Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Trzyma wysokie obr ponad 2tys/obr + ciężko odpala


siweaudi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeszukałem podobne wątki, ale chyba tak jak u mnie sie dzieje to nikt dokładnie nie miał??? Mianowicie od jakiegoś czasu ok miesiaca zdarza sie ze przez jakis czas samochód trzyma wysokie obroty 2-3 tyś. jak dodam gazu to wracają znowu na 2-3tys, nie normalizuja sie, po jakim czasie -różnie poł godz. sie normalizuja na 900, ale to sie dzieje raz na kiedyś ok 3-4 razy w tyg. zazwyczaj jest normalnie. Jednoczesnie zauważyłem od podobnego czasu ze 1/10 razy moze zadziej nie chce odpalic, krece i krece nawet minute i nic, w koncu powoli zaskoczy. Lub poprostu trzeba kolo niego pochodzic poglowic sie i zaskakuje od pierwszego :>

Tak ze pewnie cos sie zaczyna sypac az w koncu sie sypnie, ma ktoś jakies propozycje co zrobić???? Pomocy!!!! :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lambda niedomaga - cyrki dzieją się na również na PB czy tylko na LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica była czyszczona?? Vag pokazuje jakieś błędy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem taki przypadek w 1,6 AHL-definitywnie moduł wolnych obrotów w przepustnicy-przypięta jest do niego wtyczka :wink4:

-można to wymienić,ale nie ma gwarancji,że pomoże-najlepiej wymienić całą przepustnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG-a jeszcze nie podpinałem, na PB i na LPG tak samo. Hmm mam nadzieje ze przejdzie jak grypa hahaha :polew:

muszę Cię zmartwić-z czasem będzie juz tylko gorzej :wink4:

u mnie,obroty wskakiwały na 4 tys i się tam utrzymywały-możesz sobie wyobrazić,co było na światłach,a jak zgasiłem silnik,przy takich obrotach-to z 15 minut nie mozna było odpalić z powrotem,nigdy nie wiedziałem,kiedy nastąpi wzrost obrotów-czasem nie było cały dzień,a na drugi dzień za każdym odpaleniem auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę Cię zmartwić-z czasem będzie juz tylko gorzej

u mnie,obroty wskakiwały na 4 tys i się tam utrzymywały-możesz sobie wyobrazić,co było na światłach,a jak zgasiłem silnik,przy takich obrotach-to z 15 minut nie mozna było odpalić z powrotem,nigdy nie wiedziałem,kiedy nastąpi wzrost obrotów-czasem nie było cały dzień,a na drugi dzień za każdym odpaleniem auta

Kurcze wygląda tak samo jak u mnie :wallbash:, jaki to koszt ta przepustnica??? A miałeś jeszcze coś takiego że przy odpalaniu na zimnym pipczy i miga kontrolka temperatury przez ok minutę, później gaśnie. Zaznaczam ze na zimnym to sie dzieje, pewnie to jakiś komunikat :mysli: musze poczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , miałem podobnie , podepnij VAG-a ale na 99 % to przepływomierz .

a co ma przepływomierz do wysokich obrotów?[br]Dopisany: 09 Lipiec 2011, 00:27_________________________________________________

jaki to koszt ta przepustnica???

KLIKNIJ NA TO ja kupowałem nową :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...