Skocz do zawartości

dadis82

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dadis82

Osiągnięcia dadis82

0

Reputacja

  1. Tylko jakim cudem było tam 2,8l, skoro mój mechanik zdołał zalać tylko 2,1l i olej się już przelewał...
  2. Witam, na dniach wymieniałem olej w skrzyni. Z tego co się orientowałem przed wymianą, powinno wejść ok. 2,3l. Przy spuszczaniu starego oleju okazało się że było go ok 2,8l. Nowego weszło tylko 2,1l. Nie wiem jak to rozumieć, dlaczego jest aż taka różnica w ilości tego oleju?
  3. Dzisiaj byłem w jednym warsztacie i stała tam na kanale z podniesioną maską piekna A6 3.0TDI V6 w limuzynie. Zerknąłem sobie dyskretnie na kartkę serwisu olejowego, a tam zalany oczywiście... CASTROL EDGE. Serce mnie boli do tej pory... A mógł chłop jeździć...
  4. Po tej "naprawie" dymi na biało niebiesko. Co to może oznaczać? Turbina do regeneracji?
  5. Witam. Na początek w skrócie opiszę problem... Otóż bracki w Szkocji ma Golfa V 2.0 TDI i jakiś czas temu turbo zaczęło wpadać w tryb awaryjny. Mechanik postawił diagnozę: zatarty zawór westgate czy cuś takiego Coś tam niby przy nim robił, rozruszał podobno i teraz jak na razie nie wpada w tryb awaryjny, ale za to auto bardzo mocno kopci i czuć spalenizną (przed naprawą brak dymienia). Mechanik twierdzi, że to dlatego iż resztki oleju się wypalają. Do tego wydaje się jakby autko już nie miało takiego kopa jak wcześniej. Według mnie to turbosprężarka była raczej do czyszczenia i powinien się nią zająć jakiś fachowiec a nie lokalny mechanior od wszystkiego... Fajnie by było gdyby ktoś wypowiedział się w tej kwestii, komu temat jest znany lub się orientuje w w/w sytuacji. Co z tym nadmiernym dymieniem? Czy mechanik coś spierdzielił? Macie jakies pomysły jak dalej postępowac aby autko doprowadzić do porządku? Z góry dzięki za pomoc i pzdr.
  6. Może teraz coś z innej beczki... Znajomy na dniach kupił w UK GOLFA V 2.0TDI, 140KM z 2004r. i podjechał do polskiego mechaniora zapytać jaką oliwkę ma kupić do wymiany, a ten polecił mu 10W40!!! hehe
  7. Na Twoim miejscu poszukałbym innego źródła...
  8. A gdzie on się znajduje w B6?
  9. Witam. Mam pytanko odnośnie kontrolki ESP. Ostatnio coraz częściej zapala się podczas hamowania, ale przeważnie tylko jak zatrzymuję auto, tzn. w ostatniej fazie hamowania. Po ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie. Nie dzieje się to podczas każdego hamowania, jednak dosyć często... Co ma na to wpływ?
  10. Witam. Szykuje się w moim B6 wymiana szklanek, wobec tego mam związane z tym pytanie... Mogę kupić INA po 70zł/szt lub FEBI po 40zł/szt. Jakie lepiej kupić? Różnica jest spora w cenie dlatego jakość też pewnie inna. Czy te Febiki są godne uwagi czy jednak lepiej uderzyć w INA?
  11. Mam takie samo dudnienie z okolic filtra pow. i tez się zastanawiam co to może być. Nawet jak odejdę kilka metrów od auta to buczenie wyraźnie słychać...
  12. Pewien gość na Allegro ma te świeczki (Beru GN046) po 25zł/szt. :>
  13. Nie pasuje mi ta cena. Coś tu nie gra... Za tę cenę dostaniesz ale jak już to te krótsze tzn 92mm. Jeśli chodzi o te dłuższe świeczki 97mm, to są one praktycznie jeszcze raz takie drogie jak 92mm. Ja osobiście kupowałem ostatnio od jednego kolegi z forum za 52zł/szt BERU GN046 97mm, także zastanów się nad zakupem... Albo gość na aukcji popierdzielił oba typy świec albo... :>
  14. Kolego musisz kupic te dłuzsze tzn 97mm. BERU GN 046 lub NGK Y-741U. Osobiście polecam BERU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...