Skrzynia23 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 panowie tak jak w temacie napisalem mam problem z wycieraczkami i klaksonem a mianowicie. wczoraj wspolnie z kolega dominikt1 bez ktorego nic by sie nie udało, mega robote chłopak odwalił, wielkie podziekowania!!! Montowalismy pakiet oswietlenia oraz podłączaliśmy elektryke lędźwi i zmieniał kiere, wszystko ładnie śmiga ale pojawił sie pewien problem, po ujechaniu kilku km spostrzegłem ze nie działaja wycieraczki oraz klakson. Sprawdziliśmy bezpieczniki (wszystkie całe) Ma ktos jakies pomysły co mogło pojsc nie tak?? Dodam ze przed pracami wszystko działało jak nalezy.
drobny Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Bawiliście się kierownicą, a tam są "włączniki" tych urządzeń. Sprawdzić by się przydało, czy czegoś nie rozłączyliście po drodze. Po kierownicy na drodze jeszcze stoi moduł centralnej elektryki, który odpowiada za włączanie i klaksonu i wycieraczek. Gniazdo C (32-pin): Pin 1 – Aktywacja przekaźnika klaksonu (WY) [zielono/żółty] Można by spróbować podać sygnał na odpowiedni pin dla przekaźnika klaksonu i zobaczysz czy sam klakson działa. Zauważ, że problem jest z dwoma urządzeniami co bardziej sugeruje, że albo coś się wypięło, albo sterownik padł. Ja akurat przeżywam problem z włączonymi światłami postojowymi i dzięki forum trafiłem tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0
domin79 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 ..w 100% walnięta taśma kiery :gwizdanie: lub nie podpieliście jej prawidłowo tzn. nie wsadziliście mocno w moduł lub sam moduł
A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 W MCE pojawia się błąd: 01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent w blokach pomiarowych mce i moduły kierownicy horn zapala się na on oraz manetka wycieraczek zmienia stage 1 na stage 2 lub off zajrzałem jeszcze na szybko do przekaźników ale wydaje mi się że wszystko jest ok[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 16:44_________________________________________________Dodam że wycieraczka z tyłu również nie działa mimo że mce i moduł kierownicy odbiera sygnał z jej zmiany położenia.[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 21:30_________________________________________________Razem z wycieraczkami nie działają spryskiwacze oczywiście szyby przedniej jak i tylnej. Dzisiaj podmieniliśmy przekaźniki 3 i 6 dalej nic nie ruszyło.
Skrzynia23 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 tak jak dominikt1 wspomniał po podmianie przekaznikow nic nie ruszylo. Teraz zostaje chyba tylko wrozenie z fusow co moglo sie stac!
domin79 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 tak jak dominikt1 wspomniał po podmianie przekaznikow nic nie ruszylo. Teraz zostaje chyba tylko wrozenie z fusow co moglo sie stac! ..pozostaje jeszcze podmianka MCE
Skrzynia23 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 mogło by tak byc ze np. jakies kable sie przetarly albo gdzies styki zasniedzialy?? albo silniki sie popalily??
wrclaguna Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Moze cos z manetka po prawej stronie nie halo
Skrzynia23 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 W MCE pojawia się błąd:01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent w blokach pomiarowych mce i moduły kierownicy horn zapala się na on oraz manetka wycieraczek zmienia stage 1 na stage 2 lub off
wrclaguna Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 A jaki masz MCE ? chodzi mi o literke na koncu
Skrzynia23 Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 A jaki masz MCE ? chodzi mi o literke na koncu smiley Mam MCE z koncowka "F"
wrclaguna Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Czyli HIGH niech ktos sprawdzi dobrym kablem w Adaptacji kanal 13
Skrzynia23 Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 dominikt1 sprawdzał w każdy mozliwy sposob i wszystko na Vagu było wporzadku, wartości normalnie sie wszystkie zmieniały ale efektów nie widac bylo
A4_Dominik_WAW Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Dodam że kolega Skrzynia23 sprawdzał na bezpiecznikach napięcie i wszystko dochodzi więc problem zapewne jest z masą - gdzie ją znaleźć ? Przypomnę że nie chodzą wycieraczki, pompki spryskiwaczy i klakson.[br]Dopisany: 17 Lipiec 2011, 23:32_________________________________________________Sprawdzałem napięcie na pinach: Gniazdo A (10-pin): Pin 1 – x Pin 2 – zasilanie pompki spryskiwaczy reflektorów (WY) Pin 3 – sterowanie prędkością wycieraczek szyby czołowej (2-gi bieg) Pin 4 – sterowanie prędkością wycieraczek szyby czołowej (1-szy bieg) Pin 5 – Zasilanie silników wycieraczek (WE) Pin 6 – x Pin 7 – Masa (brązowy) Pin 8 – Zasilanie pompki spryskiwaczy reflektorów (WE) Pin 9 – Reflektor prawy (WE) Pin 10 – Reflektor lewy (WE) I po wstępnej analizie uznałem że go nie ma, więc to jest chyba przyczyna braku wycieraczek ?
Skrzynia23 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 nowy trop w temacie: a mianowicie wczoraj podczas jazdy w nocy zachciało mi sie włączyć halogeny i przeciwmgielne z tyłu i co sie okazało nagle przestały działać. wydaje mi sie ze przestały działac w tym samym momencie co wycieraczki i klakson. Dodam ze halogeny z funkcji CLH działają prawidłowo Ma ktos jakies pomysły??
domin79 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 ...cały czas obstawiam że jednak padł MCE ;(
tomekSSK Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Ostatnio miałem podobną sytuację, najpierw padły wycieraczki, później lewe światło mijania. Jak się okazało - padł MCE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się