antek31 Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Witam, mam problem na postoju kręcąc kierownicą dziwnie buczy(wyje). Dzwięk ten słyszalny jest w kabinie jak i na zewnątrz. Dodam, że na zimnym silniku nic nie słychać dopiero po rozgrzaniu zaczyna wyć np. podczas parkowania. Mechanik ujawnił wyciek płynu z przekładni kierowniczej ale stwierdził, że jak bede pilnował stanu płynu do wspomagania do moge narazie jeżdzić. Moje pytanie czy uszkodzona przekładnia też buczy taka jak pompa czy pompa juz umiera i też jest do wymiany??
Michal_777 Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Może na początek warto zacząć od zmiany oleju? Koszt nie wielki a może pomoże...
mily Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Zobacz czy Ci się płyn czasami nie pieni w zbiorniczku. Jak się pieni to radziłbym Ci to zrobić, przeważnie jak zaczyna się pienić to za chwilkę padnie pompa wspomagania. Ktoś ostatnio się wypowiadał że jak się pieni to dostaje powietrza pompa i się zaciera a powietrze dostaje się przez wyciek. Jak teraz wymienisz płyn to moim zdaniem zatrzesz pompę (więcej powietrza będzie łapać), ale mogę się mylić, płyn wymień dopiero po zlikwidowaniu wycieku bo teraz podejrzewam że pompa dostaje i po naprawie nie będzie w najlepszej kondycji i wtedy przyda się jej nowy olej dla lepszego smarowania.
burus2 Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 kolego pompa pada bo po rozgrzaniu płynu nie trzyma ciśnienia i buczy mi polecili orlenowski atfiid na agonalny stan pompy i pomogło na niecałe dwa miechy, i tak musiałem wymienić pompe
antek31 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 No to pięknie, coś mi się wydaje, że czeka mnie regeneracja przekładni (bo cieknie) no i ta pompa wspomagania bo już buczy. Zaczynam zbierać dudki.
mily Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Nie no może nie będzie tak źle. Zrób najpierw wyciek i zalej nowym olejem. Było dużo przypadków na forum że po wymianie płynu pompa przestawała buczeć i zaczynała poprawnie działać, więc wydaje mi się że pompę można jeszcze uratować.
89pawel89 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 tak jak pisze kolega wyzej. Podstawa to zmiana oleju. W razie czego mam 2 przekladnie kierownicze na handel. Mysle ze sie dogadamy jak cos wal na PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się