m_i_k 0 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Logi dynamiczne: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48692.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48693.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48691.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_46709.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_46710.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_46711.html Logi statyczne: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48694.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48699.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48695.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48696.html 014 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48700.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48698.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48701.html Logi statyczne Basic settings: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48702.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_48703.html Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Auto chyba jest troche słabe co nie bo przepływka pokazuje zaniżone wartości przez co tnie dawke paliwa po całości czyżby dziura w dolocie miedzy przepływką a turbo np: w miejscu wejścia węża od odmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 czym robione logi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_i_k 0 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Tak, auto jest słabe. Logi były robione programem VWTool 2.0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 logi są mało przejrzyste, następnym razem rób vag com 311.2, dynamiczne wystarczy do 4200obr, powyżej to nie potrzebne katowanie silnika, logi 014 018 023 są zbędne turbo dmucha w cały świat, sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe w okolicy N75, N18, podejrzane wymień odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką i sprawdź czy kierownice w turbo się nie poczynając jak będziesz ruszał góra-dół cała gruszką ze sztangą sprawdź czy wciskając sztangę w gruszkę nic nie wadzi, czy sprężyna stawia duży opór masz katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Do diagnozowania aut z grupy VAG uzywamy VAG/VCDS.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_i_k 0 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wężyki ma wymienione na nowe, zawór n18 (z czarną główką) też nowy. Mam katalizator. Co jakiś czas występują takie błędy: 575 "Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania" 17978 "Moduł sterowania zablokowany brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny" [br]Dopisany: 15 Czerwiec 2011, 18:24_________________________________________________Nowe logi 003, 008 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/milenkaikamilek_49012.html Mam pytanie czy ślady oleju na rurze (do której przymocowane są zawór n18 i czujnik ciśn.) mogą być przyczyną tych kłopotów? Czy może wyciekać z niej olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 szukaj dziury w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 w środku może być mgiełka ale nie ma prawa wyciekać. Jesli wycieka to masz przedmuch czyli "dziura w dolocie" Tym miłym akcentem wiesz gdzie szukac dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_i_k 0 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Tzn nie cieknie ale jest mokra. Mam jeszcze pytanie w sprawie kierownic i zaworu n75 czy według ostatniego logu są według was sprawne? N75 sprawdzałem miernikiem i ma opór 18 ohm ale podobno to o nie daje gwarancji prawidłowego działania. Sprawdzałem sztangę bez odkręcania gruszki to skok jest bardzo mały (ok 1,5 cm) nie wiem jaki ma być prawidłowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Tzn nie cieknie ale jest mokra. Tam dużego wycieku miał nie będziesz bo w tej ruże nie powinno byc duzo oleju ale jesli jest mokre to powietrze ucieka a to nie jest porzadane. O logach najlepiej niech się przemik wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Podmien N75 z N18 i wykonaj logi dynamiczne 010 i 011. Przed tym sprawdz dokladnie szczelnosc dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się