Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Cayman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W związku z ostatnimi problemami z częstym notlaufem postanowiłem zrobić logi. Proszę o analizę i podpowiedź co należy zrobić aby doprowadzić OOOO do stanu, w którym może Ona bez strachu usiąść na stole operacyjnym Rogala :)

LOGI DYNAMICZNE

8aa9c2d906fcc0ebm.jpg

LOGI BASIC SETTINGS

7e267882a71f0fe1m.jpg

LOGI STATYCZNE (zdążyłem zrobić tylko podgrupy 004, 007,013

933bc98552e2ffaam.jpg

LOGI BS robiłem w VAG-COM 208.1

Domyślam się, patrząc na logi dynamiczne z podgrupy 011, że turbo nie doładowuje

Wracając z "logowania" znów wpadł mi w notlauf. Wyskoczył błąd :

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Z góry dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-kierownice turbo do rozruszania - [011 i 011 BS]

-EGR [uszkodzony/zaślepiony] - [003 BS]

-termostat do wymiany albo niedostatecznie dogrzales furmanke [007]

brak [000 BS] ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-kierownice turbo do rozruszania - [011 i 011 BS]

-EGR [uszkodzony/zaślepiony] - [003 BS]

-termostat do wymiany albo niedostatecznie dogrzales furmanke [007]

brak [000 BS] ...

Spanky, no nawet nie dałeś mi skończyć pisać posta.

Skoro już napisałeś to samo co ja to już swojego nie będę puszczał na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-kierownice turbo do rozruszania - [011 i 011 BS]

-EGR [uszkodzony/zaślepiony] - [003 BS]

-termostat do wymiany albo niedostatecznie dogrzales furmanke [007]

brak [000 BS] ...

Spanky, no nawet nie dałeś mi skończyć pisać posta.

Skoro już napisałeś to samo co ja to już swojego nie będę puszczał na forum.

cały czas czuwam .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Obserwowałem sztangę przy BS i chodziła dośc płynnie aczkolwiek nie tak skokowo jak na filmiku pokazowym

2) EGR odłączony i zaślepiony ;)

3) Furmanka była rozgrzana (na wskaźnikach 90stopni) w VAG-u powyżej 82stopni

Czy poza wspomanianymi problemami nic więcej nie powinno szwankować?

Niestety robiłem logi w [000]BS i po odczytaniu logów nie było w nich żadnych danych :(

Taka sama sytuacja była przy robieniu logów statycznych i dynamicznych dla podgrupy [000]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Obserwowałem sztangę przy BS i chodziła dośc płynnie aczkolwiek nie tak skokowo jak na filmiku pokazowym

2) EGR odłączony i zaślepiony ;)

3) Furmanka była rozgrzana (na wskaźnikach 90stopni) w VAG-u powyżej 82stopni

Czy poza wspomanianymi problemami nic więcej nie powinno szwankować?

nic innego złego z logow nie wynika ... jeszcze zrob 000 BS i bedzie git ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky

W odpowiedziach jesteś szybszy niż fotony :)

jestem szybki jak TDI .... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wystarczy jeśli zczytam wartości z [000]BS ręcznie? (maksymalną, minmalną)

Używam VAG-COM 208.1 i normalnie mogę wejść w pomiary grupy 000 ale po logowaniu w powstałym pliku nie ma żadnych wartości :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wystarczy jeśli zczytam wartości z [000]BS ręcznie? (maksymalną, minmalną)

Używam VAG-COM 208.1 i normalnie mogę wejść w pomiary grupy 000 ale po logowaniu w powstałym pliku nie ma żadnych wartości :(

generalnie w 000BS powinny byc wartości stale ... ale mozesz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jutro dokleję 000BS :)

Czy powodem takich a nie innych logów podgrupy 011 mogą być tylko zapieczone kierownice czy jest jeszcze inna możliwość? N75 steruje prawidłowo?[br]Dopisany: 18 Styczeń 2008, 20:17 _________________________________________________Dorzucam resztę logów

1) STATYCZNE 000[bS]

c663c8ca7fc267f7m.jpg

2) DYNAMICZNE 000 :

aa9dfa6ec4e32498m.jpg

3) brakujące statyczne 000 001 003

5106b49dd05fec2dm.jpg

4) Rozruszałem trochę sztangę więc wrzucam także 011BS :

5c9910b766b86b99m.jpg

oraz dynamiczne 011 :

fb1324e996bd5c0am.jpg

Wnioskuję, że kąt wtrysku do poprawienia (wymieniam na dniach rozrząd).[br]Dopisany: 19 Styczeń 2008, 14:36 _________________________________________________Czy można gdzieś znaleźć informacje o poszczególnych parametrach logów, do czego się odnoszą jakie powinny być właściwe wartości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz grupe 000 na przykładzie silnika ALH

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121717&highlight=agr+k%B1t+wtrysku

tu masz wartości dla poszczególnych bloków

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html

a tu masz przykłady opisów bloków dla jakiegos diesla, w zaleznosci od silnika moga sie troche roznic

Obrazek

Obrazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Spanky :) Całe szczęscie, że nic więcej Niuni nie dolega...[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 08:56 _________________________________________________Rozumiem, że N75 działa prawidłowo?

Facet z firmy naprawiającej turbosprężarki, za samo rozebranie i wyczyszczenie (bez wyjmowania z samochodu i montowania) zażyczył sobie 250pln. Kusi mnie, żeby wyczyścić samemu ale boję się, żeby potem nie pogubić się w składaniu i czegoś nie sknocić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niunia po małej operacji :

- wymiana rozrządu

- termostatu

- zaworka N75 (1J0... z przerobioną wtyczką)

- przeczyszczenie turbiny (nie w zakładzie zajmującym się regeneracją turbin także wszystkiego pewnie wszystkiego nie wypieścili)

Efekty :

- niunia ciągnie zdecydowanie lepiej i płynniej

- nie wiem na ile to przekłada się na rzeczywistość, z porównania tych samych próbek (identycznych wartości obrotów) różnica w czasie ich osiągnięcia wynosi 0,78sek

- zrobiłem ponowne logi dynamiczne grupy 011 i wydają się zdecydowanie lepsze, ale widoczne jest przeładowanie przy niższych obrotach 2000 - 2800

d3a5356529ff5e97nv8.jpg

Czy wobec powyższego nie ma przeciwwskazań aby zatruć swoją OOOO wirusikiem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej, ale jakoś tak mi nie pasuje coś w tym 011.

Ciągle jest to falowanie i wydaje mi się, że te kierownice jeszcze przydałoby się rozruszać.

Dobrze by było żebyś przed zrobieniem programu zrobił tak żeby osoba, która będzie to robić zbadała sobie najpierw autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jutro klucz w jedną łapę, piwo w drugą, parasol w zęby (albo wezmę moją drugą połówkę do tego parasola i ewentualnie gdyby piwa było za mało) i mam nadzieję, że je rozruszam tak aby złego słowa o logach nie można było powiedzieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...