Wajek Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam, mam ten sam problem Po normalnej wymianie oleju i filtra przejechałem 400 km i pokazało się minimum, od tego się zaczęło. Mechanik stwierdził że trzeba robić silnik . Ok ogromne koszta ale nie było wyjścia. Po rozebraniu okazało się że pierścienie były zapieczone, - wymiana pierścieni, panewki korbowodowe, kompletna głowica po szlifie i nowa odma. Lecz nic to nie dało przejechałem 2000 i znowu brak potem 1000 i następnie już po 600 km, znowu wymienił olej na inny lecz to też nic nie dało, teraz zamówił nowe tłoki ale po sprawdzeniu okazało się że te co są to ok wiec ich nie wymienia. Możecie coś doradzić.
xsebo1 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zmień auto, nie ma sensu pakować tysięcy. Za stare to już jest, gra niewarta świeczki Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Wajek Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 16 godzin temu, xsebo1 napisał: Zmień auto, nie ma sensu pakować tysięcy. Za stare to już jest, gra niewarta świeczki Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Gdy byłem pierwszy raz u mechanika to stwierdził że wymiana pomoże i będzie ok wiec się zdecydowałem na naprawę , gdybym wiedział że to nic nie da to bym nie robił tylko sprzedał na części . Po włożeniu takiej kasy, to lepiej znaleźć przyczynę. Może jednak ktoś coś ciekawego doradzi ?
tracer123 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) chyba pomyliłeś fora, masz 2.0 fsi, a nie 2.0 mpi. Edytowane 6 Grudnia 2017 przez tracer123
guccioo777 Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 W dniu 20.06.2015 o 08:21, sebomomo napisał: Mam problem z braniem oleju, przeczytałem ten wątek i widze że wszyscy mają podobnie. U mnie bieże 1l na 3tys km. Nie jeżdzę dużo i nie mam ciężkiej nogi, ok 10-15 tys rocznie. Wymyśliłem swoje rozwiązanie problemu i chciałem skonsultować z forumowiczami/znawcami. A jeśli bym uzupełniał olej jak się zaświeci kontrolka i tak jeździł kilka lat to czy coś złego się może stać, bo wole wydać 150zł na 5l oleju raz na rok niż remontować silnik za kilka tysięcy i nie wiadomo czy pomoże, a obecnie samochód oprócz brania oleju nie wykazuje żadnych innych problemów. w końcu to forum idzie w sensowne i normalne używane audi 2.0 i 131 km , moim zdaniem to super porada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się