Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o ocenę logów


MarcinB4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem jest taki ze kiedys potrafilo szarpac silnikiem przepalilem go i ustalo, nastepnie pojawily sie bledy silnika gdy dochodzilo do 3+ tys obrotow, potem zaczelo lekko szarpac przy przyspieszaniu. Teraz wszystkie te objawy wystepuja naraz;(

objawy:

- szarpanie przy przyspieszaniu

- błędy silnika gdy przekroczy 3+tys obrotow

- dopóki turbo nie wejdzie na obroty silnik nierowno pracuje, trzeba wiecej przeciagac tak 2+tys obrotow silnika

aby on przez drganie nie wyskoczyl.(gdy silnik na ssaniu obroty sa ladne 861 i nie skacza, silnik tez nie skacze)

co zrobilem:

- wyczyściłem turbo

- jakieś 1tys kilometrów temu wymieniony rozrząd jak i olej

- wywalony katalizator

Z tego co widze moze sie myle termostat do wymiany na desce pokazalo mi jakos 89stopni a na vagu o wiele mniej

Niektóre logi przeciągnięte są bez błędu silnika a w niektórych wyskoczył

dynamiczne:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46469.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46470.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46471.html

Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46472.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46473.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46474.html

Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46475.html

statystyczne

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46476.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46477.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46478.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46479.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46480.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46481.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46482.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46483.html

BS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46484.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46485.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46486.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46487.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale on dojechany.Praktycznie wszystko do roboty

Nastawnik(Albo mocno uswiniony,albo pompa,jak go wyjmiesz zerknij na sprezynki)

Czujnik temp do wymiany.Najpierw zrob to i sprawdz termostat.Aha i nie jezdzij dynamicznie, bo do tego trzeba jeszcze turbo bedzie na liste wpisac.Napisz jakie bledy wyskakuja.Korekcje owocne :polew:.Zacznij od czujnika temp,moze byc nie podlaczony nawet.Potem pompa wtryskowa sie zajmij.[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 11:15_________________________________________________Turbo na koncu sie trzeba zajac.Najpierw trzeba reszte ogarnac.Tak jak pisalem nie butuj go bron boze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te logi to trzeba na liste rekordów wpisać :D

w pierwszej kolejności czyszczenie nastawnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00519

00575

00522

wezyki tez wymienilem na nowe, 2 bledy caly czas wyskakuja a ten jeden chyba wyskoczyl bo czyscilem nagrzewnice i na ostrym zakrecie zapalila sie kontolka od plynu chlodniczego musialem uzupelnic stan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te logi to trzeba na liste rekordów wpisać grin

zebys wiedzial :)[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 11:40_________________________________________________00519

00575

Te sa od doladowania(ale to na koniec taki prezent sobie zostaw)

00522 - Czujnik temp.Sprawdz czy podlaczony.Jak wlaczasz zaplon nie swieci sie kontrolka swiec przez 15 sec za kazdym razem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pali sie nawet jak silnik cieply jest

[*] po tym butowaniu do logow nie moge odpalic go teraz... bledy byly skasowane przed robieniem logow i teraz sa 00519, 00575 skasowalem a silnik nawet sie nie odezwie moze jutro odpali;p

ten czujnik temp gdzie znajduje sie mniej wiecej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlaczony czujnik,po gornym wezu od chlodnicy dojdziesz do niego.Moze daj do kogos kto ogarnie to raz i dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co klucz Ci tak.Nabijasz zwykly 7 lub 8 bo roznie to pasuje.I odkrecasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo w 7 trzy ścianki spiłuj i będzie idealnie pasował, no taki trupek to rzadkość, ale nie martw się, nie wielkim kosztem, a sporymi chęciami do ładu go doprowadzisz, jak koledzy wspomnieli najpierw czujnik temp i nastawnik trzeba wyczyścić

z ciekawości spytam co ile wymieniasz olej i filtr paliwa? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej i rozrzad wymienilem w lipcu zaraz po zakupie audi, na liscie mechanika byl tez filtr paliwa nie zrobil tego, pozniej jakos nie myslalem o nim, teraz jest problem bo po jezdzie dynamicznej podczas robienia logow nie moge go odpalic... krece nim cos tak jakby chcial zalapac dymek z rury wydechowej i nic..wiec nie wiem jak sie zabrac za nastawnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wymień filtr paliwa, przed założeniem nowego zalej go do pełna ropą

jest opis na necie jak wyczyścić nastawnik, przeczytaj go kilka razy, potem jeszcze zapytaj nas czego nie jesteś pewien i do dzieła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...