Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ogarniamy AEB - Szarpania


Lo-buz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak udalo mi sie juz podlaczyc VAG-a z silnikiem, wiec czas na logi, wybaczcie jesli cos nie tak zrobilem ale staralem sie jak moglem ;)

Ogolnie motam sie z szarpaniem, przeladowaniami do 1bar-a pozniej na 0.6 pozniej na 0.9 i pozniej znowu 0.6. Czasem mi dymi, a czasem nie dymi, na bialo z domieszka niebieskiego, oleju hmm.. na 1000 km 1/3 miarki. Turbo regenerowane i zostal mi jeszcze miesiac gwarancji wiec musze sie spieszyc jesli turbo pada. Przed wymiana nie dymil :mysli: Mam czarne swiece, wiec za bogada mieszanka.

Zmienione:

Swiece

DV

N75 - uzywane ( na obu tak samo )

filtry oleje itd.

Sprawdzcie prosze logi

Statyczne zaraz po odpaleniu

Log (0 - 002,007,025)

Statyczne z lekkimi obrotami silnik zimny

Log (0 - 002,007,025)

Dynamiczne

Log (0 - 002,007,025)

Dynamiczne nr 2

Log (0 - 002,007,025)

Jazda po miescie

Log (0 - 002,007,025)

Błędów brak.

Co o tym sadzicie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego tez mam takie coś jak ty . tez mi pompuje ponad 1 bar i mam szarpnięcia na jałowym także to chyba przez wiruska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie spoko jedzie, tylko ze po wcisnieciu do pełengo gazu mam zawiechy i nie jedzie pełnymi obrotami Hmm... Przepływka ładnie daje, sonda nie znam sie na tym. Przed wymiana turbo nie dymil, bo mial peknieta czesc ciepla i owszem z tej nie szczelnosci ulatnialy sie spaliny. Po regeneracji zaczal puszczac kleby dymu. Dzwonilismy do firmy ktora regenerowala i mowila zeby pojezdzic i moze przejdzie. Otoz nie bardzo, zazwyczaj po odpaleniu pusci dymka a pozniej jak cieply to jak postoi i dodam gazu to dymi. Luz ma z około 0.5 cm do 1 cm na boki wiec chyba poprzeczny. Gdy sie rozgrzeje odkurzacz ( bo tak nazwac moge dzwiek od 1.500 obrotów do 2.500 tys.obnr. ) ucisza sie. Leje tak jak poprzedni wlasciciel 10W40. Chciałem przejsc na 5W ale bałem sie ze sie rozszczelni. Oczywiscie, wszystkie filtry z paliwerm i czyszczeniem chlodzenia i olejeniu turbiny bylo wykonane. Kata nie mam. Pompuje ok, spalanie mam okolo 8 L w trasie, ale mysle ze do 7.5 zszedl bym - ciagle nie moge nacieszyc sie 1.8t ;) Miasto to od 9 do 10 L. Tylko to dymienie mnie denerwuje i nie ukrywam ze wstyd mi z pod pracy wyjezdzac i odpalac samochod jak zaczyna mi dymic :( . Jakies inne logi ? :mysli: Co o tym myslicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej wiecej, ciezko powiedziec zdejmujac tylko dolot. Wstawie wam zdjecia jutro bo dzis zony komp jest podlaczony :) to dopiero oczy na zew wam wyjda jak zobaczycie regemerowana turbawke , gwarantuje ;)

PS. spacjalnie zrobilem zdjecia zeby pozniej nie bylo. Gdy przyszla do moich łapek to nie miała zadnego luzu, tylko teraz od tak sie pojawił po zalożeniu do auta. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniaj turbine jak najszybciej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leje tak jak poprzedni wlasciciel 10W40. Chciałem przejsc na 5W ale bałem sie ze sie rozszczelni.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

i sie dziwisz że turbo ma luzy :wallbash: :wallbash: :wallbash:

zrób te logi z przepływki na 3 biegu od 1000 obr do odcinki

sonda swoje najlepsze czasy ma juz za sobą

no i zalewa sie silnik, cały czas idzie na bogato

czujnik wody i termostat do sprawdzenia ewntualnie do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pękniecie na części gorącej jak ty ale mi nic nie dymi , tylko nieźle Gwizda :D luzów nie mam ,no może z 1mm -2mm

a u ciebie tyle to na bank już jest rozszczelniony ..... to tylko pędzić regenerować

http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_47044.html tu masz moje logi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co proponujecie przy przebiegu ponad 220 tys km przejsc na 5w40 ? Mam szukac nowej sondy ? Termostat wymienialem przy wymianie rozrzadu, i fakt czasem sie przywiesi, a czasem po przejechaniu 3 km mam 90 st. a czasem po 8 km.

W tygodniu zadzwonie do mechanika ktory zmienial mi turbine i wysylal. Mowil, ze teraz to bede musial sam podjechac do tej firmy, kolo Białegostoku. I oni sami zobacza :mysli: Zaraz zacznie sie kombinowanie, ze samochod nie sprawny i to moja wina wrr..

