pavol1986 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witam proszę ocenić te logi na szybko brak doładownia plus błąd ay, 18 May 2011, 07:21:22 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witam proszę ocenić te logi na szybko brak doładownia plus błąd ay, 18 May 2011, 07:21:22 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference no brak doladowania, co tu oceniac ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavol1986 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 no czyli nic się nie da z tego wyciagnąć czym sie kierować przepływka podciśnienie, bo ze doładowania nie ma to akurat wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 wymień wężyki w okolicy N75 czy wspomaganie pedału hamulca działa prawidłowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 sprawdz uklad podcisnienia... wykonaj logi... 011,010 dynamiczne oraz 011 Basic Settings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavol1986 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Tyle tylko wymyśliłem że jak podląctzyłem na krótko bez n75 i grucha wciągnęła sztangę więc posprawdzałem wężyki i okazały się całe, więc został zawór n75 bo gdy go podłącze już nie ma podciśnienia które by wciągnęło sztangę. Albo membrana pękła i podciśnienie idzie w tą rurkę od filtra powietrza, no chyba że sterowanie jutro logi bo dziś nie mam możliwości[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:31_________________________________________________Udało mi się opanować temat, okazało się że n75 się rozszczelnił po ponownym zaciśnięciu koronki aluminiowej działa jak nówka dziękuje za pomoc Tyle tylko wymyśliłem że jak podląctzyłem na krótko bez n75 i grucha wciągnęła sztangę więc posprawdzałem wężyki i okazały się całe, więc został zawór n75 bo gdy go podłącze już nie ma podciśnienia które by wciągnęło sztangę. Albo membrana pękła i podciśnienie idzie w tą rurkę od filtra powietrza, no chyba że sterowanie jutro logi bo dziś nie mam możliwości[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:31_________________________________________________Udało mi się opanować temat, okazało się że n75 się rozszczelnił po ponownym zaciśnięciu koronki aluminiowej działa jak nówka dziękuje za pomoc a i jeszcze okazał się że zaworek zwrotny był zasyfiony i nie działał prawidłowo l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się