Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Diagnoza uruchomionego silnika 1,9 TDI na postoju - VAG COM


SZYCHA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam pytanko co można zdiagnozować Vagiem (opto-VIKEN) na postoju z uruchomionym silnikiem.

Najbardziej ciekawi mnie blok 003

Parametry jakie uzyskałem podczas pomiaru na postoju to,

EGR 819 /min

MAF (specyficed) 850 mg/R (VAG-com wersja 208.1-PL ma określone parametry dop. 230-370 mg/H)

MAF (actual) 410 mg/H (ten sam VAG , parametry dop. 230-370 mg/H)

Dlaczego są inne jednostki?

i ostatnie okienko

EGR 4,8 % (VAG paretr dop. 40-75%)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego są inne jednostki?

Chyba nei jednostyki tylko wartosci.

EGR 819 /min

MAF (specyficed) 850 mg/R (VAG-com wersja 208.1-PL ma określone parametry dop. 230-370 mg/H)

MAF (actual) 410 mg/H (ten sam VAG , parametry dop. 230-370 mg/H)

To, ze wymaga 850 to taka wartosc jest ustalona podczas deptania, a ponizej niej obcinane sa wartosci. Inne sa na jalowym.

230-370 sa to wartosci, ktore powinny byc wymagane na postoju, a ze pokazuje Ci 410 to znaczy, ze EGR jest zamkniety lub zaslepiony.

Nie chcialo mi sie szukac co i jak wiec jesli cos pomylilem to poprawcie.

A wartosc z ostatniego pola pokazuje, otwarcie zamkniecie EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze wymaga 850 to taka wartosc jest ustalona podczas deptania, a ponizej niej obcinane sa wartosci. Inne sa na jalowym.

230-370 sa to wartosci, ktore powinny byc wymagane na postoju, a ze pokazuje Ci 410 to znaczy, ze EGR

Kolego

mg/H i mg/R to są jednostki :bicz2: (ktos wie dlaczego się i czy wogóle się róznią)

Szczerze.... nie bardzo rozumiem twojej odp.

Przecież pisałem na wstępie i w tytule że diagnoza robiona była na postoju.

Podczas deptania na postoju 850 nic się nie zamieniała.

Proszę drogi forumiowiczu wróć w tym miejscu do posta nr 1. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukasz dziury w calym kolego. Bo nie wiem jaki to ma sens?

Piszac deptanie mowilem o logu dynamicznym.

Kolego musisz jeszcze poczytac.

co do jednostek to tak jest i tak ma byc.

[br]Dopisany: 30 Styczeń 2008, 21:34 _________________________________________________Przegladalem inne logi na forum i wszyscy maja mg/R, wiec albo zle spisales, albo program jakis ciulowy.

Wklej loga zobaczymy co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanko co można zdiagnozować Vagiem (opto-VIKEN) na postoju z uruchomionym silnikiem.

Najbardziej ciekawi mnie blok 003

Parametry jakie uzyskałem podczas pomiaru na postoju to,

EGR 819 /min

MAF (specyficed) 850 mg/R (VAG-com wersja 208.1-PL ma określone parametry dop. 230-370 mg/H)

MAF (actual) 410 mg/H (ten sam VAG , parametry dop. 230-370 mg/H)

Dlaczego są inne jednostki?

i ostatnie okienko

EGR 4,8 % (VAG paretr dop. 40-75%)

Pozdrawiam

Silnik:

- poprawność działania EGR`a

- poprawność dziąłania lmm (450mg/h oznacza, że przed kolejnym pomiarem należy użyć prawej stopy , było o tym miliony razy na forum - silnik zaczyna dbać o temperaturę spalin, stąd taka wartość, tttm).

- poprawność działania sztangi turbiny

- korekcje wtryskiwaczy

- adaptacje wolnych obrotów , zaworu EGR

Zegary:

- inspekcje ilejowa IN1 i IN2

Reszta:

- kody błedów wszystkich sterowników

Inne:

- podjechać na parking i sprawdzić jak spisuje się nowo poznana panna (niekoniecznie VAG`iem) :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mg/H i mg/R to są jednostki :bicz2: (ktos wie dlaczego się i czy wogóle się róznią)

skad Ty masz mg/H .... ?

mg/R - miligramy na skok ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mg/R = z angielskiego (mg per revolution)

mg/H = z niemieckiego (mg per Hub)

to w kwestii jednostek :P

a to nie wiedzialem ze to z niemca jest .....

[czlowiek sie uczy cale zycie] :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...