Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] 00542 - Needle lift Sensor (G80) ponownie


adasn

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki błąd (nie wiem od kiedy go mam bo przez przypadek podłączyłem VAG'a z ciekawości), ale jak na razie objawy w zasadzie żadne (bardzo, bardzo sporadycznie bujną się wolne obroty, i raz przerwał około 4000 rpm).

Pomiar zasilania czujnika wykazuje 11,05V czyli dostaje zasilanie, ale obwód w stronę czujnika jest przerwany, przynajmniej tak pokazuje pomiar rezystancji multimetrem.

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

I teraz moje pytania:

1. Czy napewno będzie wtrysk sterujący do wymiany, a jeśli tak to czy nie da się samego czujnika jakoś przełożyć?

2. Czy można jakiś czas bezpiecznie z tym jeździć jeśli nic się nie dzieje?

Z góry dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Nie dawno miałem ten sam błąd, tyle że poważniejsze objawy. Przy pewnym zakresie obrotów strasznie szarpało, nie dało się jechać. Ogólnie jazda była strasznie męcząca. Wymieniłem wtrysk sterujący... niestety nic nie pomogło, trochę się podłamałem bo nie wiadomo było co można zrobić.

Okazało się, że problem leżał nie we wtyczce od wtrysku sterującego ale we wtyczce do której podpinało się wtrysk sterujący

:). Lutowanko i problem z głowy.

1. Raczej samego czujnika nie przełożysz, tak na 100% nie potwierdzę

2. Jeżeli na razie nic strasznego się nie dzieje... to tak, ale trzeba pamiętać żeby rozwiązać ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Najczęściej przy tego typu schorzeniach problem tkwi w wtyczce przy wtrysku, ale może być również przerwany gdzieś kabel po drodze. Opis błędu mówi: obwód otwarty, lub zwarcie do plusa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że problem leżał nie we wtyczce od wtrysku sterującego ale we wtyczce do której podpinało się wtrysk sterujący

:). Lutowanko i problem z głowy.

No tak ale w Twoim przypadku w takim razie pewnie nie mogło być zasilania na tej właśnie wtyczce. Gdybym miał uszkodzony kabelek od strony instalacji nie byłoby pewnie żadnego napięcia a jest i to w miarę normalne 11,05V.

Przerwę mam w drugą stronę, do czujnika właśnie, czyli albo kabelek do czujnika albo sam czujnik.

Chyba że coś słabo kombinuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...