Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Ksenony-problem..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam taki problem...auto od miesiaca , ksenony -oczywiscie nie fabryczne a jakis zestaw ale nie bardzo mam pojecie jaki ... przez miesiac bylo wszystko ok ,ale po wymianie rozrzadu (wyjmowane swiatla) jedno swiatlo slabiej zaczelo swiecic ,az od kilku dni swieci bardzo slabo i tak jakby sie nie mogla zarowka rozgrzac ,mryga .Czy moze sie konczyc jej zywot ?czy raczej jakby sie przepalila to odrazu amen a nie slabnie i mryganie ? Zamienilem te przetwornice ( hmm nie wiem czy tak sie to nazywa) podlaczone do ksenonow lewa/prawa i ten sam efekt wiec nie w tym problem.Jak posluchalem to ten gdzie swiatlo jest slabe i mryga daje niejednostajny sygnal-przerywany .

Nie wiem czy po demontazu lamp do rozrzadu cos nie tak zlozone i w tym problem czy to akurat przypadek i zarowka pada...sprawdzilbym to zamieniajac zarowki ale niestety jest tak ciezki dostep od strony pasazera ze nie moge jej wyjac i tutaj moje drugie pytanie .Czy jak wyjme caly reflektor do przodu to dam rade wyjac zarowke ?Czy reflektor trzyma sie tylko na tych 2 srobkach od gory czy jeszcze jakies mocnowanie ?Bo po odkreceniu tych 2 nie bardzo chcial wyjsc a nie chcialem na sile tego robic .

Jesli macie jakies pomysly/rady to z gory dziekuje.

Opublikowano

w B6 masz 4 zaczepy przykręcane.

przyczyną złego świecenia może być poruszenie sie żarnika , wsensie nie siedzi idealnie na swoim miejscu, ja tak wsadziłęm niechcący żarnik i nie chciał świecić, poruszałem nim , wskoczył na swoje miejsce i jest OK.

mogły także sie poluzować wtyczki.

najlepiej to podjedź na warszawski spot we wtorek i koledzy Ci to rozmontują , naprawią , zamontują :P a jak nie to napewno powiedzą jak to naprawić :tongue4:

Opublikowano

Witam!

Tak na wstępie, jestem nowym użytkownikiem Forum, i do końca nie wiem, jak to wszytsko funkcjonuje i od razu z góry przepraszam na gafy.

Pisze, gdyż mam problem z ksenonami nie fabrycznymi, a nie chce zakładac nowego tematu. Problem polega na tym, że do zwykłych lamp (Valeo) na H7 (mam A4 B6) poprzedni właściciel dołozył sobie zestaw ksenonów, nie wiem nawet jakiej to firmy, i za prawie każdym razem, gdy włącze światła miajnia (gdy zapalą się te ksenony) to na 2-3 sekundy całkowicie wyłącza mi panel klimatronika, gasną wszystkie na nim kontrolki i wyłącza się nadmuch. po tej chwili włącza się normalnie i działa i dmucha. Mogą przetwornice generować jakieś zakłócenie w instalacji w momencie rozruchu? Dodam, że gdy żarniki są juz nagrzane, czyli, gdy chwilę juz świwecą, to gdy wyłącze światła i po chwili włącze, to nie ma tych objawów, o których pisałem. Czasami, choc bardzo żadko, zdarza się, że nawet jak "na zimno" włącze światła, to również nic się nie dzieje z tym panelem klimatronika.

Jeśli ktoś ma pomysł, co z tym można zrobić, to byłbym wdzięczny, gdyz fajnie na tych ksenonach się jeździ i lepiej się autko prezentuje. Obecnie wsadziłem zwykłe żarówki, gdyż obawiam się, żeby mie się coś nie spaliło przez te kseny.

Opublikowano

Na zwykłych żarówkach ten problem nie występuje? Jeśli nie, to masz odpowiedź, że ta chińska przetwornica generuje błędy. Wywal to jak najszybciej, zanim Ci jeszcze pompa ABS padnie...

Opublikowano

Właśnie na zwykłych żarówkach wszystko jest OK! Czyli z tym nie da rady nic już pewnie zrobić i cza to badziewie wywalić:/ A czemu akurat mówisz o pompie ABS? co to ma do tego? A znasz jakieś układy ksenonowe, które mógł byś polecić? Szczerze mówiąc, myślałem, żeby wsadzić te układy pod halogeny (taki bajer), ale tam pewnie też by jakieś błedy generowało i coś mogło sfajczyć...

Opublikowano

Obok lewej lampy znajduje się pompa ABS, którą zakłóca Twój xenon. Spróbuj owinąć folią aluminiową przetwornice i zobacz, czy pomoże.

Opublikowano

Może i zakłóca tą pompę, ale z chamulcami się mie nic nie dzieje, a owinięcie folią raczej żadnego wpływu na zasilanie klimatronika chyba nie będzie miało? Chyba, że źle coś kminie...

Opublikowano

Owinięcie folią ma spowodować minimalizację zakłóceń. Najpierw sprawdź, a później snuj teorie, czy działa, czy nie.

Opublikowano

OK dzięki! Sprawdzę, jak znajdę czas i dam znać, jaki wynik. Jeszcze w kwesti technicznej, ile warstw tej foli trzeba? raz owinąć czy więcej razy trzeba?

Opublikowano

Nie wiem, bo nie mam HIDów. Poszukaj na forum - były o tym tematy.

Opublikowano

Witam! Jeśli by kogoś interesowało, to faktycznie "zaekranowanie" przetwornic oraz przewodów folią aluminiową (kilka warstw) w pewnym stopniu ograniczyło zjawisko tych zakłóceń, jednak nie wyeliminowało go całkiem niestety:/ tak, że w dalszym ciągu raz za czas wyłącza cały panel klimatronika przy załączaniu HID-ów.

Opublikowano

To je wyrzuć.

Opublikowano

Problem zakłóceń przez HID-y rozwiązany (przy załączaniu świateł wyłączało mi na chwile zasilanie panelu klimatronika). Okleiłem przetwornice taką taśmą ekranującą dokładnie z tej aukcji (http://allegro.pl/tasma-klejaca-pleciona-ekran-ekranujaca-emc-200x50-i5718201424.html) kupiłem tego coś koło metra, dodatkowo okleiłem kilkoma warstwami zwykłej folii aluminiowej oraz przewody idące od przetwornic. Przetwornice zamontowałem pod lampami w naturalnych wytłoczeniach (przykręcone)- można też je przypiąć do tych plastikowych podłużnych łąp, na których spoczywaja lampy i wszystko działa! Żadnych zakłoceń, przetwornice zdala od pompy ABS i innej elektroniki, tak, że śmiga jak narazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...