Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z czujnikiem hamulców na FIS wykasowanie VAG


piness

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z palącą się kontrolką czujnika klocków hamulcowych. Kupiłem auto miesiąc temu i sygnalizowało na wyświetlaczu FIS, że są klocki do wymiany. Wymieniłem tarcze i klocki na ATE. Po wymianie jest identyczna sytuacja:/ mechanik który mi to wymieniał stwierdził, że poprzedni właściciel auta poprzecinał kable. Z jednej strony udało się zrobić zaś z drugiej jest większy problem. Moje pytanie brzmi następująco czy da się wyłączyć ten komunikat na FIS za pomocą VAG??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez kable sa lewy przod i prawy tyl, polutuj kable i bedzi z glowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze to czujnik ABS nie sprawny bądź wiązka :gwizdanie: ostatnio to wymieniałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polutowane zostały. W jednym kole mierząc miernikiem jest jakieś napięcie a w drugim brak. Za bardzo się nie znam na tym ale tak mi tłumaczył mechanik, że trzeba by komputer do góry i sprawdzać od góry. Wiem, że mam wszystko wymienione i 2 razy w roku zmieniam koła także będę monitorował stan hamulców. czy jest możliwość wyłączenia tego VAG??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałes samą wiazke od czujnika ABS, ona jest podwójna i odpowiada własnie za monit o zuzytych klockach, jesli tam jest przerwany obwód to masz własnie na FISie monit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód od czujnika klocków idzie oddzielnie niż przewód od ABS. Wchodzi gdzieś w okolicach komputera pod szybą. Na tym właśnie przewodzie nie ma napięcia po włączeniu zapłonu. Na drugim kole pojawia się napięcie około 5V. O jakiej wiązce piszesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód od czujnika klocków idzie oddzielnie niż przewód od ABS. Wchodzi gdzieś w okolicach komputera pod szybą. Na tym właśnie przewodzie nie ma napięcia po włączeniu zapłonu. Na drugim kole pojawia się napięcie około 5V. O jakiej wiązce piszesz?

idzie w jednym przewodzie jako dwie wiązki, i jak jedno zawodzi to wymienia sie całość

Ja problem opisywałem tutaj

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202418.0

taka wiazka

19260983.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...