Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Witam Mam zamiar wymienic sobie przepływomierz, nie bylo by nic w tym dziwnego gdyby moj obecny nie wygladal "dziwnie", chodzi mi o to ze laczenie puszki filtra z przeplywomierzem, nie jest płaskie tzn, ma rowki, a przeplywka jest prosta ( mowie ciagle o laczeniu, styku, przeplywki z obudowa filta powietrza) Dlatego moim zdaniem sa tam szczeliwny i moze lapac lewe powietrze. Do setna: - Czy moja obudowa jest w ogole z 1.8t ? Po zdjeciach z allegro wychodzi ze nie. - Czy jest jakas uszczelka pomiedzy przeplywka a obudowa filtra ? Daje zdjecia mojej obudowy, owszem nie sa dokladne bo takie poki co znalazlem zdjecia na komp. http://postimage.org/image/1jm07pun8/ http://postimage.org/image/118caaa1w/ - Moj moduł zapłonu tez jakis chyba inny, tak ? Moja pucha nie ma tych dziur gornych w ktorych wystepuje w 1.8t, czyz tak ? Taka powinna byc ? http://allegro.pl/obudowa-filtra-powietrza-przeplywka-audi-a4-1-8t-i1609257587.html Za kazde info dzieki bo widze ze cos tu jest nie tak
Rafal-L Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 a nie zastanawiałeś sie ze w rożnych latach produkcji były inne rozwiązania i obudowy?
Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 Zastanawiałem sie nad tym.. .. rowniez nad tym, ze moja moze byc nie odpowiednia, mniejsza, inne wejscie do przeplywki, gdzie obecnie jest moja nieszczelna, tj rozwiazanie połączenia przeplywki z obudowa filtra nie szczelna.. Co po nastepne, gora obudowy jest troche inna jak i rowniez modul zapłonu ? Stad wczesniejsze pytania
Rafal-L Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 niestety rocznika 1996 nie mam mozliwosci sprawdzenia:D najlepiej jezeli osoba z takim samym silnikiem zrobila by teog foty;)
grzes1150 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Tak masz obudowę taką jak powinna być. Nowsze 1.8T nie maję tego modułu w obudowie więc i obudowa jest inna.
moskal Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Moduł zapłonu "lezy" sobie na obudowie puszki ??? jesli tak to masz coś nie z tego modelu , ja miałem AEB z 96' i moduł był wkomponowany w obudowe puszki , on ma od spodu taką "chłodniczke" którą powinno chłodzić powietrze wlatujące do puszki. Ponadto przepływka powinna być schowana w puszce filtra a nie na zewnątrz jak u ciebie. Ta puszka z linka allegro jest taka jak powinna być , z dziura na kable od przepływki i na moduł zapłonu. Na fotce z aukcji widać nawet przepływke schowaną w puszke
Buba Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 modul zaplonowy powinien byc wpiety w puszke filtra bo powietrze musi go chlodzic powinna byc uszczelka pomiedzy przeplywka a filtrem
Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 Tak wisi luzno moduł, tylko teraz przykreciłem go do obudowy. Wiem wlasnie, ze ta obudowa jest jakas dziwna. To w takim razie taka przepływka wejdzie do srodka ? http://postimage.org/image/2pwybhmh0/ ( zdjecie przedstawia przeplywomierz ktory moge kupic ) przykrecamy do obudowy filtra gdzie rowniez sa miejsca na wkrecenie za uszy przeplywki. Czy moze wkreca sie go w srodku ? Nie bylo przeplywomierzy/obudowy filtra z przeplywka na zew ? Galimatias znowu
moskal Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 To w takim razie taka przepływka wejdzie do srodka ? U mnie (u Buby również) przepływka była schowana w puszce filtra , z zewnątrz nie było jej widać , u góry wychodziły tylko kable na gumowej uszczelce. ( zdjecie przedstawia przeplywomierz ktory moge kupic ) a numer tej przepływki pokrywa sie z numerem przepływki którą masz na aucie w tej chwili ???? reasumujac masz puszke z jakiegoś gnojowozu
Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 Tak numery sie pokrywaja. A przepływka pochodzi z tego samochodu http://postimage.org/image/23vfn0cv8/ Chodz nie widac na zdjeciu jak jest wkrecona. Na wczesniej pokazanym zdjeciu mozliwej kupna przeplywki widac wlasnie, ze jest rowniez przykrecona za uszy chyba od zew puszki. Dlatego staram sie jakos to rozkminic. Masz racje moskal raczej jest nie od tego samochodu czy modelu, bo modul zapłonu nie moze od tak sobie lezec majac chlodniczke pod soba. Troche tu sprzecznosci jest hmm. Poprosze o zdjecie puszki filtra od dawcy przeplywki Moze jakies nr w ETKA ? Sam nie wiem..
