Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Podłączenie kierownicy multifunkcyjnej i Radia po CAN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w sensie symphony II ale to z a6 c5 ze zmieniarką wbudowaną?

 

Widać że kierownica była kiedys grzana ale przy ponownym obszywaniu pewno mata została zniszczona

Opublikowano

bez zmieniarki z a4

 

Opublikowano (edytowane)

no to masz symphony I - sprawdź na naklejce na radiu czy jest pin remc ( ale będzie na 100% ) - wtedy ten przekaźnik który masz będzie współpracował

 

Aha esp masz?

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Jutro wyjmę radio esp nie mam jeśli to potrzebna informacja to mam tempomat

Opublikowano

Na wstępie przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale najpierw wyjazd, potem problem z kluczykami do radia (z pięć razy mi przysyłali) przez co nie miałem jak nawet podejrzeć tych naklejek. 
Wracając do tematu, załączam zdjęcia naklejek ze wszystkimi informacjami:

20181224_133000.jpg

20181224_133008.jpg

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Podłączam się pod temat.

Zwracam się z pytaniem dotyczącym multifunkcji. Będę wymieniał kierownicę na skórzaną i wymyśliłem sobie właśnie multifunkcję. Wszędzie, gdzie tylko znalazłem informcje na ten temat dotyczy ona liczników z FIS (dodatkowy przekaźnik, z rzeźbieniem instalacji, itd.) I tu pytanie : jak wygląda sytuacja, gdy nie ma FIS. U mnie mam zegary bez FIS (z sześcioma kontrolkami i dwoma rzędami wyświetlaczy (temperatura zew. i przełożenia-automat) - pomimo, że polift.. Oczywiście muszę wymienić taśmę, poduszkę na taką z klawiszami. Dodatkowo zauważyłem podczas montażu zmieniarki, że w mini ISO kostka do sterowania jest na miejscu. Czy (może jestem naiwny) jest szansa, że instalacja do sterowania radiem jest w aucie ?  (Radio Concert). Kolejne pytanie czy każda poduszka od A4 B5 z klawiszami będzie działała, czy muszę szukać po numerach ? A może jest ktoś w Łodzi, lub okolicy, kto ogarniał temat i byłby skłonny mi pomóc. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Edytowane przez MarAud
Opublikowano (edytowane)

Fis nie ma tu znaczenia , nie jest potrzebny do funkcjonowania kierownicy , nie ma żadnej instalacji pod kierownicę przygotowanej także musisz wszystko dołożyć. To że kabelek remc czy kabelko ena data clock sa obsadzone to norma ale one kończą sie ślepo w we jednej wtyczce w wiazce deski

Edytowane przez Banan
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czyli tak, czy siak muszę rzeźbić z wiązkę z przekaźnikiem ? Czytałem też o Can-adapterze... Ciężko mi uporządkować informacje.

Reasumując : muszę mieć poduchę z przyciskami, taśmę i co jeszcze...?

No i kwestia poduchy - szukać po numerach, czy każda zagra?

Dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

Witam, chciałem odświeżyć temat i uporządkować. Jeśli chce zamontować multifunkcje (kier. multi. z B5) do radia to co muszę dokładnie zrobić jestem zielony w te klocki i prosił bym o wytłumaczenie. 

Opublikowano

Wymienić kierownicę , taśmę airbag i dołożyć przekaźnik multifunkcji i trichę kabelków

Opublikowano

Podłączam się do tematu. Mógłby ktoś rozpisać jak podłączyć przekaźnik w sytuacji, gdy ma się a4 b5 po lifcie 99r, concert 1 oraz zegary bez fis jak u kolegi wyżej? Mam kierownicę z multi, taśmę, moduł kierownicy, przekaźnik z a4 b5 2.5 tdi po lifcie 99r.

Opublikowano

Jaki masz przekaznik dokładnie? 

Opublikowano

Taki jak na zdjęciu

Screenshot_2021-02-02-21-23-51-718_com.android.chrome.jpg

Opublikowano (edytowane)

no u Ciebie nie ma CAN tylko ciągniesz jeden pin REMC do radia -, kiedyś taki schemat zrobiłem 

 

schemat-multi.jpg

Edytowane przez Banan
Opublikowano

To z tego co rozumiem, u mnie nie trzeba ciągnąć kabla od pin6 i pin15 bo i tak licznik jest bez fis. No chyba że bez pin15 nie będzie podświetlenia klawiszy na poduszce. Dobrze rozumiem? A czym jest 30 i 75X?

Opublikowano

30 - stały plus 

75x - plus po zapłonie 

to są śrubki pod przekaźnikami 

 

do licznika podpinasz żeby mieć diagnozę i podświetlenie

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Siema, ma ktoś z was może kostkę zakreśloną na zdjęciu? A najlepiej z kablami.

IMG_20210215_211402.jpg

Opublikowano

Mam taką poduszkę. Da się zmienić przypisanie funkcji pod poszczególne przyciski? Spięta z concert 1 na kasety i chciałbym żeby przyciskiem z telefonem sterować przyciskiem rev na radiu a przyciskami góra dół sterować fr i ff na radiu. Do tego przyciskiem R/T sterować przyciskiem mode na radiu. Jest to w ogóle możliwe?

IMG_20210302_163631.jpg

Opublikowano

Nie da sie przypisac tego konkretnie  ale zmieniając kodowanie w przekaźniku multifunkcji ( musisz telefon wykodować ) to odzyskasz funkcje sterowania radiem ( chyba zmiana plyty w zmieniarce i stacji zapisanych radiowych ) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...