aerjot Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Witajcie .... w zeszłym tygodniu zapaliła się kontrolka ręcznego i na FIS krzyczała kontrolka hamulców .... zanim zdążyłem się zatrzymać przestało następnego dnia po odpaleniu zapaliła mi sie kontolka ESP a przy kolejnym odpaleniu ABS ... w trakcie jazdy znów hamulce zaczęły się drzeć ... dziś rano podłączyłem sie pod VAG'a i wyszło mi tyle: Monday,04,July,2011,06:53:21:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Control Module Part Number: 8E0 614 517 A Component and/or Version: ABS/ESP allrad 3429 Software Coding: 04457 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 2648F4C6AEBD1B2C 3 Faults Found 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-00 - Faulty 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent nadmienię ze wstawiałem manetkę FIS i tempomat (ale to kwestia sprzed jakieś 2 miesięcy) i tu pytanie, czy coś dzieje się złego z elektroniką czy "tylko" kończą się hamulce (organoleptyczne oględziny mówią ze mam jeszcze trochę czasu do wymiany) w skrócie ... na ile to poważne proszę o pilną odpowiedz bo jestem "trochę" przewrażliwiony
IDUAL Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Kolego te błędy są związane z czujnikiem skrętu który znajduje sie najprawdopodobniej w taśmie pod kierownicą widocznie nie założyes w tej samej pozycji tu masz jak skalibrować czujnik sktętu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1571429.html
AndyN Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 (...) nadmienię ze wstawiałem manetkę FIS i tempomat (ale to kwestia sprzed jakieś 2 miesięcy) (...) Odłączałeś wtedy akumulator? Po montażu manetki FIS i tempomatu kasowałeś błędy we wszystkich sterownikach? Pokasuj błędy, pojeździj trochę i sprawdź które błędy znowu się pojawiły
aerjot Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 kolejny objaw, albo jakiś trop ... kontolka ABS nie pali sie zawsze, dziś rano się paliła teraz już się nie pali (zgasła po 3cim odpaleniu), ale tak samo było wczoraj ... po ruszeniu spod domu paliła sie kontrola trakcji, po 10km i odpaleniu kontrola i ABS, rano to samo a teraz tylko kontrola . przy dokładaniu zabawek był odłączony akku ale wszystko zakodowane (za pomocą kolegi z forum), wszelkie błędy pokasowane i nic nie wyskakiwało przez okres 2 miesiący. teraz nie da się skasować błędów (czyszczę i od razu wyskakują na nowo)
AndyN Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01826 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00778
aerjot Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 z angola miałem mierny ... a po tłumaczeniu przez google rozumiem jakby nadal było po angielsku:( ktos z okolic pozka może pomóc ?? chyba temat sie rozwiązał (a może to dopiero początek) samochód postał trochę w słońcu i ... błędy się skończyły (same, bez kasowania) czyli jakieś zwarcie i teraz pytanko ... gdzie znajduje się moduł odpowiedzialny za takie zakłócenia? chciałbym Go zaizolować by więcej się niepotrzebnie stresować ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się