drobny Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam, problem jest taki, że od kilku dni świecą światła postojowe nawet przy wyłączonym przełączniku E2. Ciekawe jest to, że świecą się obie strony (bez zegarów i oświetlenia tablic), po jakimś czasie gaśnie prawa i zostaje tylko lewa strona włączona. Bywało też, że reagowały podczas otwierania autka z kluczyka (migały i albo gasły albo się włączały). Zrobiłem tak: 1. Odłączyłem kostkę od włącznika świateł i nie pomogło - czyli dobry. 2. Zdemontowałem kierownicę i rozłączyłem wszystko co tam było i też nic - czyli zespolony też nie. 3. Napisałem na forum po pomoc Nie ogarniam instalacji pojazdu, żeby szukać od świateł skąd dostają sygnał. Może ktoś pomoże, każda podpowiedź mile widziana. pozdrawiam, Grzesiek --------- AUDI A4 B6 AVANT 2001 AWX
domin79 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 ..być może że padake strzelił moduł centralnej elektryki trzeba vagolem sprawdzić
drobny Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Komputer to pierwsza rzecz, którą sprawdzałem, ale ze względu na nawał spraw i wstępne wskazanie na zespolony diagnostyka odbyła się po macoszemu i kiepskim testerem. Po testach napiszę co i jak, a tymczasem podpowiadajcie dalej ...
addassko Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 moduł centralnej elektryki tez tak obstawiam
drobny Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 1. Czy tester VAG pokaże ewentualne uszkodzenie tego modułu? 2. Czy jeśli mam autko 2001 i podejrzewam moduł z końcówką D (bez kontroli żarówek), to mogę go zamienić na model K (chyba od B7) lub inny? 3. Czy jestem w stanie sprawdzić ten moduł poprzez, np. wyjęcie pinu od postojówek, żeby upewnić się, że sygnał wychodzi od tego modułu i nie jest generowany jeszcze gdzieś dalej? A jeśli dobrze myślę, to czy do tego modułu info o włączeniu postojówek pochodzi już tylko od przełącznika E2 i manetki przy kierownicy? (przepraszam, ale jak już pisałem nie ogarniam instalacji) WOW, mam nadzieje, że mnie zrozumiecie
wrclaguna Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 VAG prawde ci powie i nie ma co gdybac Na forum masz opis jakie MCE beda pasowac P&P wystarczy poszukac
domin79 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 1. powinien pokazać 2.nie możesz zamieniać sobie modułów na jaki chcesz , różnią sie od siebie są 2 rodzaje, pod instalacje HIGH i LOW od B7 można zastosować ale to wiąże sie z przekładką instalacji 3.możesz wyjąć piny z kostki , wtedy napewno światła zgasną, całą rozpiske co i gdzie wyjąć znajdziesz tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 najlepiej jakbyś pożyczył od kogoś taki moduł i podmienił na szybko
drobny Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Dzięki, dużo zrozumiałem. Wykaz modułów widziałem wcześniej, ale zdanie, że trzeba dopasować instalacje było mi potrzebne (na allegro znalazłem od B7). Więcej napiszę po sprawdzeniu jaki mam moduł dokładnie i co pokazał VAG. Pozdrawiam.
wrclaguna Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Ten od B7 nie podpasi ci , jedynie SWAP ale nie wiem czy ogarniesz temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.105
drobny Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Powiem tak, Jeśli okaże się, że faktycznie MCE jest do wymiany, to spokojnie kupię od B6. Ze schematów wersji LOW i HIGH widzę, że wersja LOW ma spięte światła postojowe przednie ze światłami z tyłu i to mi utrudnia sprawę bo tymczasowo wypiąłbym przód i poczekał na moduł. Muszę Wam podziękować, bo nie sądziłem, że w kilka godzin zrobię krok naprzód.
domin79 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 ..w razie co mam taki moduł pod instalke LOW bez obsługi sprysków , jak coś to podeśle podmienisz i zobaczysz czy ok tylko jaki Ty masz D tak jak pisałeś
drobny Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Więc sterownik jest 8E0 907 279 C (LOW - bez obsługi spryskiwaczy, bez kontroli żarówek). Zdążyłem tylko wypiąć wtyk ze sterownika i światła zgasły. Tak sobie uświadomiłem, że miałem i mam również problem z wycieraczkami przednimi, które potrafiły włączyć się z niewiadomej przyczyny i "chodzić" kilka minut po czym się wyłączyć. I teraz składając wszystko w całość wychodzi, że to będzie ten moduł._________________________________________________ Jeżeli posiadasz sterownik z literką "D", a z opisu na forum wynika, że jest on następcą "C", to pytam o możliwość sprzedaży. Podaje moje namiary do kontaktu: [email protected] gg 4809218 [br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 20:26_________________________________________________Temat zakończony ... przynajmniej tymczasowo. Niestety diagnostyka modułu sprzętem Boscha (KTS) nie wykazała błędów w module, ale muszę zaznaczyć, że na 2 dni przed wspomnianym sprawdzaniem usterka ustała. Być może wilgoć się dostała do modułu i dlatego tak się zachowywał. Przy okazji podziękowania dla kolegi Domin79 za podesłanie drugiego sterownika do sprawdzenia. Chociaż nie zdążyłem z podmianą, to sterownik zostaje u mnie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się