piotreki Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Jestem po wymianie klockow jakies 1000 km temu, docieranie ich zgodnie z zaleceniami producenta TRW, 500km temu wymienialem jeszcze plyn hamulcowy Dzisiaj hamujac z ok 180 do 50 czulem jakby pedal wpadal w podloge i cos wolno hamowal co prawda tarcze 288 ale wczesniej przed wymiana klockow bylo duuuuuzo lepiej, do 0 nie probowalem ale mialem wrazenie ze z piskaczem nie zahamuje Wczesniej normalna jazda bez dlugich hamowan Dojechalem do domu i poczulem smrodek ze strony przednich klockow i dymek no to jeszcze z parenascieminut pojezdzilem, ostudzily sie i juz nie dymily Czy to normalne zjawisko? Wczesniej nigdy mi klocki nie dymily Plyn wymieniany za pomoca maszyny podlaczonej do zbiorniczka wyrownawczego ( sprawdzalem stan maksymalny) Jesli jeszcze chodzi o pedal to na postoju pozniej po mocnym nacisnieciu tez wpadal w podloge. Czy klocki jeszcze sie ukladaja ?
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Dzisiaj hamujac z ok 180 do 50 czulem jakby pedal wpadal w podloge... i jeszcze jesteś zdziwiony ? bo ja nie...
piotreki Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Liczylem ze to ty odpowiesz Ale wczesniej nie mialem takich objawow albo nie zwrocilem na to uwagi Przy nastepnej wymianie 320 tarcze
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 jak chcesz to mam gotowy komplecik na przód
piotreki Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 wiem wiem, juz sie niedawno o to Ciebie pytalem ad zamiany na 320
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się