dadis82 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Problem rozwiązany. Drgania na jałowym spowodowane były jednym niesprawnym pompowtryskiwaczem. Został zregenerowany + wymiana czterech uszczelniaczy na wszystkich pompkach. Koszt całej zabawy - 800 pln ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 doszedles do tego za pomoca vaga?? czy jakis spec majster ci to wyczail?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadis82 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tak, za pomocą Vaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 I którą pompkę wymieniłeś?? Tą na 3 cilindrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadis82 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tak, a skąd wiedziałeś? Nie wymieniałem pompki, tylko ją regenerowałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tak mniej więcej po logach obstawiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 to ja PEWNIE mam podobnie ale ja tez bede vagowac w miare mozliwosci czasowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYESTIC 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam mam taki sam problem z drganiem jak się auto zagrzeje i dam na jałowy to czasem odczuwam lekkie drganie i kołysanie autem.strasznie to wkurza.Byłem na kompie jeszcze jak na złość wtedy autko chodziło idealnie heh ,no i nic nie pokazało tylko błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego.dziś go wymieniłem jutro jadę w dalsza drogę to zobaczę efekty.a i dodam kolejne objawy czasem ciężko mi ruszyć z miejsca nieraz muszę dać obroty do 2tys.bo inaczej zduszę masakra, i przy jeździe jak spuszczę nogę z gazu i zaraz dodam to auto się jakby zadławi czepnie i jedzie dalej.byłem u paru gości i nikt nie wie co mu jest. wtryski ok, choć 1 trochę jakby w gorszej kondycji.mam go dopiero 4 miechy a już mam go dość, ale niewolno się poddawać muszę znaleźć ten ból. jeżeli ciężko ci ruszyć z miejsca to obstawiam ze to będzie dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Mnie palił od strzała przy -6.6 / -7.1 , a gdy zacząłem przestawiać do niższych wartości to nie chciał zapalić Teraz mam -0.6/0.0, ale wydaje mi się, że drgania są jednakowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się