Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dymienie, nierównomierna praca silnika


Majkel.a4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałem się dowiedziec czy zawalony katalizator i zła praca EGRu może byc przyczyna dławienia się silnika i dymienia powyżej 3 tys obrotów. Przekroczy 3 tys i się dławi, nie ciągnie i zaczyna dymic, ale nie za każdym razem. Kilka razy nawet zgasł i chwile nie chciał zapalic. Dodam, że turbina była czyszczona 3 miesiące temu, kąt wtrysku i dawka paliwa jest ok. Zawór ciśnienia doładowania sprawny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymi na siwo bo na niebiesko to nie bo olej nie znika. Najczęściej to się zdarza jak stoję i ruszę jak dam mu w podłogę to zaczyna świrować to może być spowodowane tym, że EGR się nie domyka i za dużo spalin idzie do silnika i go dusi?[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 19:29_________________________________________________Aha no i od czasu do czasu go trzepnie, a nie, że cały czas i chciałbym to po prostu wyeliminować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzales rozrzad ? :hi:[br]Dopisany: 19 Maj 2011, 16:32_________________________________________________Sprawdz tez wtryski,,szczegolnie sterujacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...