Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Pikanie z radia + rezerwa przy połowie baku


marek_gie

Rekomendowane odpowiedzi

Aloha!!

Robiłem dzisiaj wieczorem odstawkę auta na parking i chciałem jeszcze go przetestować na trasie pod miastem bo miałem lekki przedmuch na wężu od intercoolera, który to przedmuch udało mi się chwilowo zlikwidować. Ale nie o tym. Po jakimś czasie radio się zamknęło i zaczęło pikać. Miarowo i coraz głośniej. Przypominało mi to przypominajkę o niezaapiętych pasach w służbowym fordzie. Żeby się nie rozpraszać radio wyłączyłem :P A tu za 30 sekund włączyła mi się rezerwa, a mam lekko ponad pół baku...

Niezła zagwózdka...Jeśli chodzi o radio to mam Chorusa. Spotkaliście się z takim zachowaniem auta?? Domyślam się, że bez vagowania się nie obędzie... Ale czy te dwie sytuacje są jakoś ze sobą powiązane?? Czy to po prostu zbieg okoliczności i autko mi po prostu zrobiło na złość.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pikania. moze wlaczylo ci sie wyszukiwanie informacji drogowych.

rezerwa to zapewne przypadek. podłącz VAG-a, wykaże uszkodzony czujnik. czujniki miewają tendencje do zawieszania sie czasami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy radio przelacza sie w tryb wyszukiwania, bez wzgledu czy opcja radio lub CD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rzeczywiście...Córa wcisnęła TP a tatuś nie wiedział jak wyłączyć :wallbash: No ale doszedłem, pikanie ustało :dance: Pozostaje kwestia rezerwy - dzisiaj rano jechałem do pracy to już nie świeciła. Wystarczył szybki zakręt i znów się włączyła. Jutro zabieram się za wyciąganie pływaka. Powinno pomóc.

Dzięki Musashi za odp.

temat chyba wyczerpany :>

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo wyciągnięcie nic nie da.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23457.0

Chodziło mi o wyciągnięcie i ewentualne przeczyszczenie styków itd. Jeśli to nie przyniesie rezultatu to wymieniam jak we wspomnianym temacie

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

No nie zdążyłem dojechać dzisiaj na diagnostykę do Pikusia :) - podjechałem do kumpla żeby pogadać a tu mi autko zdechło :-( i nie chciało odpalić. Nie chciałem go chechłać (?) a kolega miał Vaga więc go podpięliśmy. Z silnikiem wszystko :th: ale okazało się że w zbiorniku puściutko...0 litrów. Wskaźnik paliwa pokazywał 1,3 zbiornika a na zapalonej rezerwie zrobiłem 180 km. Wychodzi na to że czujnik, który odpowiada za rezerwę działa dobrze ale wskaźnik samego paliwa już nie. Czy oba te elementy są ze sobą jakoś zgrane?? Przeczytałem już kilkanaście tematów nt. wskazań paliwa i generalnie wszyscy zabierali się za czyszczenie pływaka...ale nie pisali co potem... A możliwe jest, że ktoś przesunął wskazówkę wskaźnika?? Poprzedni właściciel montował srebrne obwódki zegarów więc mogło się mu coś lekko przesunąć i niechcący przestawić wskazówkę...

Zatankowałem bak do pełna (65 litrów weszło :kox:) a wskazówka się wychyliła dużo dalej niż na full...W każdym bądź razie w niedzielę daję nura w bagażnik i sprawdzam dalej

Pzdr[br]Dopisany: 01 Luty 2008, 08:57 _________________________________________________Trochę odgrzeję temat. Otóż pływak ma się ok. Po podłączeniu Vaga i wybraniu funkcji testu wskaźników wszystkie wskazówki ustawiły się idealnie poziomo (tak jak ma być) oprócz wskaźnika paliwa który wskazywał 3/4 baku. Ewidentnie przekłamuje sama wskazówka - czyli musiała być "fizycznie" przesunięta. Moje pytanie: czy samą wskazówkę mogę wyjąć i wcisnąć ją ponownie na bolec już we właściwym położeniu?? Czy może da się przestawić ją bez ściągania?? Ale czy wtedy nie ukręcę jej??

Może to dosyć błahy problem, no bo rezerwa wskazuje dobrze. Ale wkurza mnie, że przy połowie baku zapala mi się księgowa... Dokładniejszy wskaźnik miałem w maluchu

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo wyciągnięcie nic nie da.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23457.0

Chodziło mi o wyciągnięcie i ewentualne przeczyszczenie styków itd. Jeśli to nie przyniesie rezultatu to wymieniam jak we wspomnianym temacie

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

No nie zdążyłem dojechać dzisiaj na diagnostykę do Pikusia :) - podjechałem do kumpla żeby pogadać a tu mi autko zdechło :-( i nie chciało odpalić. Nie chciałem go chechłać (?) a kolega miał Vaga więc go podpięliśmy. Z silnikiem wszystko :th: ale okazało się że w zbiorniku puściutko...0 litrów. Wskaźnik paliwa pokazywał 1,3 zbiornika a na zapalonej rezerwie zrobiłem 180 km. Wychodzi na to że czujnik, który odpowiada za rezerwę działa dobrze ale wskaźnik samego paliwa już nie. Czy oba te elementy są ze sobą jakoś zgrane?? Przeczytałem już kilkanaście tematów nt. wskazań paliwa i generalnie wszyscy zabierali się za czyszczenie pływaka...ale nie pisali co potem... A możliwe jest, że ktoś przesunął wskazówkę wskaźnika?? Poprzedni właściciel montował srebrne obwódki zegarów więc mogło się mu coś lekko przesunąć i niechcący przestawić wskazówkę...

Zatankowałem bak do pełna (65 litrów weszło :kox:) a wskazówka się wychyliła dużo dalej niż na full...W każdym bądź razie w niedzielę daję nura w bagażnik i sprawdzam dalej

Pzdr[br]Dopisany: 01 Luty 2008, 08:57 _________________________________________________Trochę odgrzeję temat. Otóż pływak ma się ok. Po podłączeniu Vaga i wybraniu funkcji testu wskaźników wszystkie wskazówki ustawiły się idealnie poziomo (tak jak ma być) oprócz wskaźnika paliwa który wskazywał 3/4 baku. Ewidentnie przekłamuje sama wskazówka - czyli musiała być "fizycznie" przesunięta. Moje pytanie: czy samą wskazówkę mogę wyjąć i wcisnąć ją ponownie na bolec już we właściwym położeniu?? Czy może da się przestawić ją bez ściągania?? Ale czy wtedy nie ukręcę jej??

Może to dosyć błahy problem, no bo rezerwa wskazuje dobrze. Ale wkurza mnie, że przy połowie baku zapala mi się księgowa... Dokładniejszy wskaźnik miałem w maluchu

Pozdrawiam

kolego czy rozwiazales problem ze wskaznikiem paliwa?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dokladnie to samo :D ale mi kolego paliwa braklo na autostradzie :D dopiero byly jaja.

zdjalem wskazowke z licznika i na tesicie wstawilem prosto.

niestety juz na drugi dzien wrocila do swojego polozenia 3/4 :(

nigdzie nie moge znalezc rozwiazania tego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...