Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Delikatny wyciek - zdjęcia załączone

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj próbując zmienić żarnik ksenonowy zauważyłem delikatny wyciek z lewej strony ( od pasażera) .

Tak jakby na rurze wydechowej. Nie znam się skąd a chciałbym zapytać czy to coś poważnego, czy można tak jeździć ?

Proszę o wyjaśnienie co to ze element ?

Pozdrawiam

2011_06_28_20_55_18.jpg

Opublikowano

Jest to flansza wydechu przykręcona bezpośrednio do muszli gorącej turbosprężarki. Jeśli tam pokazał się wyciek oleju to niestety ale świadczyć to może o uszkodzeniu uszczelnienia wałka turbosprężarki. Trzeba niestety rozpiąć wydech od turbo i zdjąć wąż powietrza doładowanego z części zimnej turbosprężarki i sprawdzić rękami luzy wałka (osiowe i wzdłużne). Nie polecam dalszej eksploatacji samochodu z takim uszkodzeniem turbosprężarki gdyż jeśli puszcza również uszczelnienie od strony zimnej to grozi to uszkodzeniem zarówno turbo jak i silnika. Dalsze postępowanie z tym fantem jest uzależnione od wyniku oględzin turbosprężarki.

Opublikowano

O cholera muszę częściej zaglądać pod maskę!!! :gwizdanie:

Opublikowano

Dzieki za info.

Wiesz to takie jakby zapocenie jest.

Co wiecej jakies 50 tys. km temu w autoryzowanym serwisie Audi wymieniana była turbina na kompletnie nową .

Może to pozostałość po starym wycieku ?

Co ty o tym sądzisz ? Nie jest to cieknący olej a raczej zapocenie od dolnej części.

Czy uważasz, że to może być groźne ?

Jeśli chodzi o same turbo to wg mnie bardzo ładnie się zbiera na obroty i wydaje mi się, że turbo działa .

Czy byłaby jakakolwiek oznaka tego ?

Pozdrawiam,

Opublikowano

Już przecież napisałem czy może to być groźne, co oznacza ten wyciek i co w pierwszej kolejności należy sprawdzić.

Opublikowano

Niewiem,może źle założyli uszczelkę.Czasami myśli się,że to coś poważnego a okazuje się drobnostka.Najlepiej zrób tak jak kolega wyżej napisał.I napisz potem co się okazało.Pozdrawiam.

Opublikowano