ross 0 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam, Mój problem polega na tym, że samochód muli przy większej prędkości. Jak wiadomo trzeba wyczyścić turbinkę. Więc przejrzałem forum i znalazłem jak to dokładnie zrobić, ale niestety nie znalazłem czy po wyczyszczeniu kierownic mam je smarować? A jeśli tak to czym. Czy ma to być jakiś smar wysokotemperaturowy ceramiczny czy jakiś inny. Może ma ktoś coś wypróbowanego. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Ross Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Z tego co wiem to chyba niczym sie nie smaruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 ten smar to do śrub żebyś je potem odkręcił kierownic się nie smaruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ross 0 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 No to już wszystko wiem. Dzięki chłopaki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Nie smarować bo szybciej sie doprowadzi do zapieczenia kierownic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się