Skocz do zawartości

ross

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ross

Osiągnięcia ross

0

Reputacja

  1. No to już wszystko wiem. Dzięki chłopaki za pomoc Pozdrawiam
  2. Witam, Mój problem polega na tym, że samochód muli przy większej prędkości. Jak wiadomo trzeba wyczyścić turbinkę. Więc przejrzałem forum i znalazłem jak to dokładnie zrobić, ale niestety nie znalazłem czy po wyczyszczeniu kierownic mam je smarować? A jeśli tak to czym. Czy ma to być jakiś smar wysokotemperaturowy ceramiczny czy jakiś inny. Może ma ktoś coś wypróbowanego. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Ross
  3. Witam Mam taki sam problem z odpalaniem.I teraz moje pytanie czy ktoś z forum może mi sprawdzić VAG -iem samochód bo już nie wiem co mu jest podpinałem do do kompa u trzech gości i żadnych błędów nie pokazuje a VAG -a to nikt nie ma wymieniłem już pompę wtryskową świece,,zawór zwrotny,nowy filtr paliwa,rozrusznik i gość co robił mi pompę twierdzi że ustawił kąt wtrysku.A inni mechanicy mogą mi poszukać co mu jest ale nie ma pewności czy coś znajdą a zapłacić trzeba 200 zł.Może jest ktoś z okolic Bochni lub Krakowa ,Tarnowa kto mi to sprawdzi.Aha jeden gość może mi zmienić ustawienia pompy (mapę zmienić czy coś takiego) ale to jest takie obejście problemu a nie rozwiązanie.Dzięki za info. Pozdrawiam
  4. Witam Mam ten sam problem też mi na zimnym dobrze pali a na ciepłym ma opory.Zrobiłem pompe wtryskową i coś jakby mniej ale jeszcze problem nie ustąpił. Może ktoś już doszedł w czym jest problem. Pozdrawiam
  5. Witam Mam pytanie czy ktoś sie orientuje jak są ponumerowane tłoki AUDI A6 2.5 TDI V6 tzn. Jak stoje przed samochodem to jak mam to liczyć: Przykład 1: 1 2 3 4 5 6 Przykład 2: 1 4 2 5 3 6 Czy może jakoś inaczej? Pozdrawiam
  6. ross

    [B5 AKN] Problem z odpalaniem

    Witam Dzięki mega 13 za informacje już dzwoniłem i jutro mam podjechać. Pozdrawiam
  7. ross

    [B5 AKN] Problem z odpalaniem

    Witam Dzięki mega13 za odp.Jutro właśnie wyjmuje pompę wtryskową i daje do sprawdzenia.Mam pytanie bo się nie orientuje w tym temacie.Gość powiedział mi za sprawdzenie pompy (czyli podłączenie do stołu diagnostycznego ) 700 zł a jak trzeba coś regenerować to koszt od 1000-3000 zł.Czy takie są koszty?? Da się określić ile mnie to może kosztować,czy raczej po sprawdzeniu chodzi mi o to żeby mnie gość nie naciągnął .dzięki za odp pozdrawiam
  8. Witam Mam problem z odpaleniem samochodu Audi A6 2.5 TDI V6 silnik AKN. Jak jest zimny silnik to pali zaraz, a jak się zagrzeje i go zgaszę na około 20 minut to muszę chwile kręcić żeby odpalić. Sprawdzałem na komputerze ale tam nic nie pokazało. Zmieniłem filtr paliwa, zawór zwrotny i dalej to samo. Na zimnym OK a jak chwilkę postoi ciepły to już jest problem z odpaleniem. Wymieniłem wszystkie świece żarowe. W samochodzie był robiony mały remont. Nowe wałki, nowe zawory, krzywki, tłoczki hydrauliczne obydwie głowice planowane, cały rozrząd i mikro paski. Wcześniej tego nie było. Kąt wtrysku jest OK. Dzięki za odp. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich posiadaczy Audi. Przeglądając sieć w poszukiwaniu informacji na temat mojej A6 trafiłem na to forum. Znalazłem tutaj wiele interesujących informacji. Pozdrawiam Ross
×
×
  • Dodaj nową pozycję...