Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak rozpoznać zużyte amortyzatory na sportowych sprężynach?


cocoo24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Jak rozpoznc zużyte amortyzatory na sportowych sprężynach - 30? Auto troche nosi, wydaje mi sie ze czas na amorki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tez prawdopodobnie - 30 dlatego ze miedzy kolo a nadkole wchodza mi 3 palce mechanik mowil ze to jakies pol sporty i moga byc -30. i w przyszlym miechu planuje amorki wymienic bylem na stacji pokazuje mi kolo 70% ale jak dla mnie amorki nie trzymaja bo siadaja mi za bardzo w dolkach i na nierownosciach buja mi jak na lodzi i przy wiekszych predkosciach na zakretach nim buja. jesli masz takie objawy to pewnie tez masz amorki w d*pie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie wrzucisz??? myslałem o mts i opinie tez ok, a cena rewelacja

http://allegro.pl/mts-amortyzatory-sportowe-t-audi-a4-b5-wawa-sklep-i1629105403.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w sumie myslalem o olejowych bilsteina cena razem z odbojami talezykami i lozyskiem + sruby 320zl. a ja myslalem ze mtsy sa tylko do gwintu[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2011, 21:39_________________________________________________teraz mnie zaskoczyles bo na aukcji jest napisane ze amorki sportowe a jak gadalem z moim mechanikiem to mowil ze do tych sprezyn podejda zwykle amorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w sumie myslalem o olejowych bilsteina cena razem z odbojami talezykami i lozyskiem + sruby 320zl. a ja myslalem ze mtsy sa tylko do gwintu[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2011, 21:39_________________________________________________teraz mnie zaskoczyles bo na aukcji jest napisane ze amorki sportowe a jak gadalem z moim mechanikiem to mowil ze do tych sprezyn podejda zwykle amorki

podejdą, ale te są lepsze, poczytaj na forum jest dużo o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Corsa to nie Audi, ale:

- założyłem do zwykłych amorków -30 i było ok, niżej :cool1: fajnie się zakręty zbierało no i sztywniej się zrobiło. Amorki miałem już na wykończeniu więc dlaczego nie :mysli:

- po wykończeniu amorów wsadziłem MTSy no i zrobiło się sztywno, twardo i jeszcze niżej, jak jechałem po bocznych drogach (20 nie remontowanych) to miałem dość :confused4:

tyle w kwestii sportowych amortyzatorów.

PS.

Jeśli przyjdzie mi zmieniać to wsadzę Bilsteina do sprężyn 1BE (teraz mam amorki 1BA+sprężyny 1BE i koło 17 i mi się podoba takie połączenie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...