wentyl_2009 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam wszystkich użytkowników Audi;) Mianowicie mój problem polega na kopceniu przy odpalaniu i przez jakieś 10 sekund auto nie pali na jeden celinder, a mianowicie doszło do objawów po zalaniu komory silniki i przegrzaniu samochodu. Opisane objawy występują tylko na zimnym silniku. Brak utraty mocy, uszczelka cała głowica również. Jakiś sprytny mechanik który diagnozował samochód usunął "jakiś błąd bez spisania kodu błedu i auto nie wyłapało usterki a wydaję mi się że w tym kodzie jest ukryte rozwiązanie mojego problemu. Proszę o podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabar 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Zalaniu komory? Znaczy auto utopiłeś czy zalałeś przy myciu czy co? Sprawdziłeś świece - kable - cewki? Mierzyłeś ciśnienie sprężania? Biały dym oznacza wodę. Sprawdziłbym czy w wodzie nie widać oleju. Są też specjalne testery do płynu które pokazują uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Biały dym oznacza wodę. i powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wentyl_2009 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Sprawdzałem układ chłodzenia i wszystko jest okey woda nie miesza się z olejem, także wykluczam uszczelkę i głowicę, ciśnienie również jest. Dokładnie biały dym oznacza powietrze w układzie, a zapach dymy jest ostry i odczuwalna jest ropa w oparach. [br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 17:53_________________________________________________Wjechałem w bardzo głęboką kałuże co spowodowało zaduszenie auta i nagłe zatrzymanie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabar 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Ups.. myślałem że piszesz o benzynie - a to diesel :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A klapa gasząca się nie przycina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wentyl_2009 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A czy przy klapie EGR mogą wystąpić następujące objawy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A reaguje dobrze na pedał gazu. Z tego co wiem, problem z klapą gaszącą to nierówne obroty i kopcenie na biało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wentyl_2009 0 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Na pedał gazu reaguje bardzo dobrze bez zarzutu. Zauważyłem że przy gaszeniu jakby głośniej się zatrzymywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się