grzybk 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 witam, szanowni koledzy podpowiedzcie proszę z której strony podejść do tego DPF-a aby było najmniej roboty bo go wywalić. Sprawa pilna !! na wczoraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 wywalić mechanicznie to jedna sprawa a komputerowo to druga sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexem 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Po jakim przebiegu ci padł DPF bo mnie też chyba za niedługo czeka wycinka Sent from my Desire HD using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybk 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 padł mi po 200 tyś , ja pytam Was koledzy z której strony do niego najlepiej podejść czyli z góry od silnika czy z dołu od podwozia aby było jak najmniej pracy i problemów.Może ktoś z Was to już robił i coś podpowie. PILNE bo dzisiaj będzie operacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 3 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Witam Ja u siebie robiłem to przy 190 tys. Dobrze było sie dostać od spodu do dpf ale nie obyło sie bez odkręcenia pólośi bo nie chciał wyjść. Ja osobiście wyprułem środek zaspawalem puszkę i tak zalozylem ale denerwowal mnie odgłos jaki sie zrobił i w końcu kupiłem używany katalizator i zalozylem na nowo i było ok. A potem dopiero pojchalem na program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybk 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 nie rozumiem ? jak zaspawałeś puszkę? właśnie filtr mam wyjęty i jutro będę go składał. Muszę tylko kupić nowe uszczelki po obu stronach tego filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 nie rozumiem ? jak zaspawałeś puszkę? właśnie filtr mam wyjęty i jutro będę go składał. Muszę tylko kupić nowe uszczelki po obu stronach tego filtra. robiłeś jakieś foto z demontażu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 3 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Tam gdzie był filtr flexem rozciolem wywaliłem środek a potem zaspawalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybk 0 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 ale to nie jest dobry sposób aby rozcinać filtr. Sam osobiście go wyczyściłem w środku wiertarką a potem przecinakiem i jest pusty jak bęben. Złożyłem i jest OK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 czyli wywaliłeś z niego bebechy??? Nie wywala błędu na fisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 3 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Tak jest wywaliłem bebechy. Nic na fisie nie pokazywało. A potem na program do Aligatora.Wsumie robiłem to w Krakowie a w drodze do Katowic do Aligatora nic sie nie wyświetliło na fisie. Po wywaleniu auto odrzylo spalanie spadło i aż sie milo jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 By sie dostac do filtra musisz miec podnosik. Najlepiej wykrec wszystkie sondy (chociaz ciezko z tym na aucie) - latwiej pozniej go wyjac. Tak czy siak wnetrze wypruwasz, sondy na miejsce wkrecasz i jedziesz na usuniecie programowe. Jesli regeneracja byla niedawno masz ok 800km zapasu zanim nie podejmie procedury od nowa i nie wywali bledu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się