Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie leci powietrze na szybe przednia?


Kajtek87

Rekomendowane odpowiedzi

co mzoe byc jak nie chce leciec powietrze na szybe przednia a wszedzie indziej leci gosc jakis mi mowil ze jakis silniczek jest co otwierai zamyka jakas klapke czy cos i ze on si espalil jest to prawda ?jaki koszt takiej naprawy i czy samemu da sie rade to jakos wymienic naprawic????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz za pomoca kodow klimatronika czy nie ma jakis bledow. Gdzies sa na forum podwieszone chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajtek87, moze wystarczy tylko ten silniczek przecyscic i bedzie banglal, bo jego cena chyba nie jest niska i podchodzi jak sie nie myle pod 400zl. :twisted:

Sprawdz te bledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a ja jestem nowy i zielony dzis sie zastanawialem jak w a4 moge wlaczyc cieple powietrze z nawiewu jest klimatronik ale jak dam na te 29stopni to i tak nie leci cieple ylko takie sobie a jak nabejdzie zima to bede mial jeszcze wikszego liptona. Z góry dzieki za podpowiedz

[ Komentarz dodany przez: zdeniu: 2006-09-28, 23:18 ]

witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zaponania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze to zapraszam do Newbie i tam sie przedstawic no i przeczytac regulamin

a z ta temperatura to jak przy 29 st nic to masz zwalona nagrzewnice i trzeba sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglby mi ktos napisac pokolei co dokladnie mam zrobic zeby sprawdzic czemu nie chce mi leciec powietrze na szybe chodzi mi o te kody klimatronika co i jak pokolei mam zrobic nacisnac bardzo bym był wdzieczny aha i dodam ze panel od klimy jak zapale auto to mruga pulsacyjnie moze to wam cos podpowie ja si enie znam na tym

pozdorawiam

[ Dodano: 2006-09-29, 16:52 ]