moze zadziała

Hehe. Bananek :wink: No sam takiego rezałem do mojej właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę, albo jest źle zakodowany, a w takim przypadku zgłoś się z reklamacją do gościa, który ci dorabiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załamka nic nie dział już 4 kluczyk ktory sprawdzamy ( kużna chyba złosliwość rzeczy martwych :!: ) :lol: . Cały czas pojawia się ten sam problem zakodowany kluczyk po godzinie się rozkodowuje i blkkuje immo czyli miga i odcina przy probie zapalenia. Na kompie VAG- u wyskakuje coś takiego ze sygnał z kluczyka jest za niski czy coś takiego?? POradzicie coś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj dobrego elektronika, niech sprawdzi ci kondensatory w sterowniku Immo, podobno lubią wysychać (elektrolity). Ewentualnie sprawdź dokładnie cewkę Immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szogun zastanawia mnie to że orginały ok a nowe dokodowane kluczyki nie wchodzą . Ten elektryk mówi ze coś z immmo w samochodzie i twierdzi ze jedynie wymiana . Sprawdzę tka jak piszesz jeszcze gdzie inndziej może się uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...