SZYCHA 1 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam mam pytanko co można zdiagnozować Vagiem (opto-VIKEN) na postoju z uruchomionym silnikiem. Najbardziej ciekawi mnie blok 003 Parametry jakie uzyskałem podczas pomiaru na postoju to, EGR 819 /min MAF (specyficed) 850 mg/R (VAG-com wersja 208.1-PL ma określone parametry dop. 230-370 mg/H) MAF (actual) 410 mg/H (ten sam VAG , parametry dop. 230-370 mg/H) Dlaczego są inne jednostki? i ostatnie okienko EGR 4,8 % (VAG paretr dop. 40-75%) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Dobrze jest przeczytać takie pogrubione tematy w tym dziale ale jak sie nie chce http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Jak nie chcesz, lub nie masz nic do powiedzenia (rozumiem nie wszyscy się na tym znają) to nie pisz a z tojego linka niestety nic nie znala złem (a propos czytałm go nie raz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Dlaczego są inne jednostki? Chyba nei jednostyki tylko wartosci. EGR 819 /min MAF (specyficed) 850 mg/R (VAG-com wersja 208.1-PL ma określone parametry dop. 230-370 mg/H) MAF (actual) 410 mg/H (ten sam VAG , parametry dop. 230-370 mg/H) To, ze wymaga 850 to taka wartosc jest ustalona podczas deptania, a ponizej niej obcinane sa wartosci. Inne sa na jalowym. 230-370 sa to wartosci, ktore powinny byc wymagane na postoju, a ze pokazuje Ci 410 to znaczy, ze EGR jest zamkniety lub zaslepiony. Nie chcialo mi sie szukac co i jak wiec jesli cos pomylilem to poprawcie. A wartosc z ostatniego pola pokazuje, otwarcie zamkniecie EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 To, ze wymaga 850 to taka wartosc jest ustalona podczas deptania, a ponizej niej obcinane sa wartosci. Inne sa na jalowym. 230-370 sa to wartosci, ktore powinny byc wymagane na postoju, a ze pokazuje Ci 410 to znaczy, ze EGR Kolego mg/H i mg/R to są jednostki (ktos wie dlaczego się i czy wogóle się róznią) Szczerze.... nie bardzo rozumiem twojej odp. Przecież pisałem na wstępie i w tytule że diagnoza robiona była na postoju. Podczas deptania na postoju 850 nic się nie zamieniała. Proszę drogi forumiowiczu wróć w tym miejscu do posta nr 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Szukasz dziury w calym kolego. Bo nie wiem jaki to ma sens? Piszac deptanie mowilem o logu dynamicznym. Kolego musisz jeszcze poczytac. co do jednostek to tak jest i tak ma byc. [br]Dopisany: 30 Styczeń 2008, 21:34 _________________________________________________Przegladalem inne logi na forum i wszyscy maja mg/R, wiec albo zle spisales, albo program jakis ciulowy. Wklej loga zobaczymy co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam mam pytanko co można zdiagnozować Vagiem (opto-VIKEN) na postoju z uruchomionym silnikiem. Najbardziej ciekawi mnie blok 003 Parametry jakie uzyskałem podczas pomiaru na postoju to, EGR 819 /min MAF (specyficed) 850 mg/R (VAG-com wersja 208.1-PL ma określone parametry dop. 230-370 mg/H) MAF (actual) 410 mg/H (ten sam VAG , parametry dop. 230-370 mg/H) Dlaczego są inne jednostki? i ostatnie okienko EGR 4,8 % (VAG paretr dop. 40-75%) Pozdrawiam Silnik: - poprawność działania EGR`a - poprawność dziąłania lmm (450mg/h oznacza, że przed kolejnym pomiarem należy użyć prawej stopy , było o tym miliony razy na forum - silnik zaczyna dbać o temperaturę spalin, stąd taka wartość, tttm). - poprawność działania sztangi turbiny - korekcje wtryskiwaczy - adaptacje wolnych obrotów , zaworu EGR Zegary: - inspekcje ilejowa IN1 i IN2 Reszta: - kody błedów wszystkich sterowników Inne: - podjechać na parking i sprawdzić jak spisuje się nowo poznana panna (niekoniecznie VAG`iem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 mg/H i mg/R to są jednostki (ktos wie dlaczego się i czy wogóle się róznią) skad Ty masz mg/H .... ? mg/R - miligramy na skok .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 mg/R = z angielskiego (mg per revolution) mg/H = z niemieckiego (mg per Hub) to w kwestii jednostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 mg/R = z angielskiego (mg per revolution) mg/H = z niemieckiego (mg per Hub) to w kwestii jednostek a to nie wiedzialem ze to z niemca jest ..... [czlowiek sie uczy cale zycie] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się