yahoovip 1 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam szanownych Forumowiczów Mój problem polega na tym, że na postoju, gdy ruszam kierownicą w prawo i lewo słyszę stuki dochodzące z okolic maglownicy. Wykluczam wahacze i końcówki drążków, gdyż nie wyczuwam na tych elementach żadnych luzów, które mogły by powodować tak straszne stukanie. Pompa wspomagania jest już na wykończeniu, gdyż wyje a kierownicą ciężko się kręci na postoju. Wracając do tematu... Czy uszkodzona maglownica może powodować takie stuki? Czy może coś innego uległo uszkodzeniu. Jak dokładnie zdiagnozować problem? Na co zwrócić uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Tak to na 99% maglownica. Chociaz sprawdz jeszcze stan plynu wspomagania (ew wymien) Mozesz tez sciagnac gume z drazka i sprawdzic ile plynu poleje sie czyli puszcza pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 0 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 kolega ps2snake ma racje spróbój wymienić płyn nie wyjdzie cie to drogo a może pomóc u mnie stukało na postoju przy ruszaniu kierownicą coraz cięzej się kręciło wymieniłem płyn dokładnie wszystko zostało przepłukane zalane nowym płynem , skutki pompa cicho pracuje, o wiele lżej się kręci kierownicą, uważam że luz rownież został zmniejszony inaczej reaguje wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoovip 1 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Płyn wymieniałem profilaktycznie w zeszłym roku. Od tego czasu przejechałem ~30000km. Płynu nie ubywa. W tygodniu odegnę tą gumę na drążku.. Może coś ciekawego zauważę. Sprawdzę też czy czasem nie ma jakiegoś luzu na krzyżaku kolumny. Mam też AFN rok 96 (podobny przebieg). Tam pompa na 100% sprawna (nie wyje, nie cieknie, kierownica luźno chodzi) a stuki na postoju identyczne. Chyba będę musiał pomachać kierownicą w kilku a4 żeby mieć jakieś konkretne porównanie Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie, to proszę pisać. W tygodniu poinformuje o wyniku moich oględzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 To nawet mogą być te nieszczęsne wahacze u mnie trzaskały na postoju jak kręciłem kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 To nawet mogą być te nieszczęsne wahacze u mnie trzaskały na postoju jak kręciłem kierownicą. Jak najbardzij moga byc ale kolega pisal ze nie ma luzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jak najbardzij moga byc ale kolega pisal ze nie ma luzu Sorki nie doczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 a jak sie zachowuje podczas jazdy po kostce i poprzecznych garbach?bo u mnie przed wymiana maglownicy wlasnie stukalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoovip 1 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 u mnie też stuka. Stuki dochodzą z lewej strony auta. Jeszcze nie zaglądałem do niego.. Brak czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gp 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Mój też stuka przy wjeżdżaniu na poprzeczną nierówność, np. niski krawężnik (z prawej strony), na zawieszeniu zero luzów (sprawdzone w dwóch serwisach), zatem... czas na większy wydatek - maglownica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszOsa 1 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 hej ! everyone! posiadam 1998roczek-1.9 tdi 110km avant w automaticu" 4-biegowa skrzynka :hi:ogolnie stuka puka na postu,w trakcie jazdy troszku mocniej bardziej efective :naughty:lipa jak smok!!!obadałem te śrubki jest na wszysto klasycznie dokręcone ,tak mi się wydaje że to w maglownicy coś stuka(dotykałem i MACAŁEM chyba wszystkio i wszędzie tak mi się wydaje że to w tej magicznej maglownicy,którą stworzył ponoć też człowiek...hmm...ponoć...jakiś magik)przebieg też jest nietypowy gdyż wyniosi 25tyś wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Autonet Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 rowniez miałem takie stuki ale to była wina wahaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osator92 0 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 witam, ja mam taki problem, że po wymianie dwóch dolnych wahaczy i lewej końcówki drążka coś zaczeło mi strzelać przy mocnym skręcie podczas ruszania:/ nie wiem czy to może byc spowodowane jakimś błędem przy wymianie czy to może przegub ;( ma ktoś jakieś propozycje?? od razu uprzedzam że geometria ustawiona w warsztacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 @osator92 - trzeba podniesc auto i sprawdzic, pojedz czym predzej do jakiegos diagnosty i obadaj to zanim ci sie wahacz urawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Drazki kierownicze sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osator92 0 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 drązki mam sprawne, ale to aż takie konsekwencje mogą być że wahacz urwie??:/ na wizyte w warsztacie już się umówiłem, tylko właśnie nie wiem czy to może coś być wspólnego z tamtymi wymienionymi wahaczami i ewentualnie wtedy kazałbym to poprawić w ramach gwarancji bo wcześniej tego zjawiska nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Koledzy ja 2 tygodniu mailem wymieniany magiel kupilem z neta regenerowana przekladnie z roczna gwarancja (moja stara musialem zdac) siedze wlasnei w autku i na zapalonym silniku ruszam kierownica szybko lewo i prawo i czuje stukanie??!! Troche a nawet bardzo sie tym zmartwilem poniewarz nie powinno tak byc. W zeszlym tygodniu bylem profilaktycznie na szarpakach i wszystko w zawieszeniu git.Dodam ze maglownica byla z nowymi drazkami ja dokupywalem tylko koncowki.Oco kaman?![br]Dopisany: 22 Październik 2011, 20:28_________________________________________________Ku...mac teraz jeszcze na wylaczonym silniku sprawdzalem i stuka jak dziecial...jasna d*pa przeciez dopiero co zostala kupiona!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Witam drązki mam sprawne, Drazki czy koncowki drązkow, bo to wazne. Jeszcze tydzien temu mialam podobnie, wszyscy mowili ze to maglownica, a po rozebraniu okazalo sie ze to drazki kierownicze. W zeszlym tygodniu bylem profilaktycznie na szarpakach i wszystko w zawieszeniu git.!!! Szarpak w naszych Audi za duzo nie wykaze... Miesiac temu auto przeszlo przeglad rejestracyjny rowniez na szarpaku. A tydzien temu okazalo sie ze 3 wahacze maja luzy, ale nie boczne tylko pionowe. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 niechce zakladac nowego watku, gdzie w woj slaskim moge zregenerowac dobrze maglownice ? (plyn mocno sie grzeje i bulgocze, maglownica cieknie pod oslona drazkow), wykrecilem zaworek zwrotny ale on sie rusza takze to odpada,sitko w zbironiczku jest na miejscu, objaw na kierownicy jest taki ze ,,ucieka kierownica krotkimi skokami", chce wymienic maglownice i pompe wspomagania ,tylko nie wiem u kogo zregenerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_tl 1 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 i mnie czeka regeneracja maglownicy:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się