Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:hi:piaskarka prima sort

Opublikowano

Hmm właśnie sie dowiedziałem od Kornackiego że 4 motion to stały napęd na 4 koła... :facepalm: :oklaski:

no cóż , bywa :decayed:

Opublikowano

GORZEJ JAK MA RACJE... :)))

Opublikowano

Hmm właśnie sie dowiedziałem od Kornackiego że 4 motion to stały napęd na 4 koła... :facepalm: :oklaski:

zależy jak to rozumiesz, bo 4motion wyposażony w haldex 4-generacji jest już stałym napędem i ma większe możliwości niż torsen, dlatego jest wykorzystywany w sporcie

a pewnie za jakiś czas wyprze torsena z obiegu :)[br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 21:47_________________________________________________

Stały, permanentny napęd na 4 koła w Haldexie montowanym w T5 w 2008 roku?

haldex 4 generacji zadebiutował na przełomie 07/08

T5 nie wiem czy go ma

ale T6 już na pewno

Opublikowano

Myślałem że 4 generacja haldexa weszła dopiero co.Straszny burdel.Powinnien być założony dokładny temat o tym.

Skoro 4 generacja haldexu taka dobra to po co zrobili Torsena 6 generacji? Jakie sa zauwazalne roznice?

Zgadza się premiera 2007.To znaczy że tam Haldex rozdziela tylko moment obrotowy na kola w zaleznosci od sytuacji a naped jest staly?

Ok mam dzieki sokolnh

Opublikowano

"h*j Kurwaaaaaa"! :decayed:

Ja pierdo^^e :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

"h*j Kurwaaaaaa"! :decayed:

Ja pierdo^^e :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

:polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

"h*j Kurwaaaaaa"! :decayed:

Ja pierdo^^e :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Pablo co Ty ogladasz???? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

"h*j Kurwaaaaaa"! :decayed:

Ja pierdo^^e :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Pablo co Ty ogladasz???? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

A co ty się tak spinasz :mysli:

Dostałem linka to tutaj pokazuje, takiego czegoś to jeszcze nikt nie widział :polew:

Opublikowano

TV BLOKERS :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

"zniszczę was!" hahaahah

Co za chłop :decayed:

Opublikowano

to po co zrobili Torsena 6 generacji? Jakie sa zauwazalne roznice?

mogli co najwyżej zrobić 6 generacje quattro, jakieś systemy elektroniczne dodać

bo torsen jest dopiero 3 gen

http://www.torsen.com/products/products.htm

dla mnie plus obecnego haldexa jest taki że szybciej przekazuje moment między osiami, a po za tym można np. dać prawie większośc na tył :kox:

http://borkowski.motogrono.pl/files/2009/02/haldex.pdf

Opublikowano

oj Pablo Pablo :cool1:

Opublikowano

Boże i co ten człowiek sobą reprezentuje ?

Opublikowano

to po co zrobili Torsena 6 generacji? Jakie sa zauwazalne roznice?

mogli co najwyżej zrobić 6 generacje quattro, jakieś systemy elektroniczne dodać

bo torsen jest dopiero 3 gen

http://www.torsen.com/products/products.htm

dla mnie plus obecnego haldexa jest taki że szybciej przekazuje moment między osiami, a po za tym można np. dać prawie większośc na tył :kox:

http://borkowski.motogrono.pl/files/2009/02/haldex.pdf

a jak w tym nowym haldexie jest z hamowaniem? auto hamuje 2 czy 4 kołami?

Opublikowano

eee czekaj przecież nawet ośka hamuje na 4 łapy ;-)

Opublikowano

to po co zrobili Torsena 6 generacji? Jakie sa zauwazalne roznice?

mogli co najwyżej zrobić 6 generacje quattro, jakieś systemy elektroniczne dodać

bo torsen jest dopiero 3 gen

http://www.torsen.com/products/products.htm

dla mnie plus obecnego haldexa jest taki że szybciej przekazuje moment między osiami, a po za tym można np. dać prawie większośc na tył :kox:

http://borkowski.motogrono.pl/files/2009/02/haldex.pdf

a jak w tym nowym haldexie jest z hamowaniem? auto hamuje 2 czy 4 kołami?

"Hamowanie

Podczas hamowania nie trzeba przekazywać

momentu obrotowego na tylną oś. Zawór

regulacyjny jest otwarty, ciśnienie w układzie jest

małe, sprzęgło jest wyłączone."

czyli zostaje 4% na tył podczas hamowania z wysprzęgleniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...