Skocz do zawartości

yahoovip

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yahoovip

Osiągnięcia yahoovip

1

Reputacja

  1. Log dynamiczny po wyczyszczeniu przepływki: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wygląda minimalnie lepiej, niż przed czyszczeniem. Wczoraj do zbiornika wlałem Valvoline Diesel Fuel System Cleaner. Na razie przekręciłem tylko 100 km. Po weekendzie wrzucę log 013. Jak dotrze do mnie lutownica, to zabieram się za nastawnik.
  2. OK, w takim razie idę ustawić dawkę. Jutro przeczyszczę sobie przepływkę. Odnośnie korekcji i czegoś na przeczyszczenie... regularnie stosuję mixol, zimą skyd, ale zaleję jutro jakieś czyścidło. W przypadku, gdyby korekcje się nie poprawiły będę musiał zacząć myśleć o regeneracji pompy, czy tylko wymiana końcówek wtrysków?
  3. Ale szału też nie robi? Może jest jakiś mankament, na który mam zwrócić szczególną uwagę? Wymieniony w maju, Knecht. Teraz ma przejechane 4 tys km.
  4. yahoovip

    Proszę o analizę logów

    Witam Proszę o sprawdzenie stanu mojej motorowni. Przebieg na liczniku 307 tys km. Będę wdzięczny za każdą opinię i sugestię. BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jedyny problem jaki zaobserwowałem, to drżenie budy w zakresie 1800 - 2000 obrotów. Pojawia się też czarna chmura, większa niż zwykle, przy mocniejszym depnięciu na gaz Z góry dziękuję za pomoc
  5. yahoovip

    Wymiana świec żarowych

    W życiu bym się nie odważył wykręcać jakichkolwiek świec na rozgrzanym silniku. Doszedłem do tego wniosku dekadę temu eksploatując zacny motocykl marki WSK 125, gdzie na ciepłym silniku wraz ze świecą wykręcała się "część" głowicy Odbiegając od tematu, wyżej wspomniana WueSKa spoczywa w pokoju w garażu w stanie "igła", czekając na następce w postaci mojego syna
  6. yahoovip

    Wymiana świec żarowych

    Ostatnio w swoim AHU wykręcałem świece, które nie były wymieniane przez 4-letni okres mojego użytkowania tego auta. Podejrzewam, że poprzedni właściciel też ich nie wymieniał. Przez tydzień w każdej wolnej chwili (gdy auto nie jeździło i był zimny silnik) podlewałem dość sowicie WD. Przed tym wyczyściłem syf wszelaki wokół świeczek. Z wykręceniem ich nie było najmniejszego problemu. Nie należy przy tym szarpać kluczem itp. itd. Przyłożyć siłę na klucz i czekać aż świeczka puści. Następnie dokręcać, odkręcać, dokręcać i odkręcać żeby gwint się oczyścił. Silnik oczywiście był zimny. Nie nagrzewałem go. Zamontowałem świece NGK, które polecił mi dzik. Jestem z nich zadowolony. Z tego względu, że gwint był czysty, nowe świeczki wkręcały się bez żadnego oporu. Na koniec dociągnąłem je z wyczuciem. Niektórzy mówią, że jak jesteś praworęczny, to dociągaj świece lewą ręką. Chyba, że od dobrych kilku lat jesteś drwalem (jak ja ) musisz zdać się na wyczucie albo klucz dynamometryczny Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
  7. Witaj kolego, mam dla Ciebie kilka rad w związku z Twoimi problemami: 1. ustawienie kąta wtrysku - http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku-6665/ - powinno rozwiązać problem z odpalaniem. 2. być może paliwo się cofa - załóż zawór zwrotny 3. nie powiedziałeś jakie dokładnie uszczelki wymieniałeś, ale podejrzewam, że pod deklem nastawnika i pod samym nastawnikiem. Powodem ciężkiego odpalania może być zbyt mała dawka. Dawka powinna wynosić dla tego silnika w granicach 3,2-3,4 mg/l (silnik zagrzany do 87stC). Tutaj wyłuskasz sobie jak to sprawdzić - http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-czyszczenie-nastawnika-pompy-vp37-lishoo-61251/ Możesz też "dla spróbowania" bez większego problemu sunąć nastawnikiem z milimetr w stronę szyby. Wtedy będziesz miał pewność, czy zła dawka była powodem ciężkiego startu silnika. 3. jeśli wyżej wymienione rady nie dały pożądanego efektu, będziesz musiał sprawdzić ciśnienie na cylindrach. 4. co do zapalającej się kontrolki świec żarowych (tutaj nie dam sobie głowy uciąć) może powodować to syf w nastawniku, a dokładniej błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-00 - Lower Limit 5. tradycyjnie - zrób logi - http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Pozdrawiam
  8. Pytanie do szanownych kolegów, czy to normalne, że RSW skacze mi z wartości 0,7V na 0,72V. Wartości mierzone na zagrzanym silniku. I tak sobie patrzę, mierzę i pokazuje mi 0,72V, a co jakiś czas cyknie na 0,7V. Silnik AHU.
  9. tłumik drgań tak zamiennie nazywam plecionkę. Jak ktoś z treści postu nie domyślił się o jaki tłumik chodzi, to proponuję powtórzyć edukację w zakresie klas 1-8, ewentualnie 1-6 (w przypadku młodszych forumowiczów), gdzie uczono czytania ze zrozumieniem. Za odpowiedzi typu "hejter" serdecznie dziękuję - nie są mi do niczego potrzebne, przez co możecie je sobie włożyć.. między książki. Odpowiadając na ogólne zdziwienie kolegów w kwestii wspawania drugiej plecionki - było Sorry za OT. Temat do zamknięcia
  10. Witam, chciałbym wspawać sobie drugą plecionkę. W związku z tym mam pytanie odnośnie wyboru miejsca wspawania. Czy wrzucić ją gdzieś za katalizatorem na rurze pośredniej, czy troszkę dalej - za podwójną opaską?
  11. @Matek zajrzyj tutaj: http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-waszych-aut-oleje-amsoil-motul-najtaniej-promocja-1str-32035/ Z czystym sumieniem polecam dzika. 20 zł więcej (nie majątek) a masz 100% pewność, że olej oryginalny, świeży i z pewnego źródła.
  12. yahoovip

    Wibracje wydechu

    Na odpalonym silniku złap za plecionkę. Jak drgania ustaną, to do wymiany. Wymień sobie też wieszaki. Tak na początek. Jak nie pomoże - Było o tym na forum sporo tematów. Ogólnie rzecz biorąc podowdów takiego stanu rzeczy może być wiele: 1. plecionka 2. wieszaki układu wydechowego 3. brudny nastawnik 4. poduszki (silnik, skrzynia) 5. sprzęgło + koło masowe Powiem Ci, że borykam się z tym problemem od dawien dawna. AHU i 1Z chyba tak już mają. Po wymianie plecionki i wieszaków troszkę się poprawiło. Podejrzewam sprzęgło, gdyż przebieg 300 tysięcy. Lekiem na całe zło jest omijanie zakresu 1600 - 1800 na 4 i 5 biegu. Diesel musi się kręcić żeby był zdrowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...