Jump to content
0
Dastin

[ALL] Łożysko, przegub czy piasta

Recommended Posts

Nie pamiętam jak to było, ale jak koło ma luzy w poziomie (prawo lewo) to po łożysku, a jak góra dół to po przegubie. Czy tak to było?

Właśnie dzisiaj przy wymianie termostatu ruszyłem kołem i się załamałem bo chodzi we wszystkie strony i teraz nie wiem, czy wystarczy wymienić tylko łożysko czy cały komplet razem z przegubem i piastą.

Żeby nie było to przegubu nie słuchać, natomiast dzisiaj jak jechałem to zaczęło mi w tym kole skrzypieć podczas jazdy. Od dawna natomiast tylko przy skręcie w lewo słychać było tarcie (prawdopodobnie klocki o tarcze).

Czy można postawić jednoznaczną diagnozę? I ile mnie to będzie kosztowało?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ma przegub do luzów? na poczatek sprawdz zawieszenie. :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

obstawiam łożysko


po co QUATTRO jak jest talent

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś może podać numer katalogowy łożyska bo w serwisie kosztuje ono 613 zł :shocked:

Chce kupić gdzieś na allegro jakiegoś FAG'a lub SKF'a i chciałbym kupić dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś może podać numer katalogowy łożyska bo w serwisie kosztuje ono 613 zł :shocked:

Chce kupić gdzieś na allegro jakiegoś FAG'a lub SKF'a i chciałbym kupić dobre.

pisz do Tom77 :wink4: allegro se daruj bo możesz kupić chinola

po co QUATTRO jak jest talent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przegub można spokojnie wykluczyć.Siadło ci łożysko,a jeżeli jakiś czas tak jeździłeś to niewykluczone że skończy się to wymianą piasty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa wyjaśniona. Łożysko wymienione, problem usunięty. :cool1:

Choć męczy mnie jeszcze głuche stukanie jakby z bagażnika. Podczas ruszania do przodu lub tyłu słychać takie głuche puknięcie jakby coś się obijało w bagażniku lub kole zapasowym. mechanik coś mówił o jakieś gumie w zawieszeniu, a czy wy macie jakieś doświadczenia z podobnym problemem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

posadź kogoś za kierą a ty siadaj na zadek wozu i wysłuc**j :)

moize to też być tłumik walący o spód pojazdu.... albo gaśnica w bagażniku :gwizdanie:

a tak pozaty to Ty będziesz to robił czy mechanik, bo jak mechanik to w końcu mu za to płacisz.... niech się pomęczy


Jak dorosnę kupie sobie jeszcze B5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robił będę ja jeśli zdiagnozuję usterkę. U mechanika wymieniałem łożysko, więc przy okazji podpytałem żeby łatwiej było szukać :banan3:.

No z tym tłumikiem to muszę sprawdzić, tylko jakiś kanał dopadnę. Przy okazji sprawdzę czy jest cały bo lekko dziwne odgłosy od niego dochodzą :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem że już trochę czasu minęło,ale jakby ktoś tu trafił i też miał problem ze stukaniem w bagażniku w modelu a4 b6 to podpowiem ze to paliwo w baku chlupocze- ten typ tak ma.Zalej do pełna problem zniknie :decayed:

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje stuki to coś w zawieszeniu, najprawdopodobniej jakieś gumy są już wybite.

Paliwo tankuje zawsze do pełna i nie zauważyłem różnicy przy pustym i pełnym w stukaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...