piness 0 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam Mam problem z palącą się kontrolką czujnika klocków hamulcowych. Kupiłem auto miesiąc temu i sygnalizowało na wyświetlaczu FIS, że są klocki do wymiany. Wymieniłem tarcze i klocki na ATE. Po wymianie jest identyczna sytuacja:/ mechanik który mi to wymieniał stwierdził, że poprzedni właściciel auta poprzecinał kable. Z jednej strony udało się zrobić zaś z drugiej jest większy problem. Moje pytanie brzmi następująco czy da się wyłączyć ten komunikat na FIS za pomocą VAG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 przeciez kable sa lewy przod i prawy tyl, polutuj kable i bedzi z glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 A moze to czujnik ABS nie sprawny bądź wiązka :gwizdanie: ostatnio to wymieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piness 0 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Polutowane zostały. W jednym kole mierząc miernikiem jest jakieś napięcie a w drugim brak. Za bardzo się nie znam na tym ale tak mi tłumaczył mechanik, że trzeba by komputer do góry i sprawdzać od góry. Wiem, że mam wszystko wymienione i 2 razy w roku zmieniam koła także będę monitorował stan hamulców. czy jest możliwość wyłączenia tego VAG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 A sprawdzałes samą wiazke od czujnika ABS, ona jest podwójna i odpowiada własnie za monit o zuzytych klockach, jesli tam jest przerwany obwód to masz własnie na FISie monit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piness 0 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Przewód od czujnika klocków idzie oddzielnie niż przewód od ABS. Wchodzi gdzieś w okolicach komputera pod szybą. Na tym właśnie przewodzie nie ma napięcia po włączeniu zapłonu. Na drugim kole pojawia się napięcie około 5V. O jakiej wiązce piszesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 nie mierz napięcia tylko rezystancje klocków i przewodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Przewód od czujnika klocków idzie oddzielnie niż przewód od ABS. Wchodzi gdzieś w okolicach komputera pod szybą. Na tym właśnie przewodzie nie ma napięcia po włączeniu zapłonu. Na drugim kole pojawia się napięcie około 5V. O jakiej wiązce piszesz? idzie w jednym przewodzie jako dwie wiązki, i jak jedno zawodzi to wymienia sie całość Ja problem opisywałem tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202418.0 taka wiazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się