83piotrek Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam, tydzien temu odebralem auto po wymianie sprzegla(tarcza,docisk) i kola dwumasowego. Wszystko Sachs. Od kilku dni, po rozgrzaniu auta-kilka km i po wcisnieciu sprzegla slysze chrobotanie, lekkie rytmiczne stukanie, ktore jest tez odczuwalne na pedale sprzegla. Po puszczeniu pedala sprzegla wszytsko cichnie.
dobis1 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 mi przychodzi na myśl łożysko oporowe... jak wciskasz to się kręci a jak puszczasz to staje... A łożysko tez wymienili na 100%?????
83piotrek Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Wymienione bylo tarcza, docisk,lozysko plus dwumasa sachsa. Auto dzis wstawilem do mechaniora, ma wszystko rozebrac od nowa. Podejrzewa wadliwa dwumase, choc na "goraco" nie byl w stanie stwierdzic skad dokladnie dochodzi halas- skrzynia-sprzeglo.[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 21:57_________________________________________________Po rozebraniu mechanik stwierdzil ze kolo dwumasowe dostalo luzu. Oddalem na gwarancje do sklepu, termin oczekiwania trzy tygodnie, nie wiadomo jak Sachs sie do tego ustosunkuje. Tak wiec albo trzy tygodnie czekania na odpowiedz Sachs, albo montaz starego ktore w porownaniu z nowym nie ma luzow, ale jest jak mowi machanik "nadpalone" i ma rowki. I wez badz tu madry i podejmij decyzje.....
pastaldo Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Wymienione bylo tarcza, docisk,lozysko plus dwumasa sachsa. Auto dzis wstawilem do mechaniora, ma wszystko rozebrac od nowa. Podejrzewa wadliwa dwumase, choc na "goraco" nie byl w stanie stwierdzic skad dokladnie dochodzi halas- skrzynia-sprzeglo.[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 21:57_________________________________________________Po rozebraniu mechanik stwierdzil ze kolo dwumasowe dostalo luzu. Oddalem na gwarancje do sklepu, termin oczekiwania trzy tygodnie, nie wiadomo jak Sachs sie do tego ustosunkuje. Tak wiec albo trzy tygodnie czekania na odpowiedz Sachs, albo montaz starego ktore w porownaniu z nowym nie ma luzow, ale jest jak mowi machanik "nadpalone" i ma rowki. I wez badz tu madry i podejmij decyzje..... jak pilnie samochód potrzebny to zakładaj stare, a nowe sprzedarz jesli sie okarze że nie będzie na nim problemów a nowe sprzedarz, no chyba że możesz poczekać to czekaj na nowego
grzechuwoj Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Starą na tokarkę wyrównać i powinno być Ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się