Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Delikatny wyciek - zdjęcia załączone


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj próbując zmienić żarnik ksenonowy zauważyłem delikatny wyciek z lewej strony ( od pasażera) .

Tak jakby na rurze wydechowej. Nie znam się skąd a chciałbym zapytać czy to coś poważnego, czy można tak jeździć ?

Proszę o wyjaśnienie co to ze element ?

Pozdrawiam

2011_06_28_20_55_18.jpg

Opublikowano

Jest to flansza wydechu przykręcona bezpośrednio do muszli gorącej turbosprężarki. Jeśli tam pokazał się wyciek oleju to niestety ale świadczyć to może o uszkodzeniu uszczelnienia wałka turbosprężarki. Trzeba niestety rozpiąć wydech od turbo i zdjąć wąż powietrza doładowanego z części zimnej turbosprężarki i sprawdzić rękami luzy wałka (osiowe i wzdłużne). Nie polecam dalszej eksploatacji samochodu z takim uszkodzeniem turbosprężarki gdyż jeśli puszcza również uszczelnienie od strony zimnej to grozi to uszkodzeniem zarówno turbo jak i silnika. Dalsze postępowanie z tym fantem jest uzależnione od wyniku oględzin turbosprężarki.

Opublikowano

O cholera muszę częściej zaglądać pod maskę!!! :gwizdanie:

Opublikowano

Dzieki za info.

Wiesz to takie jakby zapocenie jest.

Co wiecej jakies 50 tys. km temu w autoryzowanym serwisie Audi wymieniana była turbina na kompletnie nową .

Może to pozostałość po starym wycieku ?

Co ty o tym sądzisz ? Nie jest to cieknący olej a raczej zapocenie od dolnej części.

Czy uważasz, że to może być groźne ?

Jeśli chodzi o same turbo to wg mnie bardzo ładnie się zbiera na obroty i wydaje mi się, że turbo działa .

Czy byłaby jakakolwiek oznaka tego ?

Pozdrawiam,

Opublikowano

Już przecież napisałem czy może to być groźne, co oznacza ten wyciek i co w pierwszej kolejności należy sprawdzić.

Opublikowano

Niewiem,może źle założyli uszczelkę.Czasami myśli się,że to coś poważnego a okazuje się drobnostka.Najlepiej zrób tak jak kolega wyżej napisał.I napisz potem co się okazało.Pozdrawiam.

Opublikowano

dZIEKI za info.

Niestety samemu nie dam rady sprawdzić tego, gdyż nie mam garażu ani narzędzi do odkręcenia.

Czy jest ktoś z Wwy lub okolic, kto mógłby mi pomóc w sprawdzeniu ? Oczywiście zapłacę :)

Pozdrawiam,

[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 23:08_________________________________________________Moje pytanie było czy są jeśli to to co mówisz jakies objawy podczas jazdy, pracy silnika ? Bo u mnie nic takiego nie występuje .

Opublikowano

Nie ma żadnych objawów chyba, że wałek turbo ma już wyrobione również luzy osiowe i wirniki trą o wnętrze muszli - słyszalny metaliczny pisk i szuranie.

Opublikowano

Panowie rozmawiałem ze znawcą :) naszego forum Irkiem , Jeszcze raz wielkie podziękowania i to jest absolutnie norma.

Zapocenia w tym miejscu są prawie zawsze i tego się nie rusza. Nie ma to nic związanego z uszkodzeniem Turba :)

Dopóki olej się nie leje a jest tylko zapocenie jest to norma.

Dziękuje Wam także za pomoc i problem rozwiązany ( bardziej zmartwienie :) )

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...