Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Nowe logi.prosze o analize. Czy VAG da odp na temat duzego spalania?


Michaloo24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Czy jak podepne pod VAG'a autko to czy mozna sie dowiedzieć dlaczego wiecej pali paliwa? Jesli tak to prosze mi powiedzieć jakie logi zrobić?

I jeszcze jedno pytanie na temat kontrolki Check Engine. Po przekręceniu zapłonu powinna się zapalić i po chwili zgasnąć? ( u mnie w ogole sie nie zapala )

Dzięki i pozdrawiam.

Brakuje tylko dynamicznych ale to musze poprosić kolege, bo samemu wiecie ze cieko.

statyczne_001.jpg

statyczne_003.jpg

statyczne_007.jpg

statyczne_013.jpg

statyczne_014.jpg

BS_003.jpg

BS_011.jpg

Czy do zdiagnozowania tego wiekszego spalania bedą potrzebne dane z innych bloków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób komplet logów jak jest opisane na forum i się od razu wszystko sprawdzi za jednym razem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Czy jak podepne pod VAG'a autko to czy mozna sie dowiedzieć dlaczego wiecej pali paliwa? Jesli tak to prosze mi powiedzieć jakie logi zrobić?

I jeszcze jedno pytanie na temat kontroli Check Engine. Po przekręceniu zapłonu powinna się zapalić i po chwili zgasnąć? ( u mnie w ogole sie nie zapala )

Dzięki i pozdrawiam.

Warto sprawdzić też coś takiego jak hamulce.. znajomy miał problem z dużym spalaniem i okazało się, że nie odbijał mu ręczny i tył trzymał auto co odczuwalnie zwiększyło mu spalanie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Czy jak podepne pod VAG'a autko to czy mozna sie dowiedzieć dlaczego wiecej pali paliwa? Jesli tak to prosze mi powiedzieć jakie logi zrobić?

I jeszcze jedno pytanie na temat kontroli Check Engine. Po przekręceniu zapłonu powinna się zapalić i po chwili zgasnąć? ( u mnie w ogole sie nie zapala )

Dzięki i pozdrawiam.

Warto sprawdzić też coś takiego jak hamulce.. znajomy miał problem z dużym spalaniem i okazało się, że nie odbijał mu ręczny i tył trzymał auto co odczuwalnie zwiększyło mu spalanie..

Myśle że jakby trzymał mu ręczny to poczułby to odrazu smród klocków hamulcowych. Jeżeli juz to obstawiałbym przepływomierz mi jak padł to paliła mi 9 l na 100km po wymianie wróciło do normy. Ale najlepiej zrobic logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak było w tym programie. a co nie moga byc od 3tys ? nie wszystkie robilem od 3 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moga musze byc od 1500

ja tam sie nie bede sprzeczał ale troche to dziwne ze podali ktorys z tam pomiarow od 3 tys na 3 biegu tak wiec zrobilem.

a z tego co zamiescilem nie idzie nic wywnioskować ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moga musze byc od 1500

ja tam sie nie bede sprzeczał ale troche to dziwne ze podali ktorys z tam pomiarow od 3 tys na 3 biegu tak wiec zrobilem.

a z tego co zamiescilem nie idzie nic wywnioskować ???

warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.

próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę.

Tak powinny być wykonane logi dynamiczne. Twoje przydało by się powtórzyć według tego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...