Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o opis logów (3)


m_i_k

Rekomendowane odpowiedzi

Auto chyba jest troche słabe co nie bo przepływka pokazuje zaniżone wartości przez co tnie dawke paliwa po całości czyżby dziura w dolocie miedzy przepływką a turbo np: w miejscu wejścia węża od odmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, auto jest słabe.

Logi były robione programem VWTool 2.0.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi są mało przejrzyste, następnym razem rób vag com 311.2, dynamiczne wystarczy do 4200obr, powyżej to nie potrzebne katowanie silnika, logi 014 018 023 są zbędne

turbo dmucha w cały świat, sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe w okolicy N75, N18, podejrzane wymień

odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką i sprawdź czy kierownice w turbo się nie poczynając jak będziesz ruszał góra-dół cała gruszką ze sztangą

sprawdź czy wciskając sztangę w gruszkę nic nie wadzi, czy sprężyna stawia duży opór

masz katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do diagnozowania aut z grupy VAG uzywamy VAG/VCDS....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki ma wymienione na nowe, zawór n18 (z czarną główką) też nowy.

Mam katalizator.

Co jakiś czas występują takie błędy:

575 "Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania"

17978 "Moduł sterowania zablokowany brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny"

[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2011, 18:24_________________________________________________Nowe logi 003, 008 i 011

http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_49012.html

Mam pytanie czy ślady oleju na rurze (do której przymocowane są zawór n18 i czujnik ciśn.) mogą być przyczyną tych kłopotów? Czy może wyciekać z niej olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w środku może być mgiełka ale nie ma prawa wyciekać. Jesli wycieka to masz przedmuch czyli "dziura w dolocie" :chytry: Tym miłym akcentem wiesz gdzie szukac dziury :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn nie cieknie ale jest mokra. Mam jeszcze pytanie w sprawie kierownic i zaworu n75 czy według ostatniego logu są według was sprawne? N75 sprawdzałem miernikiem i ma opór 18 ohm ale podobno to o nie daje gwarancji prawidłowego działania. Sprawdzałem sztangę bez odkręcania gruszki to skok jest bardzo mały (ok 1,5 cm) nie wiem jaki ma być prawidłowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn nie cieknie ale jest mokra.

Tam dużego wycieku miał nie będziesz bo w tej ruże nie powinno byc duzo oleju ale jesli jest mokre to powietrze ucieka a to nie jest porzadane.

O logach najlepiej niech się przemik wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien N75 z N18 i wykonaj logi dynamiczne 010 i 011.

Przed tym sprawdz dokladnie szczelnosc dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...