Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ogarniamy AEB - Szarpania


Lo-buz

Rekomendowane odpowiedzi

ewidentnie olej idzie przez turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dzis dzwonie do mechanika i zobaczymy czy sam bedzie wyjmowal czy bede jechal do firmy ( okolo 80 km w jedna strone ) aby sprawdzili. Oby obyło sie bez przepychanki :przebiegly:

A logi ok ?

Czy sonda ewidentnie do wymiany ?

Czy Adjustment Conditions to bedzie " to coś" kolo komputera silnika w skrzynce ?

Wczoraj zakladajac dolot posprawdzałem jeszcze rozne ustawienia w blokach w VAG-u i gdzies tam zobaczylem ze kat zaplonu czy cos w ten desen mam 5.6 na wolnych obrotach. I co z ciekawostek to caly czas na zaplonie slysze nastawnik w przepustnicy, dzis zrobie adaptacje i zobacze co to da. :mysli:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 09:58_________________________________________________Dzwoniłem do mechanika i powiedzial zebym sam sie juz kontaktowal z ta firma, Podał mi namiary na firme. Zadzwoniłem to albo zajete albo nikt nie odbiera, wiec napisalem do nich maila z cala historia. Odpisali zebym im przywiozl albo przysłał turbine z przewodem zasilajacym olejem z silnika do turbiny.

Mechanik wyjmie mi turbine za darmo bo tez juz mu rece opadaja ale powiedzial ze zeby byc lojalnym to nie zostawi mnie teraz z taka turbina. I ze jak by cos mieli przeciwko to napiszemy pismo ze po wymianie turbiny dymila itd.

Pewnie zobacza przewod i pomimo ze jest drozny bo przed wymiana czyscilismy to powiedza ze nie drozny, turbina zajechana :wallbash:

Jak powiem ze lałem 10W40 to moga cos miec przeciwko ?

Napisali zeby im przyslac albo im przywiesc.

Jak myslicie jak mam zrobic ? Zawiesc ? Wczesniej wyczyscic jeszcze przewod zasilajacy ? :disgust:

Kazda podpowiedz czy uwaga bedzie dla mnie cenna :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie gadaj ze lałeś 10W40 bo Cie smiechem zabiją

przewód zasilajacy zdejmij i przepłukaj dokładnie najlepiej jakimś żrącym dziadostwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zdjelismy turbawke, nie byla ani troche uwalona olejem od strony cieplej, troche osadu czarnego ale bez szału

DSCF4152.jpg

Ale ze turbo bylo juz na stole wiec zabralem sie i sam pojechalem do firmy ktora robi regeneracje turbawek i ogolnie - :facepalm:

Obsluga mila, warunki makabra :shocked: ale to moze opowiem w niepolecanych na podlasiu.

Poczekalem 2 godziny i zaprosili do siebie. Powiedzieli ze chyba lubie palowac i dawac w palnik od razu.. Wkur.. sie bo zawsze czekam az osiagnie temp i pozniej studze z minute, pomimo tego ze jezdze tylko po miescie. Pokazali ze wirnik od czesci zimnej jest przypalony, tak jak by ktos odpalil i od razu na maksa.. 5 lat jezdze samochodami z turbawkami wiec do jasnej wiem jak je uzywac :no: . Wirnik tylko przytarli, zalozyli nowe uszczelniacze, czesc goraca dali inna rowniez popekana ale opowiadaja ze kazda taka jest, nawet jak kupie nowa i przejade 200 km to rowniez peknie, to ze nie jest chlodzona itd itp :disgust: .

Poszla na wywazarke, pochuczala, postukal, popukal, poprzycinal, zlozyli i tyle...

Zamontowalem, oszedzalem 200 km, w sumie nie dymil, i w sumie juz nie byl dentysta ( chodzi o dzwiek ). Po przejechaniu owych 200 km tylko do 2 tys obr, postanowilem troche poprzeciagac do 3 - 4 tys obr. i co... i znowu zaczyna walic dentysta i chmurzyc na niebiesko :wallbash: :wallbash: Ja po prostu mam dosyc :thumbdown: .

Porobilem dzis troche statycznych logow jak mozecie to sprawdzcie prosze, bo caly czas z tlumika mam wode, wiec cos jest nie tak, na wolnych obrotach dziwny zapach spalin, jak by czad. Sonda chyba po wymianie turbawki naprawila sie..

Log (0 - 011)

Log (1 - 010)

Log (2 - 003,003,003)

Log (3 - 023)

Log (4 - 019)

Log (5 - 016)

Log (6 - 021)

Log (7 - 005)

Log (8 - 022,022)

Log (9 - 018)

Log (10 - 012,012)

Log (11 - 006)

Log (12 - 020,020)

Log (13 - 004)

Log (14 - 009,009)

Log (15 - 007)

Log (16 - 026,026)

Log (17 - 024)

A tutaj watpliwosci z zaplonem i przepustnica takie mam wartosci:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Gdzie jest wartosc 77 przy kacie otwarcia pelnej przepustnicy, to mialem pedal w podlodze.

Za kazda rade, i slowo wielkie Dziekuje... :notworthy:

[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 21:42_________________________________________________Do gory, bylem na gwarancji turbiny, i oleju nie brala bo byla czysta w srodku, ale luzy miala bo miala przypalony w czesci zimnej wirnik i uwalone troche uszczelnianie, przytarli tylko wirnik i zalozyli nowe uszczelniacze i zlozyli do kupy, wsadzilem do samochodu i jezdzilem z 200 km tak raczej spokojnie i w sumie uciszyla sie turbina, w sumie nie dymila przy odpalaniu i ladnie jezdzila. Dzis postanowilem ja troche zagrzac i poprzeciagac po obrotach. Chcialem zrobic logi dynamiczne i ... Robiac logi i zjezdzajac na stacje kupa dymu niebieskiego za mna :angry: myslalem ze rozpie... ten samochod w kawalki..

oto logi..

http://vaglog.rtnet.pl/damian.dom_51013.html

Odstawilem samochod i narazie mam dosyc, czyzby znowu, 3 raz wyjmowanie turbiny ? :wallbash: Trace cierpliwosc do samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...