Moja stara turbina:

tulbo.wmv

Moc w sumie miała, ale jadac czulem spaliny w samochodzie wiec padla decyzja zeby zmienic. Regenerowana turbina od razu sprawiala problemy, bo od razu zaczal dymic niemilosiernie gdzie wczesniej nie mialem takiego przypadku. Pojezdzilem na niej i zaczelo cos gruchac wszyscy ze lancuch, jednak inny znajomy rura w reke i do ucha i padlo na turbo. Po wyjeciu okazalo sie ze klapka od WG pekla i latala wokol wlasnej osi :wallbash: i czesc goraca byla cala popekana :shocked: Gwarancje uznali i odeslali i nastepny szok :sick3:

Zdjecia dla Waszej poprawy humoru:

DSCF3996.jpg

DSCF3987.jpg

DSCF3989.jpg

DSCF3992.jpg

DSCF3994.jpg

Powiedziałem ze nie zamontuje takiej turbiny bo moment w wysokich temp i to peknie jak nic.. Dzwonilismy do tej firmy regenerujacej turbiny i powiedzieli ze na ich odpowiedzialnosc montowac.. Czysta komedia, to sie w d... nie miesci :facepalm: I tak bujam sie z ta turbina.

Loga zrobie jutro bo dzis wczorajszy jestem :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nieźle popękane :D ja mam pękniecie widoczne z zewnątrz już za wirnikiem w tym dołku ;) a wew. to juz sie domyślam jak jest :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj turbo do sprawdzonego zakładu a nie do jakis pazdzierzy

szkoda nerwów, o robocie i kasie nie wspominam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie zakładaj, kase niech oddadza

jak założysz to sie ugotujesz bo zaczna wymyslac, ze to nie z ich winy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa i róbcie prawidłowo logi

be to co sa zamieszczone nie sa pełne i ciązkjo jest z nich coś wyklarowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukjar7 - nie wiem jaka to firma, ale dowiem sie pewnie w tym tygodniu bo musze to rozwiazac.

Buba - turbawka zalozona z tymi peknieciami, zrobilem zdjecia i mam swiatkow ze po zamontowaniu turbiny zaczal dymic, oraz to, ze przyszla ona z gwarancji peknieta. Nie chce sie sadzic, ale jesli nie pojdzie latwo to bede walczyl - 1200 zl to juz dla mnie pieniadz.

devastation - chodzi o nie pelne obroty ( do odcinki ? ) ale droga mi sie konczy, 4 bieg i 180/190 km/h i do odcinki to jeszcze mi brakuje zawsze drogi :disgust:

Jesli mam zrobic jeszcze jakies logi to podawajcie w jakich blokach to przy okazji zrobie. Chodzi mi o sonde i N75. I takie jeszcze po za tym pytanie, czy po sofcie N75 zostaje seryjny ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem że jeszcze nie wsadziłeś

jak brakuje ci drogi to zrób na 3 biegu[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2011, 21:52_________________________________________________N75 zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi robi sie na 3 biegu

a muszla od strony goracej jest uzywana

tylko została wypiaskowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, to teraz bede robił logi na 3 biegu, gdzies czytałem ze na 4 biegu.

Jesli chodzi o sonde i wtryski, bo mam za bogata mieszanke to ktore bloki sprawdzic ? Stawiam rowniez na sonde ale chce sie wszystkiego upewnic. Jutro albo we wtorek zadzwonie do mojego mechanika i zobaczymy co powie, czy sam zdejmie i odda do tej pier#@$$ firmy czy sam sie pofatyguje samochodem z ekspertyza mechanika i zdjeciami i filmami do firmy ktora to ponoc regeneruje. :no:[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2011, 21:58_________________________________________________Dzis nie mialem czas dzwonic do mechanika, jutro sam jeszcze zdejme dolot i sprawdze luzy wirnika. Zrobiłem logi na 3 biegu do odcinki.. skubany jak ciagnie ;) tylko te delikatne szarpania, i wieeeelkie zastanawianie sie czy ma jechac ( od mniej wiecej 2 tys obr do 3.5-4 tys obr.)

Bedzie zył ? :decayed:

Log (0 - 002,007,025)

i Tu inne bloki

Log (0 - 001,002,004)

:mysli:[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 21:30_________________________________________________Dodałem wczesniej logi z 3 biegu i do odcinki, i z tego co ja widze to Adjustment Conditions w tym zakresie obrotow co pisalem maja mala wartosc. Jak inne parametry ?

Pare zdan ? Bo jak dla mnie to tak w miare ok, chodz sonda powinna chyba do 0.8 V max dawac ? A u mnie ponad 1.0 ?

Druga sprawa, dzis zdjelem dolot i 1 cm to napewno nie ma luzu, zreszto majac 1 cm luzu to nie mogl bym zakrecic. Dzis patrzac to owsze ma z hmm 5mm moze mniej a moze wiecej z 1 mm tolerancji. Kreci sie w miare swobodnie, ale luz jest. Delikatne ruszanie wirnika nie wychwycalny luz, ale gdy mocniej ale bez przesady to luz jest i to moim zdaniem dosc wyczuwalny. Zdjecie jakie udalo dzis mi sie wykonac:

DSCF4145.jpg

DSCF4140.jpg

Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale tak baj de łej poranne odpalenie, gdzies po 2 dniach stania w garazu

Poranne.wmv

A tutaj cieply, odpalanie:

cieply00

A tu lekkie przegazówki

cieply1

W tym sek ze czasem dymi mocniej, czasem mniej, czasem rano, czasem z trasy, po ostrych odcinkach nie dymi a czasem po ostrych odcinkach dymi, nie mam tołku juz. Wczesniej przed wymiana turbiny nie dymil :wallbash: Czyzby nadal tak jak oni mi zapewniaja ze wypala sie olej z tlumika ? Przeciez mi olej znika z miarki - 1200 km - 1/3 miarki z bagnetu.. :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...