moskal Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 A przepływka pochodzi z tego samochodu http://postimage.org/image/23vfn0cv8/ Chodz nie widac na zdjeciu jak jest wkrecona. przepływke z tego auta powyzej mozesz brać w ciemno (jesli sie zgadzaja numery) Na wczesniej pokazanym zdjeciu mozliwej kupna przeplywki widac wlasnie, ze jest rowniez przykrecona za uszy chyba od zew puszki. Dlatego staram sie jakos to rozkminic. fotka była robiona "od środka" puszki i tam przepływka jest przykrecona za uszy , ale zaznaczam - od środka , tak jak powinno być. W twoim przypadku problemem nie jest przepływka/moduł , to akurat jest ok , problemem jest chójowa puszka filtra- nie z tego modelu Szukaj jak najszybciej puchy bo niedługo spali ci sie moduł , itp
Buba Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 i auto zacznie inaczej jezdzic bo ta puszka jest troche mniejsza od normalnej
moskal Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 mnie to najbardziej ciekawi jaki cel przyświecał temu co sie tak nakombinował z tą puchą. przeciez używka do 1.8T kosztuje grosze :kox: :kox:
Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 Dzieki Chłopaki Swiece, teraz to, mam nadzieje ze nie byl to kiedys diesel I stawiam rowniez teraz na to, ze waz od puszy idacy do turbiny,dv, itd bedzie za krotki jak mysliscie ? I nastepne pytanie, jak przeplywka bedzie w srodku to do czego mocuje sie rure powietrza ? Myslicie ze moduł zapłonowy ma wplyw na mieszanke ? Bo mam za bogata i troche mi dymi. Bo Wczesniej tego nie mialem od jakiegos czasu. Bo nie wiem czy tez szukac
moskal Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 I stawiam rowniez teraz na to, ze waz od puszy idacy do turbiny,dv, itd bedzie za krotki jak mysliscie ? I nastepne pytanie, jak przeplywka bedzie w srodku to do czego mocuje sie rure powietrza ? Myslicie ze moduł zapłonowy ma wplyw na mieszanke ? Bo mam za bogata i troche mi dymi. Bo Wczesniej tego nie mialem od jakiegos czasu. Bo nie wiem czy tez szukac Ad.1 jesli nikt go nie obciął to nie bedzie za krótki , oblukaj go , napewno zauważysz ciecie (gdyby ktoś takie zrobił) Ad.2 rure mocujesz do pierścienia który jest nalany na puszke , widać go na tej fotce na której zaznaczałem ci co gdzie jest , on ma z 6-8mm , zakładasz na niego rure i ściskasz opaską. Ad.3 raczej nie , wiem ze ma wpływ na prace cewek zapłonowych , kiedyś jak mi sie spalił to nie chodziła mi na jeden gar
Buba Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 rure montujesz do przepływki. jak ja przykrecisz do puszki w srodku to ona wystaje przez ten otwór. tam powinna być jeszcze taka uszczelka żeby bokiem nie zasysał powietrza. co do mieszanki to musisz sprawdzić czy nie wypadaja zapłony bo przez to może nie spalać mieszanki i ma za bogato ale to tylko teoria.
Lo-buz Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 Uszczelki mam przy tej przeplywce.. Co dalej dla poprawy humoru to moj modul zaplonu nie ma zadnego nr, zadnego napisu, ot no name Z jednej strony chlodniczka a z drugiej strony nic, i to wszystko grubosci 1.5 cm Jednym slowem czy to rowniez nie od tego modelu ?
Buba Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 http://motoallegro.pl/modul-zaplonu-audi-vw-1-8t-sterownik-8d0905351-i1568698101.html nie pamietam czy taki mumer akurat ale tutaj masz foto razem z uszczelka
moskal Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Jednym slowem czy to rowniez nie od tego modelu ? raczej z tego, nie martw sie na zapas załatwiaj lepiej ori puche
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się