Piterex 0 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Przejechałem dzisiaj jakieś 10 km , odpalam samochód a tu zaczyna wyć przeraźliwie pompa od wspomagania. Zaglądam do zbiorniczka, a tam 2-3 mm. poniżej stanu minimalnego. Dwa dni temu sprawdzałem wszystkie płyny i było ok. Gdzie może być wyciek, i co przydało by się wymienić ??? Najgorsze że muszę dzisiaj zrobić jakieś 20 km bo jade na wesele, a tu mi niunia taki numer wycieła Kupiłem na dolewki płyn Pennasol czy cuś takiego , różowy nie wiem czy dobry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 jak mineral to ok,a wyciek moze byc rornie przewaznie jest kolo sruby regulacyjnej luz na maglu albo pod oslonami gumowymi ale tam musis sciagnac opaski i zobaczyc(zobacz tez czy niemaz wyciekow z ktorys wezy od i do magla i czy pompa jest sucha) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterex 0 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Okazało się , że zalany płyn wspomagania był - syntetyczny ( chociaż na zbiorniczku wyraźnie jest napisane żeby lać minerał ). Mechanik zaczął mi wmawiać , że jest lepszy od mineralnego... Ja zażyczyłem sobie mineralnego Febi. Ten wyciek mógł spowodować zalany syntetyk ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Okazało się , że zalany płyn wspomagania był - syntetyczny ( chociaż na zbiorniczku wyraźnie jest napisane żeby lać minerał ). Mechanik zaczął mi wmawiać , że jest lepszy od mineralnego... Ja zażyczyłem sobie mineralnego Febi. Ten wyciek mógł spowodować zalany syntetyk ??? no to masz juz pozamiatane.......wymien na minerala ale najpierw wymien mechanika pewnie czeka cie wiekszy wydatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterex 0 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Aż tak mógł ten syntetyk narozrabiać ??? Teraz to trzeba pewnie jakoś przepłukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 plukaj mineralem i lej mineral i modl sie zeby ten syntetyk nienarobil ci szkud ale to zobaczysz jak zmienisz na wlasciwy plyn,a mechanika zmien tak jak kolega powiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasssw 1 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 jak będzie ubywało nadal to maglownica do regeneracji: koszt około 600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterex 0 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Już wiadomo co było, aluminiowy wężyk zwrotny przetarł się w jednym miejscu (ten koło chłodnicy) i ciekło... Wężyk wymieniony, odpowiedni płyn zalany i po kłopocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi