paweleklaho Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam, od pewnego czasu stałem sie posiadaczem audi a4 99r po lifcie z silnikiem 2,5tdi quattro z automatyczna skrzynia biegow tip-triniciem i od pewnego czasu zauwazylem pewne dziwne zachowania a mnianowicie gdy jade pod gorke i dodaje delikatnie gazu tylne kola tak jak by mi "boksowaly" nie wiem czy tak ma byc to raz dwa gdy stoje na prostej plasczyznie i zmieniam z P na R jest takie delikatne pukniecie ale juz na D nie i zpowrotem gdy z D na R znow jest pukniecie ale gdy auto stoi pod skosem to nie ma tego pukniecie chciaz nie zawsze taka jak by loteria znajomy powiedzial mi ze jest to zapewne krzyzak ale nie ejstem pewien dlatego o wszytsko pytam tutaj hmm skrzynia przerzuca super nbie sarpie ani nic tylko to boksowanie kolami i to zmienianie z D na R jak mozecie pomozcie a moze to noramalnie zcahowanie nie wiem jak i do przodu tak i do tylu wszytsko jedzie elegancko i na zimnym i na cieplym tylko to takie uderzenie delikatne
Arturoo Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 przy 150 km mielenie w automacie to tylko na śniegu da radę (moc jest rozłożona 40/60 - przód /tył) takie odczucie tylko można mieć ,że samochód jakby był tylnonapędowy (dobrze go tył "ciśnie" przy przyśpieszaniu ) te delikatne puknięcia(P->R i z N->R) to zapewne ,któryś zawór nie puszcza już tak płynnie jak powinien , chyba ,że to obserwujesz jak samochód stoi na lekkiej górce na P bez ręcznego i wtedy te puknięcia występują przy przejściu z P na R???? - wtedy proponowałbym Ci zostawiać zatrzymany samochód w ten sposób : - najpierw na N przyblokować dodatkowo autko na ręcznym , - dopiero po tym przejść na P. Odblokowywanie(samochodu na wzniesieniu lub zjeździe ) trzeba zrobić analogicznie odrotnie-na wciśniętym hamulcu nożnym zmieniać z P na R lub D i dopiero zpuszczać z ręcznego.
paweleklaho Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Opublikowano 16 Lipca 2011 ale nbajciekawsze kolego ejst to ze to sie dzieje nie za kazdym razem hmm co to moze byc zanjomy mi mowil ze to moze byc krzyzak ze jak z gorki to on jest naciagniety a jak na prostym luzny i dlatego uderza nie wiem wlasnie[br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 21:30_________________________________________________aha i to sie dziej takze nie tylko rano ale normalnie gdy jade i chce cofnac [br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 21:30_________________________________________________i to slychac wlasnie tak jak by z tylu[br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 21:33_________________________________________________kolego jescze jedno mowiles o tym odczucia ale gdy wjezdzam pod gore to jest takie cos jak by kola tylne "boksowaly" tak wiesz no i wlasnie to mnie meczy
majkel_majki Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opony masz cztery identyczne czy różne na obydwu osiach?
Arturoo Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Może dziwne pytanie ......śruba centralna "trzymająca" przegłub jest dokręcona ?
paweleklaho Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 hmmm nie wiem no autko super jedzie itp tylko przy tym przelaczaniu . . . pomoz kolego jak mozesz:) czasem jest trak ze nie czuc gdy przeurzuzam a czasem to takie delikatne uderzenie ale auto jedzie normalnie itp biegi zmienia plynnie itp
Arturoo Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Coś więcej wiesz ? Sprawdzałeś te śruby. Moźe do jakiegoś warsztatu byś musiał podjechać ,przy automacie nie warto zwlekać :gwizdanie: ,później znaczy tylko drożej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się