Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Przednie wycieraczki II bieg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam mały problem, wycieraczki działają w trybie auto ( ten z regulacją 4 stopniową ) na I biegu ( ten że non-stop chodzą ) ale w trybie II biegu stają... tzn jeżeli chodzą na I biegu i w połowie szyby włączę II bieg to wycieraczki stają w połowie szyby.... fokus jest jeszcze lepszy bo jak wrócę na I lub auto.. lub manualnie do dołu to wycieraczki dalej stoją jakiś czas... po paru sekundach dalej zaczynają chodzić. Co może być przyczyną ? Jak to zdiagnozować? Po za brakiem/wadliwym działaniem II biegu wycieraczki chodzą OK... jakiś czas temu profilaktycznie rozebrałem trzpienie i przeczyściłem jest dokładnie smarując więc to nie jest problem zatartych wycieraczek... Czy Vag'iem da się sprawdzić biegi wycieraczek ? Pomijając manetkę ( wtedy bym wykluczył lub potwierdził wadę manetki.. )

Pozdrawiam

[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 19:57_________________________________________________Po skanie 09:

2 Faults Found:

01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01754 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 2

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Jak wchodzę na output test wszystko działa OK po za II biegiem.. wiec manetka chyba odpada :) Gdzieś się kabel przeszorował? Wtyk zaśniedziały? Silnik ?

Opublikowano

Mam za kumplem podobny problem w jego A4 ale u niego wogóle wycieraczki nie działają. A u Ciebie pompki do spryskiwaczy normalnie reagują? Sprawdź w blokach pomiarowych w MCE 09 i module kierownicy 16 czy zmieniają się wartości przy zmianie położenia manetki.

Opublikowano

w mass blocks manetkę testowałem jest OK... spryski chodzą... nie chodzi tylko 2 bieg... ( ten najszybszy ) po za tym OK... Jak robie basic_setings w MCE to wszystko działa OK po za 2 biegiem.. więc to nie wina manetki tylko coś na drodze MCE - > silnik.. albo coś w samym MCE... tam jest jakiś przekaźnik czy coś odpowiedzialne za wycieraczki? Mógłby ktoś podzielić się opisem kostki/pinów w MCE odpowiedzialnym za wycieraczki?

Opublikowano

Też mam problem z dziwnie działającą manetką wycieraczek. Poczytaj temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=212595.0

W tym temacie masz także podobne objawy i instrukcję naprawy

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10811.45

Trzeba się zabrać najpewniej za silniczek.

Pozdrawiam

Opublikowano

No u mnie jak kompem odpalam to już nie chodzi... komp widzi, że manetka jest na II biegu więc manetka musi być 100% ok... problem jest gdzieś miedzy MCE a mechanizmem..[br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 13:42_________________________________________________no i naprawione, przyczyną problemu było to, że w samym silniczku od szczotki idzie plecionka zgrzana do blaszek układu, no i ten zgrzew jakimś sposobem puścił i nie przewodził prądu... zalutowałem wszystkie profilaktycznie i chodzi jak ta lala :)

Opublikowano

witam, mam pytanie,czy we wtyczce do przednich wycieraczek na którymś kablu jest prąd cały czas, czy po przękręceniu stacyjki czy dopiero jak włączany wycieraczki ?

Opublikowano

Generalnie jak patrzyłem miernikiem, to jest stała masa i na dwóch kablach zależnie od pykniecia pojawia się prąd... na czwartym masz sygnał położenia wycieraczek do kontrolera... Znajomy mówił, że miał problem z zapieczonym przekaźnikiem w module... Ja wypiełem kostkę z modułu dałem napiecie na dany kabel od I i II biegu, miernikiem sprawdziłem czy są przejścia na kablach i w ten sposób doszedłem, że wina jest 100% po stronie silnika...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...